De Apple Store is even offline, maar zo ziet de officiele eruit:quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Apple Store is even offline, maar zo ziet de officiele eruit:
[afbeelding]
Die kost ¤30.
Ik heb dinsdag bij de Mediamarkt een merkloze gekocht van ¤15.
daar heb je volgens mij een tulp stekkertje voor nodig. bestaat ook een setje van van apple, maar die is natuurlijk best prijzig. ik vroeg me nl hetzelfde af, ik heb alleen zelf geen dockquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef Stretto het volgende:
[..]
![]()
Achja kan gebeuren, kan ik wel de ipod opladen als ik 'm aansluit op een stereo?
Want ik wil 'm wel in ons vakantiehuis kunnen aansluiten op de stereo, ik heb echt geen zin om tig cd's mee te moeten nemen. Zo ja: Welke kabel ik nodig ?
Ik heb serieus nu een pesthekel gekregen aan Apple. De 1e pagina van de handleiding van de dock is gewoon belachelijk. Achter elke zin staat er: You have to order this seperately in order to use this function.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar heb je volgens mij een tulp stekkertje voor nodig. bestaat ook een setje van van apple, maar die is natuurlijk best prijzig. ik vroeg me nl hetzelfde af, ik heb alleen zelf geen dock
Ik heb dat ook gehad!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:59 schreef JeroenV het volgende:
Mijn iPod is weer vaag aan het doen.
De laatste tijd heb ik het steeds vaker dat ik nummers via iTunes op mijn Pod zet. Als ik daarna vrolijk dat ding uitwerp op de computer afsluit en ik de nummers wil gaan beluisteren staan ze er gewoon simpelweg niet op. Als ik dan terug ga naar iTunes terug ga, geeft hij inderdaad ook niet aan dat ze er niet op staan, maar wel dat de ruimte van de nummers in gebruik is.
Vooral zwaar irritant omdat me dit dus best veel ruimte scheelt, en ik niet weet hoe ik die ruimte terug kan krijgen zonder alles opnieuw erop te gooien.
Je moet jezelf gewoon beter voorlichten wat Apple betreftquote:Op donderdag 15 juni 2006 02:53 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik heb serieus nu een pesthekel gekregen aan Apple. De 1e pagina van de handleiding van de dock is gewoon belachelijk. Achter elke zin staat er: You have to order this seperately in order to use this function.![]()
Mja klopt, overhaast gehandeldquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon beter voorlichten wat Apple betreft
Je hoeft geen van hun dure bijproducten te kopen als je jezelf informeert. Er zijn goedkope lichtnetladers te koop. En wat betreft aansluiten op je stereo, een simpele tulpkabel van een paar euro werkt prima. Ik zag ook audiokabels staan op de applesite maar die kosten 20 euro ofzo. Belachelijk! De iPod laadt dan overigens niet op, maar dat kan sowieso niet via de audiojack. Je kunt ook de AV connection kit kopen van Apple waarmee je hem wel kunt aansluiten op tv of stereo én tegelijkertijd kunt opladen, maar dat kost 99 euro. Dan ben je knettergek als je dat koopt
Ik snap de meerwaarde van zo'n dock ook niet. Dattie mooi rechtop kan staan ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:33 schreef Stretto het volgende:
[..]
Mja klopt, overhaast gehandeld
Dure bijproducten is nog een understatement als je sommige dingen ziet. Maargoed dus ik kan nog eens 25 extra bijbetalen wil ik zo'n Ipod uberhaupt opladen. Wat is de functie van zo'n dock vraag ik me dan af? De iPod een mooi huisje geven dat o zo trendy is?![]()
Kan met een supergoedkope (4,5 euro voor 5 m.) kabel. Ik heb de mijne ermee aan een grote versterker aangesloten, np! Voor aansluiten aan stereo heb je een een mini 3,5-mm stereo-naar-RCA-adapterkabel nodig:quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef Stretto het volgende:
[..]
![]()
Achja kan gebeuren, kan ik wel de ipod opladen als ik 'm aansluit op een stereo?
Want ik wil 'm wel in ons vakantiehuis kunnen aansluiten op de stereo, ik heb echt geen zin om tig cd's mee te moeten nemen. Zo ja: Welke kabel ik nodig ?
Bij mijn iPod zat de dock erbij en ik vind hem hartstikke makkelijk. Het ding staat standaard naast mijn stereo met de audio-kabel en de oplaadkabel er in. Als ik thuiskom dan staat de iPod al op de dock (en het geluid dus via mijn stereo) voordat ik de stekker van de koptelefoon er uit gehaald heb. Ik mis dus geen secondequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde van zo'n dock ook niet. Dattie mooi rechtop kan staan ofzo
[..]
Hmm, volgens mij is dat bij mij toch niet zo. Het gebeurde als ik net een bestand had gedownload en er gelijk opgezet had.quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb dat ook gehad!
De ruimte die aangegeven wordt als zijnde in gebruik, zijn alle muziekbestanden bij elkaar opgeteld in de playlist.
Ik zat dus ook hiermee te eikelen, wat bleek nou: Ik had bepaalde mappen en muziekbestanden verplaatst, waardoor ze niet meer overgepompt kunnen worden naar je iPod, terwijl de (loze) vermeldingen gewoon wel in de bibliotheek en playlist blijven bestaan. (en daarmee ook de reeds berekende bestandsomvang)
heb je daar per se dat dock bij nodig of bestaat er nog een andere manier?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kan met een supergoedkope (4,5 euro voor 5 m.) kabel. Ik heb de mijne ermee aan een grote versterker aangesloten, np! Voor aansluiten aan stereo heb je een een mini 3,5-mm stereo-naar-RCA-adapterkabel nodig:
[afbeelding]
Gewoon aan je koptelefoon aansluiting hangen werkt ook prima.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb je daar per se dat dock bij nodig of bestaat er nog een andere manier?
Yup, garantie is gewoon geldig, gaat via serial nummer. Mijn zus had een iPod uit de USA, ging (binnen een jaar) kapot, kreeg gewoon via de Nederlandse Apple-garantie een nieuwe.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie naar de USA. Nou wil ik al een tijdje een Ipod en ik zag dat ze daar zo'n 100 Euro goedkoper zijn bij Radioshack vergeleken met de Apple store.
Ik weet dat de adapter dan niet past en dat daar een ander verloopje in moet. Maar hoe zit het met garantie ? Ik neem aan dat die ook hier geldig is ?
Heeft iemand ervaring met een Ipod in den vreemde kopen ?
hebben ze merkloze stekkers bij de mediamarkt? ook voor de ipod video?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Apple Store is even offline, maar zo ziet de officiele eruit:
[afbeelding]
Die kost ¤30.
Ik heb dinsdag bij de Mediamarkt een merkloze gekocht van ¤15.
Anders lijkt deze mij aardig merkloos:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:39 schreef _Supreme het volgende:
[..]
hebben ze merkloze stekkers bij de mediamarkt? ook voor de ipod video?
ik was er laatst en de meneer zei dat ze die niet hadden.
Annuleren?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:57 schreef HiZ het volgende:
OK, if ben officiëel stom. Ik heb de tip genegeerd om mijn serienummer te checken tegen de 'warranty'. Vervolgens wat gaan klooien met andere spelers, niks gevonden. En uiteindelijk heb ik dus mijn hoofd in de schoot gelegd en een nieuwe iPod besteld.
Om vandaag dus toch maar eens te checken. Blijkt dat ik vandaag nog TWINTIG dagen op mijn garantie heb staan. Dus dat ik dat ding gewoon had kunnen opsturen en nu al een nieuwe had kunnen hebben.
Hoelang doet jouwes op een batterij?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Anders lijkt deze mij aardig merkloos:
http://www.digiplanet.nl/(...)t.nl/N_art_2289.html
Is het trouwens beter om hem sowieso via een adapter op te laden? Ik doe het nu via de usb kabel, maar ondanks dat ie zegt opgeladen te zijn gaat ie toch wat snel leeg. Is dat met een adapter beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |