Micheal heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen toen ze klein waren. Iets in die richtingquote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef Nuna het volgende:
Michael en Lincoln zijn broers toch?Waarom heet de een dan Scofield en de andere Burrows
Dan vraag ik me eigenlijk af.
Hhm, dat zou het inderdaad verklaren. Dan heb ik vast iets gemist.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Micheal heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen toen ze klein waren. Iets in die richting![]()
Nee, volgens mij volgt Linc_The_Sink USA gewoon.. Ik geloof niet dat wij het hier al gehad hebben. Of ik moet het ook gemist hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hhm, dat zou het inderdaad verklaren. Dan heb ik vast iets gemist.
Neejhoor. Die geheime agenten zeiden het die ene keer toen ze voor het huis van Veronica stonden. Toen ze die bom geplaatst hadden. Ze hadden toen die vice-president aan de telefoonquote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef booo het volgende:
[..]
Nee, volgens mij volgt Linc_The_Sink USA gewoon.. Ik geloof niet dat wij het hier al gehad hebben. Of ik moet het ook gemist hebben
Ohh, dan heb ik niet goed op zitten lettenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Wanneer die dokter er naar vraagt, vertelt Michael ook nog eens het verhaal van hem en Lincoln en de verschillende achternamen.
10quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef dj_ko het volgende:
Ey welke aflevering is afgelopen keer op de tv geweest?
Volgens mij niet... ze zegt het alleen: ze zijn broers, en dan die dokter: "oh... goh...." en dan zie je d'r moeilijk kijken, denken - en verder wordt er nooit (meer) iets over gezegd (alleen door de secret agents mensen dus 1 keer)quote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Wanneer die dokter er naar vraagt, vertelt Michael ook nog eens het verhaal van hem en Lincoln en de verschillende achternamen.
Hij is alleen maar op papier getrouwd hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ah wat zielig voor de dokter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |