abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 1999 @ 00:48:00 #26
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_177138
quote:
op 10-27-1999 om 03:45 PM schreef Big_D het volgende:
Villeneuve heeft inderdaad het cart kampioenschap gewonnen. Zanardi ook, Michal Andretti heeft daar (ik weet niet zeker gewonnen)

Hij is er volgens mij meervoudig ex-kampioen.

quote:

De overstap van F1 naar Indy / Cart is vaak ook niet succesvol. Kijk maar eens naar Blundel of Brundell (Ik heb altijd moeite die twee uit elkaar te houden)

Zijn probleem is dat z'n team op cruciale momenten de fout in is gegaan. Hij is ooit zonder remmen (die gingen stuk) op een oval de muur in geknalt. Tijdje uit de roulatie.
Daarna een paar domme tactische beslissingen van het team en daarna zijn ze het seizoen begonnen met een oude wagen. Nog een blessure erachteraan. Die gozer heeft gewoon nooit mazzel.

Manssel werd overigens wel meteen kampioen! :-)

quote:

Mischien is het in de F1 door alle regels en beperkingen inderdaad moeilijk, maar juist dan ontdek je de ware coureur zoals b.v. Schumacher.

Mijn bezwaar is vooral de materiele zwakte van de auto, die voor een CART-rijder een terugstap is kwa vergevingsgezindheid bij een risicovolle actie.
Met een CART kun je proberen een bocht wat harder te nemen en als het fout gaat, gaat ie veel minder snel stuk, kun je hem herstarten en weer verder gaan met de wedstrijd of training. (uitgaande van een fulltime street circuit als bv Elkhart Lake)

Ze zouden een F1 zwaarder moeten maken. Dan kunnen ze dat verwerken in een stevigere constructie en heb je ook niet die suffe groefbanden nodig om de snelheid te beperken.

Maar ik kijk beiden met plezier! (En NASCAR en NHRA en ..... )

donderdag 28 oktober 1999 @ 14:55:00 #27
735 U.P.
Wat nou Newbie?
pi_177139
Een paar berichten hiervoor heeft iemand het over 'terug naar de basis gaan'. Dat vind ik een redelijke opmerking. Op dit moment is er over het algemeen een te groot verschil tussen de auto's en dat ligt niet alleen aan de rijders, maar voor een groot deel aan het materiaal. Zouden we in de formule 1 niet beter een 'Amerikaans Cart' systeem in kunnen voeren? Als ik het goed heb, rijdt iedereen daar op dezelfde onderdelen. De auto's kunnen op weinig manieren van elkaar verschillen en dat maakt de competitie een stuk spannender. Nu wordt ook dit jaar niet de beste rijder wereldkampioen, en das jammer!
need i say more...

pi_177140
Ik geef Hakkinen toch een grotere kans.

Ik hoop Irvine, Maar mijn podium wordt dit:
1. Hakkinen
2. Schumacher
3. Irvine

Hakkinen heeft sowieso pole

Een dag geen BB
is een dag niet geleefd

pi_177141
quote:
op 10-28-1999 om 02:55 PM schreef U.P. het volgende:
Een paar berichten hiervoor ........niet de beste rijder wereldkampioen, en das jammer!

Het is mischien zo dat niet de beste coureur kampioen wordt. Maar als het weren van tabaksreclame al niet de dood voor de F1 betekent dan is standarisatie dat wel. Ik denk dat een groot deel van de topteams met de F1 zou stoppen als ze niet meer kunnen ontwikkellen. Ze hebben natuurlijk al een heleboel regels waar ze een kleine ruimte hebben om te experimenteren, maar als je dat wegneemt zal een team als Ferrari echt stoppen met de F1.

Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 23:33:00 #30
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_177142
quote:
op 10-28-1999 om 02:55 PM schreef U.P. het volgende:
Nu wordt ook dit jaar niet de beste rijder wereldkampioen, en das jammer!

Vind je het gek als hij een paar maanden in de kreukels heeft gelegen.

Schummi rulez

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  zondag 31 oktober 1999 @ 08:04:00 #31
390 Big_D
DutchMagic
pi_177143
Hakinnen dus...

/close topic )

Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
pi_177144
quote:
op 10-28-1999 om 08:00 PM schreef beekie het volgende:
Ik geef Hakkinen toch een grotere kans.

Ik hoop Irvine, Maar mijn podium wordt dit:
1. Hakkinen
2. Schumacher
3. Irvine

Hakkinen heeft sowieso pole

Knap voorspeld, behalve die pole dan.

Ik vind het maar klote dat Irvine het niet gehaald heeft, maar goed Hakinnen was sneller dit keer

pi_177145
Zoooo leuk, die Schumacher fans. Hij is zo langzamerhand de eeuwige tweede en toch vol blijven houden dat ie de beste is
Mag ik jullie er even aan herinneren wie de beste is?

En niemand ander

pi_177146
Dream on...

Hakinnen is goed, niet de beste.

Zet Schumacher in een McLaren en hij had op de Nurburgring al Wereldkampioen geweest.

Ken je zeggen dat het niet zo is, maar het is gewoon zo. En ik denk dat Frentzen ook beter is dan Hakkinen, maar ja, degene die het sneltse rijdt wint, en dat was wederom
Hakkinen in zijn McLaren.

pi_177147
WHOEHAHAHAHAHA

maandag 1 november 1999 @ 19:54:00 #36
735 U.P.
Wat nou Newbie?
pi_177148
Ik wou de Hakkinen fans onder jullie van harte feliciteren met het wereldkampioenschap. Ik moet wel zeggen dat hij het wel onbedoeld spannend heeft gemaakt door zijn vele blunders dit jaar.
need i say more...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')