hoge blikken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Blikken of potten? Heb er net naar gezocht maar zag alleen die potten in olie voor 1 euro nogwat... En die feta smaakt nergens naar!
Morgen eens kijken, kom toch langs een Aldi als ik van school naar het (bus)station loop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:04 schreef Matness het volgende:
[..]
hoge blikken.
käse in saltwasserlake ofzoiets.
met een soort plastic achtig deksel.
4,99, en ik vind 'm heerlijk.
ze liggen in de koeling
En met veel pech worden ze ¤ 0,40 euro centquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:40 schreef Heidi- het volgende:
grrr vreselijk dat aldi nu weer 0.29 ¤ heeft gemaakt van de prijs van Golden Powerstraks gaan ze weer naar de prijs van 2002
0.35 ¤ (oh erg dat ik dat weet
) nou ja hopen dat ze het weer gaan verlagen!
Da's toch niet erg? Dan heb je 250 blikjes voor een euro.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En met veel pech worden ze ¤ 0,40 euro cent![]()
HuH, hoe bereken jij dat nou weer ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's toch niet erg? Dan heb je 250 blikjes voor een euro.
Op jouw posting. 0,40 eurocent is ietsje minder dan een halve eurocent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
HuH, hoe bereken jij dat nou weer ?![]()
Waar basseer jij dat op![]()
Ik typte het goed hoor !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Op jouw posting. ¤ 0,40 eurocent is ietsje minder dan een halve eurocent.
Je zal ¤ 0,40 per stuk bedoeld hebben. Ofwel gewoon 40 eurocent.
Tuurlijk. Ga morgen maar eens kijken. En als het er daadwerkelijk zo staat als jij hebt geschreven, vertel mij dan even waar dat is. Dan ga ik toch wel zo'n ongelooflijke herrie schoppen in die winkel wegens foutieve prijsaanduidingen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik typte het goed hoor !
Zo staat het ook in de winkel![]()
Nou kom maar naar de Aldi bij ons !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga morgen maar eens kijken. En als het er daadwerkelijk zo staat als jij hebt geschreven, vertel mij dan even waar dat is. Dan ga ik toch wel zo'n ongelooflijke herrie schoppen in die winkel wegens foutieve prijsaanduidingen...
Zoals eerder al vermeldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
De Goldenpower is opgeslagen. Van ¤0,25 naar ¤0,29.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |