abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2465363
en hij zal niet goed zijn... t'is echt weer mobb deep... hoe bekend ze ook zijn (in de usa, hier alleen voor de kenners) ze blijven gewoon lekkere underground shit maken... goed bezig... nog meer mensen met een mening, op al die non-rap lui die alleen maar wille zeiken na?
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_2465427
jaaaaaa moooooi nieuwe cd Mobb Deep
Ik vindt mobb deep goeie shit maken..

Was de naam van de nieuwe cd?

Hip Hop zou best eens een keer in disco's gedraait kunnen worden. heb ik het nog niet gelijk over Mobb Deep maar er zijn goeie dansbare nummers. Lost Boyz bv. De la Soul, sommige nummers van Above the Law en nog veeeeeeeel meer, maar als ik meer intik krijg ik lamme poten. Wie is het hier mee eens dan, dat het weer eens tijd wordt dat R&B verdwijnt en dat de echte hip hop weer opkomt..

pi_2465723
de nieuwe cd heet infamy en hijs echt goed... zeker een aanrader voor de komende kerst...
pi_2466242
Hmm.. vindt dat Mobb Deep na The Infamous (en Hell On Earth) toch wat weggezakt is.. ze blijven ill, maar minder sterk dan vroeger.. Burn is dope nummertje vinnik, Big Noyd blijft vette shit droppen alhoewel z'n performance op Give Up The Goods z'n beste is ooit op een Mobb Deep track (mijn mening:))
Head Nigga In Charge van Prodigy was ook niet een ijzersterk solo-project (hoewel ik Keep It Thoro wel zwaar digde) .. ze kunnen beter, dat hebben ze laten zien..
Ik denk dat ik Infamy gewoon op een cd-r-retje gooi, maar niet buy in de winkel
pi_2466299
Wat een hoop engels in de post hierboven . Maar goed.

Ik heb hem nu een dag of 3, maar ik heb nog niet echt intensief naar geluisterd. Ik het het ergens anders ook al gezegt, maar er komt te veel intressante muziek ineens uit. Nas.. Mobb Deep.. Wu.. Mystikal.. Fat Joe..

Ik vind het op het eerste gezicht wel een aardig album. Heerlijke beats. Zoals altijd lekker 'donkere' sfeer. Die gasten zijn nou écht REAL. Het is zo erg dat het vrij weinig uitmaakt of het nou rijmt of niet .

Wat ik een beetje mis is een track over de dissen van Jay-Z en Nas richting Prodigy. Hadden ze te weinig tijd? Let ik niet goed op en wordt dat onderwerp wel behandeld? Staat er ergens op een mixtape een reactie?

pi_2466420
Hmm nee, niet dat ik weet.. Prodigy had in een interview wel gereageerd op het feit dat Jay-Z een foto van hem had laten zien op Summer Jam (Prodigy in een balletpakje) .. zoals je op Takeover hoorde rapte Jay-Z "When I was pushing weight/back in eighty-eight/you was a ballerina/I got the pictures, I seen ya"
Prodigy zei dat die foto uit '82 was en dat ie toen 6 was en niet 12.. hij zei zoiets als "I was nigga in his youth, not a grown man or something" .. verder valt het ook wel weer mee hoe REAL ze zijn, als je hoort dat Prodigy de Bravehearts inschakelde om z'n door Mike Delorian gestolen chain terug te krijgen.. check Destroy & Rebuild van Nas op Stillmatic voor Nas' commentaar op P, Mega en Nature..
pi_2466521
quote:
Op woensdag 12 december 2001 18:36 schreef dunniecash het volgende:
...

verder valt het ook wel weer mee hoe REAL ze zijn, als je hoort dat Prodigy de Bravehearts inschakelde om z'n door Mike Delorian gestolen chain terug te krijgen.. check Destroy & Rebuild van Nas op Stillmatic voor Nas' commentaar op P, Mega en Nature..

¿que? Mike Delorean? Diezelfde als op H.N.I.C. staat? Wat moet die nou met zijn kettinkje . Raar volkje daar in QB. Ook apart dat hij juist Bravehearts inzet om het dan terug te krijgen, terwijl Nas hem nu dus onder vuur neemt op zijn album.
pi_2466577
Teveel Beef!
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_2466660
Mike Delorean/Delorian van Barz N Hookz ja.. die volgens mij ook op Cormega's Nas & Nature diss "Fuck Nas And Nature" staat.. waarom hij 't had gestolen weet ik niet meer, had het ooit gelezen op stillmatic.com messageboard..
en als je Nas mag geloven dan komt Prodigy oorspronkelijk niet eens uit QB ("niggaz invited you to the hood") en issie een Nature-dickrider omdat hij net als Nature naar Marcy verhuisde..
pi_2467045
quote:
Op woensdag 12 december 2001 18:53 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Teveel Beef!
true.. Ik las ergens dat Jay-Z dit allemaal zo geplant had om zijn eigen album te hypen.. . 4 jaar was het redelijk rustig onder de rapsterren.
quote:
Op woensdag 12 december 2001 19:02 schreef dunniecash het volgende:
Mike Delorean/Delorian van Barz N Hookz ja.. die volgens mij ook op Cormega's Nas & Nature diss "Fuck Nas And Nature" staat.. waarom hij 't had gestolen weet ik niet meer, had het ooit gelezen op stillmatic.com messageboard..
en als je Nas mag geloven dan komt Prodigy oorspronkelijk niet eens uit QB ("niggaz invited you to the hood") en issie een Nature-dickrider omdat hij net als Nature naar Marcy verhuisde..
Thinkt how us real niggas would be, if we united. A nation of thugs, who could fight us.

Nas - We Will Survive

pi_2474499
mensen het gaat om het nieuwe mobb deep album hoor
pi_2474516
Ja datzelfde bedoelt Nas ook op Stillmatic in het nummer Destroy & Rebuild.. maar ik denk niet dat zoiets mogelijk is als een "Nation of Thugs" (NoT .. ik bedoel, alle beef is meestal om zulke kinderachtige dingen. Hoe kun je dan ooit al die beef 'squashen' en met z'n allen tof gaan doen? Het zijn allemaal mensen met een heel groot EGO.
Jay-Z komt Nas dissen met het feit dat hij de moeder van Nas' kind heeft geneukt, ook al is het bekend dat Nas en die chick (naam kwijt) al enige jaren (2 ofzo, geloof ik) niet meer close met elkaar omgingen en dat die chick erom bekend staat dat ze met meerdere rappers het bed ingedoken is. Doet me ook denken aan Hit 'Em Up toen Tupac Biggie disste met het gegeven dat hij Faith Evans neukte.
Biggie zelf vond het niet zo'n probleem want hij maakt er zelfs grappen over op Reasonable Doubt in dat nummertje met Jay-Z..
Ik vind zowel Jay-Z en Nas dope emcees met ieder een eigen stijl, Nas kickt meer knowledge (hoe wil Jay-Z dat gaan ontkennen op Takeover?) en Jay-Z is meer de man van jiggyness.. ik zou ze liever zien uphooken en samen een track maken maar als je het mij vraagt is die beef er meer voor de buitenwereld, want hun albums verkopen door al die aandacht gewoon meer..
pi_2474641
Jay-Z heeft btw alweer een nieuwe Nas diss uit genaamd "Super Ugly" .. op de beat van Got Yourself A Gun volgens mij.. heads in NY vinden Nas tot nog toe de winnaar, maar de discussies zullen natuurlijk niet ophouden..
pi_2476098
quote:
Op donderdag 13 december 2001 13:21 schreef Buddha_Monk het volgende:
mensen het gaat om het nieuwe mobb deep album hoor
Mijn nederige excuses dat ik dit topic af en toe een schopje heb gegeven .

Over Mobb Deep: ik benieuwd wat The Source van dit album gaat vinden. Een hoge rating helpt wel met de verkoop (zie Aquemini van OutKast). Ik heb het nu een paar keer wat beter beluisterd, en ik vind het zeker een goed album. Maar het wordt een beetje meer-van-hetzelfde ben ik bang. Wat is het verschil met het vorige album?

pi_2477280
quote:
Op donderdag 13 december 2001 15:48 schreef Premo het volgende:

[..]

Mijn nederige excuses dat ik dit topic af en toe een schopje heb gegeven .

Over Mobb Deep: ik benieuwd wat The Source van dit album gaat vinden. Een hoge rating helpt wel met de verkoop (zie Aquemini van OutKast). Ik heb het nu een paar keer wat beter beluisterd, en ik vind het zeker een goed album. Maar het wordt een beetje meer-van-hetzelfde ben ik bang. Wat is het verschil met het vorige album?

ja de source help echt een hele boel... maar mobb deep doet het goed daar... ze zijn de rap groep met de hoogste overall rating van 4,5 mic... (gemiddelde van al hun albums dan he)... denk wel dat het minimaal een 4 mic'er wordt... zou wel terecht zijn... maar ga lekker verder met jullie nas vs. jay-z besprekingen... jij mag dat wel hoor premo...
pi_2479449
hmmz de source gaf murda muzzik ook 4 mics , terwijl er nou niet echt speciale nrs opsonden naar mijn mening , en ik kan mij ook nog zeer positieve recensies van bepaalde no limit albums herinneren , dus ben niet zo een voorstander van hun recensies
pi_2479523
the source is echt een nep blad met veel te veel reclame en als ze nas voor stillmatic geen 5 mics geven dan zijn het ook nog jay-z dickriders
pi_2479779
quote:
Op donderdag 13 december 2001 13:23 schreef dunniecash het volgende:
Doet me ook denken aan Hit 'Em Up toen Tupac Biggie disste met het gegeven dat hij Faith Evans neukte.
Biggie zelf vond het niet zo'n probleem want hij maakt er zelfs grappen over op Reasonable Doubt in dat nummertje met Jay-Z..
Biggie Deed Of Hij Het Geen Probleem Vond,

Maar Eigenlijk Was Dat Zinnetje Van Biggie Een 'Kick Under The Belt' Aan Faith Geadresseerd.

Dat Heeft Faith Zelf Gezegd In Een Interview,

Maar Uiteindelijk Heeft Tupac Het Verhaaltje Gewoon Verzonnen!

Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_2483157
quote:
Op donderdag 13 december 2001 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmmz de source gaf murda muzzik ook 4 mics , terwijl er nou niet echt speciale nrs opsonden naar mijn mening , en ik kan mij ook nog zeer positieve recensies van bepaalde no limit albums herinneren , dus ben niet zo een voorstander van hun recensies
quote:
Op donderdag 13 december 2001 21:59 schreef dunniecash het volgende:
the source is echt een nep blad met veel te veel reclame en als ze nas voor stillmatic geen 5 mics geven dan zijn het ook nog jay-z dickriders
Jup, The Source is idd wel een beetje veel commercieel, maar eigenlijk is het voor mij een van de weinige bronnen van nieuwe muziek. Na een paar maanden lezen filter je de onzin er vanzelf tussenuit.

Jay-Z dickriders: The Blueprint heeft al 2 keer dopest rhyme of the month gekregen, en ook nog eens 5 mics voor een album dat (IMHO) dat niet echt waard was. Aan de andere kant zijn het ook wel fans van Nas hoor.. 4,5 mics voor I Am.. vind ik nogal overdreven.

pi_2486242
Mobb Deep is naar een dieptriest niveau afgezakt.. eerste album absolute klassieker, tweede ging nog wel, maar die troep die ze nu maken.. erg jammer
pi_2488281
True that, "I Am" was zeker geen 4.5 mics waard.. eerder 3.5/4 denk ik zo.. niet heel veel ECHT goede nummers op dat album.. Nas Is Like en Undying Love wel twee juweeltjes naar mijn mening
pi_5160883
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 13:54 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Mobb Deep is naar een dieptriest niveau afgezakt.. eerste album absolute klassieker, tweede ging nog wel, maar die troep die ze nu maken.. erg jammer
Eerste album viel wel mee, toen waren ze 16

2e album was pas klassieker, met Shook Ones pt2/Give Up The Goods/Survival of the Fittest etc....
3e was ook dope, 2pac dis was errug: Drop a gem on em.
Hell On Earth/GOD ptIII zijn ook erg
4e Album zat op zelfde niveau, iets andere style maar weer aantal dope tracks erop: Quiet Storm (+rmx), It's Mine etc

P's solo project staan paar shit tracks op maar ook paar classics : Infamous Minded, Keep It Thoro, You can never feel my pain (over z'n sickle cell)

En 5e album is voor sommige mensen maybe te traag ofzo, of te duister... en er staat wel degelijk Jay-Z diss op, luister 'Crawlin' maar.
Burn = zelfde niveau als Shook Ones pt2 imho, en Get Away is ook sick

Knahmsayin?
pi_5162036
ben niet zo bekend met mobb deep maar ik vind Hoodlum met Rakim toch erg goed
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 26 juli 2002 @ 20:54:23 #24
26381 BucWild
Still smokin'
pi_5162092
Nieuwe Mobb deep is dope !!!!

*dat was alles eigenlijk*

Talk is cheap, so I bought every word you said......
  vrijdag 26 juli 2002 @ 21:32:46 #25
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_5162481
Dit is volgens mij het eerste Mobb Deep-album waar Havoc Prodigy in de schaduw stelt. Hij klinkt alsof hij tien kratten Jolt-cola nodig heeft, en die teksten...

'Wrap that nigga up like a package'

'You'll be ghost dog, like Forest Whittaker'

'Fuck that nigga, fuck all this shit'

'my hammer'll knock sense into the nigga real quick'

'What the fuck is this David Letterman shit on the late night'

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')