We zijn weer thuis!
Allereerst aan de jongens die hier sliepen: Heel erg bedankt dat jullie het zo netjes achter lieten! En voor het lieve bericht toen wij de pc opstarten! Echt super! Dank dank!
We vonden het weer een super gezellig BoF-avontuur! Op naar het 1-jarig bestaan op 10 Juni! We vinden dat we een geweldig gezellige clan zijn! Waar wij zijn is het gezellig
Wij waren vandaag dus naar de ring! Dat was echt vet!!!
We hebben beide voor het eerst in de Audi Coupe GT gereden op de ring. Eerst ff meegereden met Voske en daarna allereest Jp een rondje gereden. Het is best een beetje lastig als je niet echt bekend bent met het circuit maar Jp had al es met de motor op de ring gereden dus hij wist zich nog wel wat te herinneren, al is het met de motor echt heel anders rijden dan met een auto. Uiteindelijk heeft JP vandaag zelf 5 rondjes (a 16 euro; 22 km) gereden en 3 meegereden. Ik heb tijdens een rondje met Jp een filmpje met mijn gsm gemaakt maar omdat het best hobbelig is heb ik mijn gsm zo goed vastgehouden dat het geluid in het begin steeds wegvalt en uiteindelijk hoor je dus niks meer .. volgende keer beter! Hier kan je in ieder geval kijken:
http://www.dr-clan.nl/video-0112.3gpHier een foto van Jp en Jp (Jedi is bijrijder):
![]()
Tegen het einde van de middag had ik 4 keer meegereden en wilde ik toch wel erg graag zelf ook rijden. Maar omdat ik nog niet eerder in deze auto had gereden heb ik eerst ff buiten de baan een rondje gemaakt. Ff voelen hoe het remt, stuurt, schakelt enz. En dat voelde goed dus gelijk naar de ingang van de ring gereden. Dat was best een spannend rondje! Toch mijn eerste 'race-ervaring' op een baan die ik alleen 'ken' van ernaast zitten en filmpjes enz. Maar ik vond dat het goed ging voor mijn eerste keer. Ik reed niet als een meisje maar was ook niet teveel op 100% aan het rijden. Voorzichtig aanvallend zou ik het noemen.
Jp vond dat dat ik lekker vlot reed en het goed oppak voor een beginnenling en dat ik de bochten goed inzet, en zelfs lijnen gereden heb. Ook zei hij dat ik soms het limiet van de bandjes heb gevoeld enz enz.
Geen gek commentaar dacht ik zo!!
Hier foto van mij als bijrijdster. Helaas geen foto's gevonden van Jedi of ik zelf rijdend! Volgende keer beter!