Ze hadden toch dat mobieltje in de bus gevonden waar LJ inzatquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef magnifor het volgende:
Hoe wouden ze een sms traceren als ze nog eens weten dat er een sms verstuurd is?
Er was alleen die foto te zien. Als LJ slim is heeft hij zijn send items en al zijn sms'jes gewist enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ze hadden toch dat mobieltje in de bus gevonden waar LJ inzat![]()
En die CIA/FBI/NSA gasten kunnen geen send shit en dergelijke back-tracen? Ik dacht het welquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Er was alleen die foto te zien. Als LJ slim is heeft hij zijn send items en al zijn sms'jes gewist enzo.
Blijkbaar niet. Anders hadden ze dat al gedaan. Of gaan het nog doen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En die CIA/FBI/NSA gasten kunnen geen send shit en dergelijke back-tracen? Ik dacht het wel![]()
Anyways dat zijn ook maar details
uhm, volgens mij ging dat via haar gsm, dat is in het echt ook wel mogelijk. Niet de exacte lokatie lijkt me, maar dat hoeft ook niet aangezien er vrijwel geen huizen in die omgeving staan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef magnifor het volgende:
Hoe heeft die kale man dat huisje waar Veronica enzo zit zo makkelijk kunnen vinden? Is dat in het echt mogelijk met speciale apparatuur?
Via haar MSN schermquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:05 schreef Zwansen het volgende:
uhm, volgens mij ging dat via haar gsm, dat is in het echt ook wel mogelijk. Niet de exacte lokatie lijkt me, maar dat hoeft ook niet aangezien er vrijwel geen huizen in die omgeving staan.
uhm, ze was toch online via haar telefoon? Ik neem aan dat er in die middle of nowhere geen internettoegang is. Dus zit ze via haar telefoon op internet. De CIA o.i.d. moet zoiets echt wel kunnen traceren hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Via haar MSN scherm
Het leek Jack Bauer wel in 24Nogal ongeloofwaardig.
ik zat ook gelijk aan jack bauer te denkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Via haar MSN scherm
Yep.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
uhm, ze was toch online via haar telefoon? Ik neem aan dat er in die middle of nowhere geen internettoegang is. Dus zit ze via haar telefoon op internet. De CIA o.i.d. moet zoiets echt wel kunnen traceren hoor.
ik denk dat hij ook gewoon mee magquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:34 schreef ForumGek het volgende:
Ik vind het wel krom dat al die lui daar op het "speelveldje" gewoon met iedereen mogen bellen zonder beveiliging.
Verder beetje suffe aflevering dit keer, ben benieuwd hoe ze van die andere kerel af gaan komen (die bij het sloopgroepje is gekomen) !
Er was een mobiele verbinding, dat is gewoon te traceren. Mobiele telefoons zijn tot op enkele tientallen meters nauwkeurig op te sporen. En daar in the middle of nowhere heb je ze dan al snel te pakken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Via haar MSN scherm
daarvoor is het veels te slappe hapquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Sterke karakters ook allemaal. En die Scofield is echt uber. 't zou zo de zoon van Jack Bauer kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |