Bronquote:AMSTERDAM - Er was drieduizend Australische dollar (1.830 euro) geboden, toen eBay in Australië deze week een eind maakte aan de veiling van Nieuw-Zeeland. "Het is duidelijk dat Nieuw-Zeeland niet te koop is", zei een woordvoerder van de veilingsite.
Wie Nieuw-Zeeland, met een inzet van één dollarcent, op eBay te koop aanbood is niet bekend, maar het was kennelijk geen liefhebber van het land. In de advertentie stond dat het weer er "heel saai" is. Toen de advertentie van de site werd verwijderd was er twintig keer geboden.
Misschien hadden ze dat ook al gedaan, het hoogste bod stond op 3000 euro.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:55 schreef NJ het volgende:
Had erbij vermeld dat Lord of the Rings er opgenomen is. Dan waren er vast wel een paar van die idiote fanboys geweest die tegen elkaar gingen opbieden.
Ik meld me af.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dat ook al gedaan, het hoogste bod stond op 3000 euro.
Dat is dus meteen de richtprijs.
Ik kan niet bezorgen, maar ik wil wel bij TPG informeren wat opsturen kost.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik meld me af.
Teveel onderhoud en te ver van huis.
De vijfer verderop is nog leegquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:22 schreef Flurry het volgende:
Ik wil 't wel hebben als 't iets noordelijker gesleept kan worden?
quote:
Jeetje wat grappig zeg, ik lach me helemaal te pletter.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, de waarde is natuurlijk flink gekelderd sinds Jaguarized daar zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |