Dat is sowieso wel handigquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met lenzen schoonmaken? Elke dag verse lenzenvloeistof in 't bakje?.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel handig
Maar er blijven altijd kleine rotzooideeltjes achter...enorm kutwerk om dat weg te halen.
Ik heb ook maandlenzenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik heb maandlenzen, moet je die ook elke keer schoonmaken met je vinger dan? Is me niets over verteld namelijk.
Echt nooit last van hierquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik heb ook maandlenzen.
Je moet niks, maar 9 van de 10x zitten m'n lenzen kut als ik ze niet eerst met de vingers schoonmaak.
Dan heb je gelukquote:
Ben al verschillende keren 's nachts in de trein na het stappen in slaap gevallen (+- 2,5 uur)....da's echt niet relaxed en ook niet goed.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:27 schreef crossover het volgende:
Zijn er mensen die hun lenzen soms gewoon een nacht inhouden? Ik heb ze tot nu toe nog altijd uit gedaan, zelfs als ik strontbezopen thuis kom ooit..
Als ik in slaap val met mijn lenzen in en daarna wakker word zijn mijn ogen helemaal rood, mijn lenzen kurkdroog en zie ik geen moer. Daarnaast voel ik ze dan ook ontzettend. Nee dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dan heb je geluk
[..]
Ben al verschillende keren 's nachts in de trein na het stappen in slaap gevallen (+- 2,5 uur)....da's echt niet relaxed en ook niet goed.
deed ik jaren geleden ook wel. Hield ze gewoon een maand lang in. Maar ben overgestapt naar andere opticien en bij die lenzen gaat dat dus echt niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:27 schreef crossover het volgende:
Zijn er mensen die hun lenzen soms gewoon een nacht inhouden? Ik heb ze tot nu toe nog altijd uit gedaan, zelfs als ik strontbezopen thuis kom ooit..
Het is ook een hel om ze er dan uit te krijgen. Net zuignappenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ik in slaap val met mijn lenzen in en daarna wakker word zijn mijn ogen helemaal rood, mijn lenzen kurkdroog en zie ik geen moer. Daarnaast voel ik ze dan ook ontzettend. Nee dus.
Sowieso is het niet goed omdat een deel van je oog dan geen zuurstof krijgt. 's Nachts kan dat wel hersteld worden, maar niet als je ze dus altijd inhoudt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Het is ook een hel om ze er dan uit te krijgen. Net zuignappen
Als je in slaap valt met je lenzen in. Moet je ze niet gelijk uitdoen, even een halfuurtje laten zitten. Werd mij verteld, omdat je anders je ogen erg beschadigdquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ik in slaap val met mijn lenzen in en daarna wakker word zijn mijn ogen helemaal rood, mijn lenzen kurkdroog en zie ik geen moer. Daarnaast voel ik ze dan ook ontzettend. Nee dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |