quote:Op zondag 9 juli 2006 20:58 schreef Jump het volgende:
Achter het WK gingen we alle overbodige tagjes eens wegdoen, ik zal het nog even instellen
Ja, hier ook alweerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hier doet hij het gewoon, strak helder beeld
hehe ik heb eindelijk werk en dinsdags nog steeds kung fu... en daarnaast begint mijn intresse in fok wat weg te vallen sinds ik dag en nacht op csifiles forum te vinden benquote:Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef Dafje33 het volgende:
Tsja, wat valt er nu te melden over onze helden.....
Eerst maar even met de beentjes omhoog in de franse zon, en dan gaan we na de vakantie weer verder![]()
in laatste we(e)k(en) van augustis gaan ze verder met einde van s4 hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:40 schreef Dafje33 het volgende:
Gaan ze nu na de zomerstop verder met herhalen?
Volgens mij komen dan de nieuwe afleveringen pas weer in maart, net als vorig jaar?
Wij lopen nu toch erg ver achter met de US, dus het zou ook zomaar kunnen dat we wel verder gaan.
pv@rtl.nl kun je het vragen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii!
ik denk laat me maar weer iets posten, want het was weer stilletjes hierzo!
Zijn de exacte data's al binnen van de nieuwe afleveringen?
Zal ik ff mailen danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:59 schreef BlueCurl het volgende:
anders lees je even de twee posts boven de door jouw geposte post!
ik wil wel mailen maar ik al het antwoord niet meer zien aangezien ik op vakantie ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |