Volgens BlueCurlquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:25 schreef dndiek het volgende:
Is seizoen 3 al uit op dvd?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
We gaan wel lekker he inmiddels.. 6 pagina's al.. Heeft er iemand trouwens nog leuke foto's van NBV voor mij
dat was volgens play.comquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens BlueCurl:
DVD's regio 2 releases in engeland:
CSI: Miami Season 3 Part 1 June 5, 2006
CSI: Miami Season 3 Part 2 September 25, 2006
zal hier dus ook niet lang meer duren voor 3.1 uitkomt!
![]()
google( images)?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
We gaan wel lekker he inmiddels.. 6 pagina's al.. Heeft er iemand trouwens nog leuke foto's van NBV voor mij
Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat was volgens play.comdaar heb ik die datums vanaf
mss dat ze nu ook al bij de pre release van frs.nl staan
gefeliciteerd en geniet van de vrijheid!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Deel 1 komt uit op 22 augustus. M'n moeder kwam gister thuis met een dubbele DVD van de 2 crossover afleveringen (Cross-Juristrictions & Miami-NYC Non Stop) als klein cadeautje voor m'n rijbewijs slagen, daar zat een briefje in waar dat op stond.
alsjequote:Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
en BC, bedankt voor de foto's he![]()
your welcome. ik vind hem nog niet super gaaf dat icoon dus mss verander ik hem nog wel ietsjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dit! Is! Een! Ontzettend! Vette! Icon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat CSI Level voor elkaar gekregen... ik wil ooohooook!
hoiquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat tagje heb ik gekregen van een Forum Admin die ik ook persoonlijk ken hehevolgens mij issie onlangs al gek geworden van mijn gezever over CSI(: Miami)
Nee hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben je nu al gek of geirriteerd door mijn csi onzin ofnie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |