En dan te bedenken dat het een Belgische team is met een Nederlandse spelerquote:Op maandag 15 mei 2006 16:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het is een zogenoemd farm-team, teams die gestopt zijn met het spel maar nog puur voor 1 speler trainen gaan. Zijn hele team draait om die speler en hij traint hem tot het failliet van het team door. Wel zo tof om te doen voor het nationale elftal.
Je vergeet de andere HT topics.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:00 schreef Grumpey het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen.....maar we zijn 25 23 posts verwijderd van de 45.000e post! (om en nabij dan)
aftellen?
Die andere twee wedstrijden was ik wél benadeeldquote:Op maandag 15 mei 2006 15:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je best sorry mag zeggen tegen de ME
Je hebt niet genoeg geld voor dit bod.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:50 schreef Grumpey het volgende:
Maurycy Barnat (98393343), speler van joralf....hij is er zelf niet en er is overboden!
Wie zorgt ervoor dat deze speler nog binnen Fok!-gelederen blijft?! Bied nu, deadline 19:10
als je een speler van 5 ton erop zet, dan doe ik een bod van 360k daarop en kan jij nu overbiedenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg geld voor dit bod.![]()
Mja, ook die heb ik niet beschikbaarquote:Op maandag 15 mei 2006 18:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als je een speler van 5 ton erop zet, dan doe ik een bod van 360k daarop en kan jij nu overbieden
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ook niet je hele selectie bijelkaar dan? Heb je er toch wel voor over
is steekpass en passing dan hetzelfde? want het zijn wel 2 aparte trainingen die je kunt kiezenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Grumpey het volgende:
passing dus? week of 5/6
steekpass is nederlandse versie, ze zullen wel passing voor verdedigers en middenvelders ermee bedoelen zeker? Dan weet ik het niet, ik gok iets langer, 8 weken ofzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is steekpass en passing dan hetzelfde? want het zijn wel 2 aparte trainingen die je kunt kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |