Je kunt ook gewoon verkouden zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef displission het volgende:
nee dat is het niet, daar ben ik op getest..
Dus jij bent vandaag een beetje dweil???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:57 schreef vamperotica het volgende:
Ja. Weer een verwarrend nachtje gehad! Veel wakker, veel gedroomd en dat door elkaar zeg maar
Word jij tegenwoordig opgehaald met het busje?quote:
Lijkt het wel op. Al dagen eigenlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit... is iedereen dood ofzo?
Nokwanda..... we zijn de laatste mensen in TRUE......quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Nokwanda..... we zijn de laatste mensen in TRUE......
We need to repopulate the earth!
![]()
![]()
wat heb je gisteravond gedaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er ook wel
Maar weet niks te melden
Nee nee, wees gerust, ik ben er ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:04 schreef nokwanda het volgende:
OMFG.... nu zijn er twee kerels en ik en de rest is dood..... het wordt erger en erger
Euhh.. Jasmijn op bed gelegd, Oblivion gegamed, gedouched, wijntje, film gekeken, geneukt.. ja en dan is het weer vroeg opquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euhh.. Jasmijn op bed gelegd, Oblivion gegamed, gedouched, wijntje, film gekeken, geneukt.. ja en dan is het weer vroeg op
Je hebt er toch wel water en voer bij gezet? Anders is de dierendokter vanavond ook niet meer nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klinkt goed
ik had gister cursus tot 22:00
en toen ik thuiskwam ging ik bijna op een duif staan... echt 3 cm van me voet... hij kon niet meer vliegen. dus heb ik hem maar veilig in een mand in de garage gezet zodat de poesjes hem niet konden opeten.
ik heb hem fred genoemt en hij is nu mijn nieuwe huisdier
en ik hoop dat hij vanavond weer gaat vliegen anders gaat hij naar de dierendokter!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klinkt goed
en toen ik thuiskwam ging ik bijna op een duif staan... echt 3 cm van me voet... hij kon niet meer vliegen. dus heb ik hem maar veilig in een mand in de garage gezet zodat de poesjes hem niet konden opeten.
en ik hoop dat hij vanavond weer gaat vliegen anders gaat hij naar de dierendokter!
Duivenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klinkt goed
Broodquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja ik heb hem brood en water gegeven.![]()
waarom zou ik zaadjes en mais thuis hebben!!?!??!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Brood
Nee zaadjes en mais moet ie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |