Volgens BlueCurlquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:25 schreef dndiek het volgende:
Is seizoen 3 al uit op dvd?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
We gaan wel lekker he inmiddels.. 6 pagina's al.. Heeft er iemand trouwens nog leuke foto's van NBV voor mij
dat was volgens play.comquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens BlueCurl:
DVD's regio 2 releases in engeland:
CSI: Miami Season 3 Part 1 June 5, 2006
CSI: Miami Season 3 Part 2 September 25, 2006
zal hier dus ook niet lang meer duren voor 3.1 uitkomt!
![]()
google( images)?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
We gaan wel lekker he inmiddels.. 6 pagina's al.. Heeft er iemand trouwens nog leuke foto's van NBV voor mij
Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat was volgens play.comdaar heb ik die datums vanaf
mss dat ze nu ook al bij de pre release van frs.nl staan
gefeliciteerd en geniet van de vrijheid!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.
alsjequote:Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
en BC, bedankt voor de foto's he![]()
your welcome. ik vind hem nog niet super gaaf dat icoon dus mss verander ik hem nog wel ietsjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dit! Is! Een! Ontzettend! Vette! Icon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat CSI Level voor elkaar gekregen... ik wil ooohooook!
hoiquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat tagje heb ik gekregen van een Forum Admin die ik ook persoonlijk ken hehevolgens mij issie onlangs al gek geworden van mijn gezever over CSI(: Miami)
Nee hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben je nu al gek of geirriteerd door mijn csi onzin ofnie?
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:58 schreef Jump het volgende:
Achter het WK gingen we alle overbodige tagjes eens wegdoen, ik zal het nog even instellen
Ja, hier ook alweerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hier doet hij het gewoon, strak helder beeld
hehe ik heb eindelijk werk en dinsdags nog steeds kung fu... en daarnaast begint mijn intresse in fok wat weg te vallen sinds ik dag en nacht op csifiles forum te vinden benquote:Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef Dafje33 het volgende:
Tsja, wat valt er nu te melden over onze helden.....
Eerst maar even met de beentjes omhoog in de franse zon, en dan gaan we na de vakantie weer verder![]()
in laatste we(e)k(en) van augustis gaan ze verder met einde van s4 hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:40 schreef Dafje33 het volgende:
Gaan ze nu na de zomerstop verder met herhalen?
Volgens mij komen dan de nieuwe afleveringen pas weer in maart, net als vorig jaar?
Wij lopen nu toch erg ver achter met de US, dus het zou ook zomaar kunnen dat we wel verder gaan.
pv@rtl.nl kun je het vragen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii!
ik denk laat me maar weer iets posten, want het was weer stilletjes hierzo!
Zijn de exacte data's al binnen van de nieuwe afleveringen?
Zal ik ff mailen danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:59 schreef BlueCurl het volgende:
anders lees je even de twee posts boven de door jouw geposte post!
ik wil wel mailen maar ik al het antwoord niet meer zien aangezien ik op vakantie ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |