Was de naam van de nieuwe cd?
Hip Hop zou best eens een keer in disco's gedraait kunnen worden. heb ik het nog niet gelijk over Mobb Deep maar er zijn goeie dansbare nummers. Lost Boyz bv. De la Soul, sommige nummers van Above the Law en nog veeeeeeeel meer, maar als ik meer intik krijg ik lamme poten. Wie is het hier mee eens dan, dat het weer eens tijd wordt dat R&B verdwijnt en dat de echte hip hop weer opkomt..
Ik heb hem nu een dag of 3, maar ik heb nog niet echt intensief naar geluisterd. Ik het het ergens anders ook al gezegt, maar er komt te veel intressante muziek ineens uit. Nas.. Mobb Deep.. Wu.. Mystikal.. Fat Joe..
Ik vind het op het eerste gezicht wel een aardig album. Heerlijke beats. Zoals altijd lekker 'donkere' sfeer. Die gasten zijn nou écht REAL. Het is zo erg dat het vrij weinig uitmaakt of het nou rijmt of niet .
Wat ik een beetje mis is een track over de dissen van Jay-Z en Nas richting Prodigy. Hadden ze te weinig tijd? Let ik niet goed op en wordt dat onderwerp wel behandeld? Staat er ergens op een mixtape een reactie?
quote:¿que? Mike Delorean? Diezelfde als op H.N.I.C. staat? Wat moet die nou met zijn kettinkje
Op woensdag 12 december 2001 18:36 schreef dunniecash het volgende:
...verder valt het ook wel weer mee hoe REAL ze zijn, als je hoort dat Prodigy de Bravehearts inschakelde om z'n door Mike Delorian gestolen chain terug te krijgen.. check Destroy & Rebuild van Nas op Stillmatic voor Nas' commentaar op P, Mega en Nature..
quote:true.. Ik las ergens dat Jay-Z dit allemaal zo geplant had om zijn eigen album te hypen..
Op woensdag 12 december 2001 18:53 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Teveel Beef!
quote:Thinkt how us real niggas would be, if we united. A nation of thugs, who could fight us.
Op woensdag 12 december 2001 19:02 schreef dunniecash het volgende:
Mike Delorean/Delorian van Barz N Hookz ja.. die volgens mij ook op Cormega's Nas & Nature diss "Fuck Nas And Nature" staat.. waarom hij 't had gestolen weet ik niet meer, had het ooit gelezen op stillmatic.com messageboard..
en als je Nas mag geloven dan komt Prodigy oorspronkelijk niet eens uit QB ("niggaz invited you to the hood") en issie een Nature-dickrider omdat hij net als Nature naar Marcy verhuisde..
Nas - We Will Survive
quote:Mijn nederige excuses dat ik dit topic af en toe een schopje heb gegeven
Op donderdag 13 december 2001 13:21 schreef Buddha_Monk het volgende:
mensen het gaat om het nieuwe mobb deep album hoor
Over Mobb Deep: ik benieuwd wat The Source van dit album gaat vinden. Een hoge rating helpt wel met de verkoop (zie Aquemini van OutKast). Ik heb het nu een paar keer wat beter beluisterd, en ik vind het zeker een goed album. Maar het wordt een beetje meer-van-hetzelfde ben ik bang. Wat is het verschil met het vorige album?
quote:ja de source help echt een hele boel... maar mobb deep doet het goed daar... ze zijn de rap groep met de hoogste overall rating van 4,5 mic... (gemiddelde van al hun albums dan he)... denk wel dat het minimaal een 4 mic'er wordt... zou wel terecht zijn... maar ga lekker verder met jullie nas vs. jay-z besprekingen... jij mag dat wel hoor premo...
Op donderdag 13 december 2001 15:48 schreef Premo het volgende:[..]
Mijn nederige excuses dat ik dit topic af en toe een schopje heb gegeven
.
Over Mobb Deep: ik benieuwd wat The Source van dit album gaat vinden. Een hoge rating helpt wel met de verkoop (zie Aquemini van OutKast). Ik heb het nu een paar keer wat beter beluisterd, en ik vind het zeker een goed album. Maar het wordt een beetje meer-van-hetzelfde ben ik bang. Wat is het verschil met het vorige album?
quote:Biggie Deed Of Hij Het Geen Probleem Vond,
Op donderdag 13 december 2001 13:23 schreef dunniecash het volgende:
Doet me ook denken aan Hit 'Em Up toen Tupac Biggie disste met het gegeven dat hij Faith Evans neukte.
Biggie zelf vond het niet zo'n probleem want hij maakt er zelfs grappen over op Reasonable Doubt in dat nummertje met Jay-Z..
Maar Eigenlijk Was Dat Zinnetje Van Biggie Een 'Kick Under The Belt' Aan Faith Geadresseerd.
Dat Heeft Faith Zelf Gezegd In Een Interview,
Maar Uiteindelijk Heeft Tupac Het Verhaaltje Gewoon Verzonnen!
quote:
Op donderdag 13 december 2001 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmmz de source gaf murda muzzik ook 4 mics , terwijl er nou niet echt speciale nrs opsonden naar mijn mening , en ik kan mij ook nog zeer positieve recensies van bepaalde no limit albums herinneren , dus ben niet zo een voorstander van hun recensies
quote:Jup, The Source is idd wel een beetje veel commercieel, maar eigenlijk is het voor mij een van de weinige bronnen van nieuwe muziek. Na een paar maanden lezen filter je de onzin er vanzelf tussenuit.
Op donderdag 13 december 2001 21:59 schreef dunniecash het volgende:
the source is echt een nep blad met veel te veel reclame en als ze nas voor stillmatic geen 5 mics geven dan zijn het ook nog jay-z dickriders
Jay-Z dickriders: The Blueprint heeft al 2 keer dopest rhyme of the month gekregen, en ook nog eens 5 mics voor een album dat (IMHO) dat niet echt waard was. Aan de andere kant zijn het ook wel fans van Nas hoor.. 4,5 mics voor I Am.. vind ik nogal overdreven.
quote:Eerste album viel wel mee, toen waren ze 16
Op vrijdag 14 december 2001 13:54 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Mobb Deep is naar een dieptriest niveau afgezakt.. eerste album absolute klassieker, tweede ging nog wel, maar die troep die ze nu maken.. erg jammer
2e album was pas klassieker, met Shook Ones pt2/Give Up The Goods/Survival of the Fittest etc....
3e was ook dope, 2pac dis was errug: Drop a gem on em.
Hell On Earth/GOD ptIII zijn ook erg
4e Album zat op zelfde niveau, iets andere style maar weer aantal dope tracks erop: Quiet Storm (+rmx), It's Mine etc
P's solo project staan paar shit tracks op maar ook paar classics : Infamous Minded, Keep It Thoro, You can never feel my pain (over z'n sickle cell)
En 5e album is voor sommige mensen maybe te traag ofzo, of te duister... en er staat wel degelijk Jay-Z diss op, luister 'Crawlin' maar.
Burn = zelfde niveau als Shook Ones pt2 imho, en Get Away is ook sick
*dat was alles eigenlijk*
'Wrap that nigga up like a package'
'You'll be ghost dog, like Forest Whittaker'
'Fuck that nigga, fuck all this shit'
'my hammer'll knock sense into the nigga real quick'
'What the fuck is this David Letterman shit on the late night'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |