Dat had ik ook, zie je ook die map met het uitroepteken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef jna het volgende:
Als ik in disk mode hem reset (center + menu) krijg ik weer hetzelfde als eerste, dus alsof ie opstart en weer opstart en weer opstart enz enz
Ik zie alleen dat vinkje en ok to disconnectquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat had ik ook, zie je ook die map met het uitroepteken?
Ik heb het opgegeven iig.
Hoor je ook steeds dat de Harddisk opspint en dan een klik geeft?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat vinkje en ok to disconnect
niksquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoor je ook steeds dat de Harddisk opspint en dan een klik geeft?
Ga eens naar windows naar Configuratiescherm- Systeembeheer-Computerbeheer-Schijfbeheer, zie je hem daar onder staan en kan je hem formatteren? Als dat lukt heb je mazzel, dan kun je daarna de ipod softwareb er weer opnieuw opzetten.
Ook Nano heeft.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:29 schreef Aventura het volgende:
Zijn er hier mensen met een nano? Ik denk erover om die aan te schaffen, ik wil nu liever een flash-gebaseerde speler...Sinds mijn eerste iPod 3rd gen stuk is gegaan (de harddisk).
Kan iemand misschien helpen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:00 schreef Zuen het volgende:
Hallo, ik heb een redelijke tijd terug een iPod mini gekocht. Hij werkte perfect, tot laatst. Ik zag hoe langzaam het beeldscherm slechter ging functioneren want het beeld werd steeds vager. Wat kan ik hieraan doen? ik kan nauwelijks meer mijn scherm zien en dat is best lastig want soms wil ik wel eens wisselen van nummers. Weet iemand een oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |