Hoi Erikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, Dizer en de rest.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Weten jullie wel dat fetakaas gewoon samengeperste smegma is van vieze, oude, bezwete Griekse mannetjes?
Ik maak het zelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Weten jullie wel dat fetakaas gewoon samengeperste smegma is van vieze, oude, bezwete, Griekse mannetjes?
Ik zou er zo honger van krijgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:43 schreef Dizer het volgende:
Net mijn salade met feta kaas opgegeten. Vanmiddag had ik echte en overheerlijke broodje. Fetakaas met walnoten en sla met daarop honingmosterd dressing
Walnoten zijn hersenen van doodgeschopte eekhoorntjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou er zo honger van krijgen. Maar walnoten vind ik niet echt geweldig.
Vanwaar de boze PI?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Walnoten zijn hersenen van doodgeschopte eekhoorntjes.
Ook dat maak ik zelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Walnoten zijn hersenen van doodgeschopte eekhoorntjes.
Voor jou, speciaal zonder walnotenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou er zo honger van krijgen. Maar walnoten vind ik niet echt geweldig.
Ja, en nu heb ik hongerquote:
sounds goodquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:43 schreef Dizer het volgende:
Vanmiddag had ik echte en overheerlijke broodje. Fetakaas met walnoten en sla met daarop honingmosterd dressing
quote:Op 12-05-2006 19:50 schreef Bupatih
[..]
Je liegt gewoon tegen mij, Paltos!
*snik*
*snotter*
*stinkende otter*!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |