abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39468895
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil maar ik heb jaren harde lenzen gehad en nu een aantal jaar zachte en zachte zitten zoveel beter dan harde. Maar dan heb ik het meer over de irritaties als ik met harde lenzen ging fietsen had ik bijna elk fietstochtje dat ze ontzettend gingen irriteren en dat ik soms moest stoppen met fietsen even omdat ik gek werd van de lenzen... Dit heb ik nog nooit gehad met zachte lenzen
Ik heb nog nooit echt problemen gehad met mijn lenzen. Ik heb dan ook nog alleen maar harde lenzen gehad omdat je er langer mee kan doen. Ik probeer alleen maar te zeggen dat harde lenzen best mee vallen.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 juli 2006 @ 11:24:32 #177
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39468928
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:23 schreef Nesle het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit echt problemen gehad met mijn lenzen. Ik heb dan ook nog alleen maar harde lenzen gehad omdat je er langer mee kan doen. Ik probeer alleen maar te zeggen dat harde lenzen best mee vallen.
oh ok
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_39468943
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

oh ok
pi_39506235
Heb ze eergister 3 uur ingehad, gister ongeveer 5 uur, vanmorgen om half 10 weer ingedaan maar ze er net uitgehaald. Ik word er echt helemaal gek van, het voelt irritant, mn ogen voelen droog en worden rood, af en toen zie ik harstikke wazig, ik kan er echt niet aan wennen.

En ik zie er gek uit zonder bril
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:48:48 #180
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_39507085
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Heb ze eergister 3 uur ingehad, gister ongeveer 5 uur, vanmorgen om half 10 weer ingedaan maar ze er net uitgehaald. Ik word er echt helemaal gek van, het voelt irritant, mn ogen voelen droog en worden rood, af en toen zie ik harstikke wazig, ik kan er echt niet aan wennen.
Hmm dit had ik eerst ook, vooral dat je ze voelt zitten, dat blijft nog wel even hoor Maar na verloop van tijd (weekje of 2) voel je ze niet meer. Even doorzetten dus
quote:
En ik zie er gek uit zonder bril
*Fobo checkt
pi_39508148
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:48 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Hmm dit had ik eerst ook, vooral dat je ze voelt zitten, dat blijft nog wel even hoor Maar na verloop van tijd (weekje of 2) voel je ze niet meer. Even doorzetten dus
Ik weet niet of ik mn bril wel helemaal weg wil doen, ik vind mn bril niet vervelend ofzo, maar af en toe zouden lenzen wel makkelijker zijn. Dus ik denk dat ik beter gewoon zachte lenzen bij de kruidvat kan halen die ik dan kan gebruiken als ik dat wil, en dus mn bril ook houden...

Ben secretaresse he, dus een brilletje hoort er gewoon bij
pi_39508935
Nee, geen kruidvat lenzen halen! Ga ajb naar een opticien, je ogen moeten nog langer mee. Die Kruidvat rommel moet je echt niet willen.

Als de lenzen van je opticien bevallen, ga je naar www.toplenzen.nl, kijk je in het lijstje welke lenzen je moet hebben, en ben je veel goedkoper uit als bij de opticien. Kruidvat zal nog wel goedkoper zijn, maar doe het niet!!11111oneoneeinzzweipolizei!
pi_39513295
Ben bij kruidvat wezen kijken maar ze hebben niet eens + lenzen alleen - ook een beetje raar....

Heb ff op die site van je gekeken, maar kan je ook een proefsetje bestellen daar???
pi_39514995
zou geen lenzen halen bij kruidvat oid, je hebt maar 1 stel ogen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:29:46 #185
65870 Eddie__
ja.......dus?
pi_39515470
Als we dan toch reclame gaan maken weet ik ook nog 2 site's
mylenses.nl en lenzenpost.nl
Het moeilijkste van alles is net te doen alsof je het druk hebt wanneer dat niet zo is
pi_39515520
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:15 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ben bij kruidvat wezen kijken maar ze hebben niet eens + lenzen alleen - ook een beetje raar....

Heb ff op die site van je gekeken, maar kan je ook een proefsetje bestellen daar???
Nope. Ga nou eerst naar de opticien, laat lenzen aanmeten, en ga niet zelf wat uitkiezen. Een opticien kijkt naar de bolling van je oog, naar het traanvocht, dat soort dingen. Als dat goed is duwen ze een bijpassend setje lenzen in je oog, een zogenaamd eigen merk. Dat eigen merk zijn gewoon gerelabelde dingen van de grote lenzenfabrikanten, die je dus ook onder het eigen merk van die fabrikant kan bestellen. Daarom is het zo goedkoop.

Maar echt, ga ze laten aanmeten!
Je harde lenzen bevallen trouwens slecht of wat?
pi_39516773
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 19:31 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Nope. Ga nou eerst naar de opticien, laat lenzen aanmeten, en ga niet zelf wat uitkiezen. Een opticien kijkt naar de bolling van je oog, naar het traanvocht, dat soort dingen. Als dat goed is duwen ze een bijpassend setje lenzen in je oog, een zogenaamd eigen merk. Dat eigen merk zijn gewoon gerelabelde dingen van de grote lenzenfabrikanten, die je dus ook onder het eigen merk van die fabrikant kan bestellen. Daarom is het zo goedkoop.

Maar echt, ga ze laten aanmeten!
Je harde lenzen bevallen trouwens slecht of wat?
Ik heb nu al precies de 'maten' van mn ogen op papier van die harde lenzen, dus zou dat uitmaken voor zachte?

En die harde lenzen, ik vind ze verschrikkelijk zitten, en ik ben bang dat ik ze toch niet dagelijks ga dragen, dus dat kan ik beter daglenzen nemen voor de dagen dat ik lenzen wil en anders gewoon mn bril.
Beetje te overhaast voor harde lenzen gekozen... wilde er zelf ook nog over nadenken, maar die man drong t wel een beetje op, nu wel spijt van dus, maar krijg mn geld wel gewoon terug hoor!!
pi_39516929
Gelijk een proefsetje zachte lenzen meepakken als je toch je geld terugkrijgt. Er is veel verschil in, en met zo'n proefsetje weet je zeker dat je de goeie hebt, die ook in jouw ogen lekker zitten. Daarna kan je na een maand laten controleren, zodat je zeker weet dat je ogen die dingen 'accepteren'.
Is het dan allemaal goed, bestel je lekker voor een half jaar via internet.
Heb ik ook gedaan, en het scheelt best geld. Per lens betaalde ik 9,50, dus per maand 19 euro. Da's 114 per half jaar. Bij toplenzen was ik 55 kwijt voor een half jaar.

Is wel ex. vloeistof overigens, en die blijf ik ook bij de opticien halen, weet ik zeker dat het goed is.
pi_39518028
Oké thanks voor de info!
pi_39596548
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef veldmuis het volgende:
Gelijk een proefsetje zachte lenzen meepakken als je toch je geld terugkrijgt. Er is veel verschil in, en met zo'n proefsetje weet je zeker dat je de goeie hebt, die ook in jouw ogen lekker zitten. Daarna kan je na een maand laten controleren, zodat je zeker weet dat je ogen die dingen 'accepteren'.
Is het dan allemaal goed, bestel je lekker voor een half jaar via internet.
Heb ik ook gedaan, en het scheelt best geld. Per lens betaalde ik 9,50, dus per maand 19 euro. Da's 114 per half jaar. Bij toplenzen was ik 55 kwijt voor een half jaar.

Is wel ex. vloeistof overigens, en die blijf ik ook bij de opticien halen, weet ik zeker dat het goed is.
Ik ben zelf via http://www.lenzenvergelijking.nl terecht gekomen bij Lensexpress. Als je doorklikt bij het gedeelte 'Hoeveel is Lensexpress goedkoper dan uw huidige leverancier' dan krijg je ook te zien welke lenzen je winkel gebruikt. Ik was bijvoorbeeld klant bij Pearle en ik had daar iWear Performance select waar ik erg tevreden over was. Volgens Lensexpress zijn dat lenzen van het merk Biomedics 55 Evolution verpakt als huismerk.

Bij Pearle betaalde ik 119 euro voor een half jaar maandlenzen, en daarvoor kreeg ik een controle, lenzenvloeistof, lenzendoosjes en het pakket werd elke maand thuisgestuurd. Bij Lensexpress betaal ik 49 euro voor een half jaar maandlenzen exclusief vloeistof, en 65,50 euro inclusief 3 flessen vloeistof. Ik geloof dat een controle bij Pearle 12,95 euro kost (maar dat weet ik niet zeker), dus als ik dat erbij betaal ben ik nóg veel goedkoper uit.

Overigens zou ook ik voor de eerste keer zachte lenzen toch naar een opticien gaan. Ik heb wel eens een pakketje gratis (I know, I know) lenzen gehad, en daar heb ik behoorlijk wat last van gehad, ookal wist ik wat ik nodig had.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_39600182
Gister die harde k*t lenzen teruggebracht

Hij wilde me persee nog even zachte lenzen in doen, omdat hij niet wilde dat ik met een slecht gevoel over lenzen weg zou gaan. Dus oke vooruit die zachte lenzen in... Die voel je dus echt helemaal niet zitten! Wat een verschil met die harde zeg...

Heb nog geen zachte genomen, ga straks nog op vakantie enzo, en ik wil er nog ff goed over nadenken.
Kreeg gister nog een compliment van een jongen dat ik er zo sexy uit zag met mn bril, dusja
pi_39604617
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zelf via http://www.lenzenvergelijking.nl terecht gekomen bij Lensexpress. Als je doorklikt bij het gedeelte 'Hoeveel is Lensexpress goedkoper dan uw huidige leverancier' dan krijg je ook te zien welke lenzen je winkel gebruikt. Ik was bijvoorbeeld klant bij Pearle en ik had daar iWear Performance select waar ik erg tevreden over was. Volgens Lensexpress zijn dat lenzen van het merk Biomedics 55 Evolution verpakt als huismerk.

Bij Pearle betaalde ik 119 euro voor een half jaar maandlenzen, en daarvoor kreeg ik een controle, lenzenvloeistof, lenzendoosjes en het pakket werd elke maand thuisgestuurd. Bij Lensexpress betaal ik 49 euro voor een half jaar maandlenzen exclusief vloeistof, en 65,50 euro inclusief 3 flessen vloeistof. Ik geloof dat een controle bij Pearle 12,95 euro kost (maar dat weet ik niet zeker), dus als ik dat erbij betaal ben ik nóg veel goedkoper uit.

Overigens zou ook ik voor de eerste keer zachte lenzen toch naar een opticien gaan. Ik heb wel eens een pakketje gratis (I know, I know) lenzen gehad, en daar heb ik behoorlijk wat last van gehad, ookal wist ik wat ik nodig had.
Zo deed ik het vroeger ook toen ik nog gewone lenzen had: ik had via een goede opticien lenzen van het merk Johnson & Johnson en wist via de verpakking precies de eigenschappen van de lenzen. Op een gegeven moment werd het mogelijk om lenzen via het internet te kopen en toen heb ik gewoon precies de lenzen gekocht die ik al had. Scheelde echt letterlijk de helft van de prijs!
pi_43345168
Ik ben begonnen met het oefenen. Heb oefenlezen gekregen van de opticien en ben vanavond begonnen. Nu denk ik nog: hoe moet me dat ooit gaan lukken? Hopelijk komt daar snel verandering in.
pi_43345936
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef Trax het volgende:
Ik ben begonnen met het oefenen. Heb oefenlezen gekregen van de opticien en ben vanavond begonnen. Nu denk ik nog: hoe moet me dat ooit gaan lukken? Hopelijk komt daar snel verandering in.
Weekje aanklooien en 't gaat vanzelf.

Succes!
pi_43919240
Die oefenlenzen heb ik al een redelijke tijd naast me gelegd . Heb nu me echte lenzen (eigenlijk lens, heb maar een lens voor 1 oog ) gekregen. Bij de opticien een uur nodig gehad om 'm in te krijgen. 10 minuten om 'm uit te krijgen. Thuis een kwartiertje in, 10 minuten uit. Gaat steeds beter .

Tis wel flink wennen effe. Voelt nog raar en af en toe zie ik vaag.
pi_44026749
Boe .

Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt, dat lenzen bestellen?
Ik heb namelijk het volgende:
quote:
Ze bestellen 2 nieuwe lenzen. Voor degene die je kwijt bent krijg je 50% korting. Ze zetten er spoed achter
Dus? Een dagje? Wellicht morgen al? Of duurt het toch iets langer?

En zit ik wel in het goede topic eigenlijk?
pi_44026815
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
Boe .

Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt, dat lenzen bestellen?
Ik heb namelijk het volgende:
[..]

Dus? Een dagje? Wellicht morgen al? Of duurt het toch iets langer?

En zit ik wel in het goede topic eigenlijk?
Normaal is het een weekje. Tenminste bij mij. Als ze er spoed achter zetten zal het wel 4 dagen zijn ofzo?
pi_44026819
Bij Specsavers duurt het een paar dagen, stuk of 3/4.
Als ze niet op voorraad zijn
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_44026980
Ha . Ik werd net gebeld en hij zorgt dat er zaterdag 1tje klaarligt . Ik ben namelijk mijn linker kwijt.

Maar ik snap het eigenlijk niet meer, want ik zou 2 nieuwe krijgen. Maar goed . Wellicht dat ie die dan wel weer moet bestellen oid. Ik zie het zaterdag wel.
pi_44033617
ben nou ook weer met zachte lenzen bezig... maar heb na een tijdje zon drukkend gevoel op mn ogen...
ook ben ik veel moe'er s'avonds dan als ik een bril draag..
iemand hier ervaring mee?

en weet iemand waar je een proeflensen van purevision kan bestellen? in amerika enzo kan dat wel maar hier nog nix gezien
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')