Brasso (overal te koop) of Displex (bij o.a. telefoonwinkels verkijgbaar)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:22 schreef Remzz het volgende:
Mijn iPod(5G) heeft krassen op het beeldscherm
Kan ik die weghalen?
Als ze zeggen dat ze hem op 6 juni verstuurd hebben dan denk ik dat het 2/3 werkdagen duurt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:38 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb via de online Apple store een iPod besteld en die is op 6 juni verzonden. Weten jullie misschien hoe lang de gemiddelde verzendtijd is? Verwachte leverdatum staat op 8 juni maar als ze vanuit Nederland verzenden (is dat zo?) dan zou het toch wel op de 7e bezorgd kunnen worden....
Dat moet je uitzetten in je downloadprogramma.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Als ik een nummertje download () dat opent Itunes de hele tijd
Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? Tis bok irritant namelijk
Ik heb het gevonden. Dankje!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat moet je uitzetten in je downloadprogramma.
Bij Limewire kun je het bijvoorbeeld uitzetten door te gaan naar: Preferences - Itunes - Importing.
bij mij werd hij 's maandags verzonden en had ik hem op donderdagmiddag binnen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:38 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb via de online Apple store een iPod besteld en die is op 6 juni verzonden. Weten jullie misschien hoe lang de gemiddelde verzendtijd is? Verwachte leverdatum staat op 8 juni maar als ze vanuit Nederland verzenden (is dat zo?) dan zou het toch wel op de 7e bezorgd kunnen worden....
Heb ik ook, ik dacht dat dat er aan lag omdat ik in de playlist zat ofzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:
Is er al een oplossing voor het niet uitgaan van je Ipod?
Soms wil dat kreng gewoon niet uit, pas na een paar minuten. Waar kan dit aanliggen?
volgens mij heeft dat te maken met het feit dat de harddisk draait omdat hij nummers in de buffer aan het plaatsen is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:
Is er al een oplossing voor het niet uitgaan van je Ipod?
Soms wil dat kreng gewoon niet uit, pas na een paar minuten. Waar kan dit aanliggen?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan hem niet vinden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Supertip voor wie zijn mp3's van goede tagging wil voorzien (zeker in je Ipod is het vreselijk irritant als nummers niet goed getagged zijn, je kan niet goed sorteren o.a.)
Met MusicBrainz Tagger kun je automatisch informatie (artiest, titel, album e.d.) over alle nummers in je muziekcollectie opzoek in de MusicBrainz database (dus niet GraceNote's CDDB) en deze informatie laten opslaan in de metatags van de nummers. MusicBrainz herkent het nummer op basis van een akoestische vingerafdruk. Mocht de informatie nog niet te vinden zijn in de online database, dan kun je de informatie toevoegen aan de database, zodat anderen er later van kunnen profiteren.
De metadata zit in een ID3v2 tag.
Check www.musicbrainz.com en download de tagger voor jouw OS.
Ik heb een Mac Ibook dus ik gebruik de Ieatbrainz software.
Het is echt heel simpel....je importeert muziek uit je Itunes library en gaan met die banaan!
Ik had heel veel oude, losse mp3's met vrijwel geen of verkeerde tags en zelfs die worden herkend in de database en 'omgetagd'!
De database is enorm, en er staat ook veel Nederlandse muziek en andere zeldzame muziek in.
Vertel het probleem er ook even bij .quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef TheArowana het volgende:
Een paar vragen voor jullie iPod bezitters:
-Wie heeft z'n iPod al eens buiten de garantie laten repareren? (zo niet, dan in het geheel niet op deze post reageren, zo ja, ga dan door met de volgende vraag[/edit])
-Hoeveel kostte dit in totaal en wat voor soort reparatie was het?
-Heb je dit door Apple zelf laten doen, of door een electronica zaak oid?
Ik wacht met spanning op jullie antwoorden.
Nee het ligt aan mij! Het is niet .com maar .org, ik heb mijn post aangepast!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan hem niet vinden?
Ga eens naar Configuratiescherm-> Systeembeheer ->Computerbeheer ->Schijfbeheer->Opslag->Schijfbeheer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Vertel het probleem er ook even bij .
Het probleem dus:
Het probleem is als volgt: Ik heb de iPod na het 'uitwerpen' iets te snel van de pc ontkoppelt; het 'niet ontkoppelen' symbooltje was nog in beeld dus.
Hierna raakte de iPod in een soort opstartloop waaruit hij niet is te bevrijden.
Wanneer ik hem aanzet, verschijnt het Apple-logo, wat na enkele seconden weer verdwijnt. Meteen hierna verschijnt het weer, en naar enkele seconden verdwijnt het wederom, om weer opnieuw te verschijnen, ad infinitum!
Rebooten helpt niet, aansluiten op het lichtnet helpt niet, aansluiten op de pc geeft hetzelfde resultaat als aansluiten op het lichtnet en bovendien herkent de PC hem absoluut niet meer. Geen melding 'nieuwe hardware', geen extra harde schijven bij 'Deze Computer', helemaal niets..
niksquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ga eens naar Configuratiescherm-> Systeembeheer ->Computerbeheer ->Schijfbeheer->Opslag->Schijfbeheer.
Zie je hem daar wel? Probeer de schijf eens te formatteren? Je bent dan uiteraard wel je data kwijt maar dat moge bekend zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |