ik ga al ff caps maken van die kandidatenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef thewishmaster het volgende:
Hoewel ik altijd naar CSI Miami kijk, moet ik bekennen dat ik even niet voor me kan halen wie Aaron Peters, Cynthia Wells, Paula Muro, Peter Elliott en Monica West (dit was toch de officier van justitie??) zijn.
Ok, dank je welquote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ga al ff caps maken van alle kandidaten
Misschien dat ze daarom ook een relatie aangaat met Delko, zodat hij haar dingen in vertrouwen gaat vertellen.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik denk dat de mol Natalia is.. omdat ze iets te schijnheilig opereert.. Zoals al eerder gezegd.. Het verbouwen van het lab zal wel een excuus zijn geweest om binnen te komen ofzo..
Neemt niet weg dat ze lekker is
Paula is evidence lock upquote:Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Aaron zit volgens mij bij DNA (gezien bij zaak waar Marisol bij betrokken was)
Paula (volgens mij ook van DNA)
Peter (is volgens mij van AV analyse)
en de rest zegt me niets
quote:
Aaron: 4.12 The Score, kloptquote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Cap van Aaron komt uit die aflevering dat Marisol opgepakt werd en dat Eric op zijn lab geweest was
Cap van Peter Elliot was dat hij een move maakte op Calleigh, maar al getrouwd bleek
Cap van Monica West had met Eric en Marisol te maken
Cap van Paula ging er volgens mij om dat er bewijs kwijt was, of niet direct binnengekomen was
Cap van Cynthia zegt me zo eventjes weinig, maar gok erop dat het ging over die aflevering dat de huisbaas zijn nanny zwanger gemaakt had..
Nee hoor die had een schram boven zijn hoofd... Calleigh liep weg uit het ziekenhuis nadat Monica West haar verloofde kwam bezoeken...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik zie dat er op Peter Elliot gestemd is... maare.. die is toch vermoord ?
als het ff tegenzit wel ja. CSI:LV was deze week geen nieuwe maar op de site van rtl staat voor deze week nog een nieuwe als omschrijving voor mia en ny.... dus dan zullen er volgende week ook geen nieuwe meer zijn denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:35 schreef Koningin het volgende:
Wanner is de laatste van het tv-seizoen? Vanavond?
Is het irritant ja?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:58 schreef BlueCurl het volgende:
je hebt ook een edit knop!hoef je niet steeds achter mekander te posten
hehe ik persoonlijk vind van welquote:
hahaha gelukkig stond er nog een link... maar die auto is toch ook jammiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Dafje33 het volgende:
Reageer je altijd zo op foto's van auto's???
![]()
ik vond het alleen een beetje lame dat ze met resden een relatie hadquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
zo wat een vette aflevering.. Okej, niet alleen vanwege de Resden zaak, maar ook omdat Natalia weer op haar mooist te zien was..
Volgende week beginnen de herhalingen weer! FEEST
dus jij zit de hele zomer op dinsdag voor de buis gekluisterdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef rena het volgende:
Ik heb gelukkig nog bijna niks van seizoen 1 gezien geloof ik![]()
Dus voor mij zijn ze soort van nieuw
![]()
Ik vond Natalia overigens wel een stuk sympathieker in de aflevering van afgelopen dinsdag, daarvoor had ik niet zo veel met haar.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dus jij zit de hele zomer op dinsdag voor de buis gekluisterd![]()
hehe ik zet soms ook een oudje op hoor hier thuis. als ik daar zin in heb. lekker een totaal aandere horatio en speedle herbeleven hahaquote:
ja dat had ik ook wel even verwacht, dan zou het wel helemaal teruggrijpen op alle nog lopende dingen zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dat was inderdaad iets TE voorspelbaar.. Ik had eigenlijk verwacht dat die rechter weer terug zou komen in het plaatje, maja.. dat is dus niet gebeurd..
wie is er niet zwanger?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oh ja, trouwens even een update.. ze is niet zwanger BC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vermoed dat jij dat toch wel weet BC!!maar dat is gewoon in de aflevering zelf nog bekend gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zomerstopquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat the... Was dat nou een oude aflevering gister op RTL 4?!
Vandaag toch ook al oude afleveringen van Miami?
als ik hem zou snappen kan ik er mss om lachenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
laat maar.. ik dacht ik ben ff grappig.. maar neej hoor
Ja, best wel hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
laat maar.. ik dacht ik ben ff grappig.. maar neej hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |