met wallpapers maken? dit zijn oudjes hehequote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
vetjes, ik dacht dat je daarmee gestopt was..
komt eraanquote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ja ik zag het.. herkende ze nog van je oude site
Toevallig geen zin om er 1tje te maken met NBV?![]()
werken, kung fu-en en pc-enquote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef Dafje33 het volgende:
BC
![]()
Waar je trouwens zin in hebt met dit weer....
ik heb nu enkel de achtergronden die hierboven staan... dus zeg het maar hehequote:Op zondag 18 juni 2006 22:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Misschien andere achtergrondjes voor NBV?
deze is er al top uit hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef Joncho het volgende:
Een nummer dat volgens mij regelmatig in een CSI (Miami) aflevering voorbij komt wanneer ze weer in het lab zijn. Om het een beetje te beschrijven, het is een vrij rustig electronisch muziekje dat rustig begint met alleen de 'hoge' tonen, waarna langzaamaan er een rustige beat onder verschijnt.
Hoop dat iemand me kan helpen![]()
indd.. recent hoeft niet. enkel aflevering nummer met de scene is voldoende en zal kijken of ik het weet...quote:Op maandag 19 juni 2006 23:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
misschien is het makkelijk voor BC (aangezien ik denk dat zij em gaat zoeken) of je een recente aflevering met scene erbij kan halen..
de muurpapierenquote:
inddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik zag het vandaag pas vandaar.. Ach jah, beter te laat dan nooit![]()
geen dank (ie staat hier samen met de speedle wallpaper op me beeldschermenquote:
1956quote:Op zondag 25 juni 2006 17:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
H-addict
Misschien past dat wel bij elkaar.. jij bent van 1969, wanneer is meneer Caruso geboren?![]()
hehehe idem met speedlequote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
Geen idee hoe Caruso in t echie is, maar het personage "H" vind ik leuk!
speedle?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja, zal ik dan ook nog maar even vertellen welk personage ik het leukst, knapst, grappigst, meest aantrekkelijk, sexy, mooi en slim vindt?
OK, dan is mijn vakantie ook weer voorbij. Kan ik gelijk weer goed aan het werk gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:31 schreef BlueCurl het volgende:
22 augustus is de officiele release date in nederland van de dvd van seizoen 3.1...
nu nog wachten to ze doorgaan met nieuwe seizoen! ik zal eerste paarw eken geen caps kunnen maken omdat ik dan op vakantie ben!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
OK, dan is mijn vakantie ook weer voorbij. Kan ik gelijk weer goed aan het werk gaan![]()
Ik heb wel eens gelezen dat hij in het echt super arrogant is sinds het succes van CSI Miamiquote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
Geen idee hoe Caruso in t echie is, maar het personage "H" vind ik leuk!
mwa na NYPD Blue was die dat echtquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat hij in het echt super arrogant is sinds het succes van CSI Miami![]()
half augustis ongeveer als het goed is,.. gewoon zelf ook vanaf 1 augustis de tv gidsen in de gaten houden... zijn der genoeg online en dan merk je het welquote:Op woensdag 28 juni 2006 02:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oki, maar mocht de datum bekend zijn.. ff posten he
Dat is waarquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach maar kan me vrij wienig verrotten hoe die in het echte leven iszoalsng die maar H goed neerzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |