quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:24 schreef lookinforyou het volgende:
Ik zat gisteravond naar de '8mm' te kijken op net 5, zag ik T-bag Abruzzi weer in een geweldige rol.
Dat hoeft voor mij dan weer niet hoor.. Is het net zo'n leuke serie.. Krijg je dat weerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef magnifor het volgende:
Scofield en de zuster gaan trouwen of krijgen iig een relatie. Wedden?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Kom je denk ik volgende week achter.Scofield heeft zo'n grietje gebeld die vervolgens de politie heeft gebeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je duidelijk te zien.
Hij speelt ook vaak van die foute oostblok mafia figuren. Volgens mij zag ik m deze week nog in Bad Boys 2.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik zat laatst weer is The big Lobwoski te kijken. Zie ik opeens dat de leider van The Germans(fucking Nazi's) Abrucci is
.
Dat is niet T-bag dat is Abrucci die ook in Bad Boys 2 zat ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:24 schreef lookinforyou het volgende:
Ik zat gisteravond naar de '8mm' te kijken op net 5, zag ik T-bag weer in een geweldige rol.
WTF zat die in Bad Boysquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Abrucci die ook in Bad Boys 2 zat ja.
Middels een of ander gerechterlijk beleid heb je dat recht, werd in de eerste aflevering uitgelegdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef karoltje het volgende:
Hoe wist Michael zo zeker dat hij bij zijn broer in de gevangenis zou komen..?
Dat gevoel krijg ik ook steeds jahquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Beetje ongeloofwaardig hoeveel vrijheid ze hebben in die gevangenis. Een man die over een week ter dood veroordeeld wordt mag nog gewoon tussen de anderen lopen. En dat bellen op die luchtplaats!
Helemaal na die opstand zou je verwachten dat de vrijheden van de gevangenen zouden worden beperkt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:48 schreef karoltje het volgende:
Ik volg het zo nu en dan op tv. Heb het begin niet helemaal gevolgd dus sommige dingen snap ik niet zo maar dat komt vanzelf wel. Beetje ongeloofwaardig hoeveel vrijheid ze hebben in die gevangenis. Een man die over een week ter dood veroordeeld wordt mag nog gewoon tussen de anderen lopen. En dat bellen op die luchtplaats!
'Fox River' zou toch de best bewaakte gevangenis zijn volgens die serie?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook steeds jah![]()
Ik ben niet zo bekend in de USA gevangenissen maar dit lijkt mij ook allemaal vrij ongeloofwaardig.
dat ziet er niet zo uit danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
'Fox River' zou toch de best bewaakte gevangenis zijn volgens die serie?
Dat vond ik een geniale zin, net als met die verwijzingen naar dat beton die al eerder vernoemd is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:01 schreef karoltje het volgende:
Precies, dus de sterksten (Darwin) winnen het van de slimmerds (EInstein).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |