Micheal heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen toen ze klein waren. Iets in die richtingquote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef Nuna het volgende:
Michael en Lincoln zijn broers toch?Waarom heet de een dan Scofield en de andere Burrows
Dan vraag ik me eigenlijk af.
Hhm, dat zou het inderdaad verklaren. Dan heb ik vast iets gemist.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Micheal heeft de achternaam van zijn moeder aangenomen toen ze klein waren. Iets in die richting![]()
Nee, volgens mij volgt Linc_The_Sink USA gewoon.. Ik geloof niet dat wij het hier al gehad hebben. Of ik moet het ook gemist hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hhm, dat zou het inderdaad verklaren. Dan heb ik vast iets gemist.
Neejhoor. Die geheime agenten zeiden het die ene keer toen ze voor het huis van Veronica stonden. Toen ze die bom geplaatst hadden. Ze hadden toen die vice-president aan de telefoonquote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef booo het volgende:
[..]
Nee, volgens mij volgt Linc_The_Sink USA gewoon.. Ik geloof niet dat wij het hier al gehad hebben. Of ik moet het ook gemist hebben
Ohh, dan heb ik niet goed op zitten lettenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Wanneer die dokter er naar vraagt, vertelt Michael ook nog eens het verhaal van hem en Lincoln en de verschillende achternamen.
10quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef dj_ko het volgende:
Ey welke aflevering is afgelopen keer op de tv geweest?
Volgens mij niet... ze zegt het alleen: ze zijn broers, en dan die dokter: "oh... goh...." en dan zie je d'r moeilijk kijken, denken - en verder wordt er nooit (meer) iets over gezegd (alleen door de secret agents mensen dus 1 keer)quote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Wanneer die dokter er naar vraagt, vertelt Michael ook nog eens het verhaal van hem en Lincoln en de verschillende achternamen.
Hij is alleen maar op papier getrouwd hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ah wat zielig voor de dokter
Boeit ons geen flikker, ga dan lekker wegquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:06 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En ik heb die van vanavond lekker al gezien! Maar ga toch nog maar 'n keer kijken (t is te verslavend)...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht eerst dat hij een GSM gebouwd had, met dat horloge als antenne ofzo
Hij zat er wel lekker mee te pimpen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht eerst dat hij een GSM gebouwd had, met dat horloge als antenne ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen wel raar: toen LJ hem in die put duwde, zag je allemaal stukken hout rondvliegen en dat ligt later ook in die put... maar Kellerman schuift er weer een compleet geheel van plankjes over die opening heenLiggen er daar meerdere van klaar ofzow?!
En ja, ik weet wie er volgende week niet meer leeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just as they predicted: don't get attached to anyone, and I mean: anyone!*Think outside the box*
Dat houdt het spannendquote:
Eensch, maar ik vind het over het algemeen wel zo irritant. Als het dan weer na weken begint moet ik weer helemaal inkomen.quote:
Da's dan weer lastig ja. Nu heb ik dat zelfs soms na een week al, als die kleine samenvatting vantevoren komt. Dan is het soms van oh ja, bijna vergeten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:34 schreef Laniboekje het volgende:
Eensch, maar ik vind het over het algemeen wel zo irritant. Als het dan weer na weken begint moet ik weer helemaal inkomen.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
lolgeniaal nu aan 1 kant wil ik echt weten wie het is aan de andere kant niet.
Trouwens die Bellic die gaan ze nog wel krijgen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]Pas op hoor, met spoilers, strax word je hier gelinched.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Think outside the box*
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Pas op hoor, met spoilers, strax word je hier gelinched.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |