Als jij me nou tijdig laat weten of je gaat of niet, dan gaan we wel samen met de trein?quote:
Mag ik ook?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:36 schreef purplerose het volgende:
MoChe, je lurkt gewoon met mij mee aan de bong, ben je sneller st0ned ook![]()
Is goed, zal ik doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als jij me nou tijdig laat weten of je gaat of niet, dan gaan we wel samen met de trein?
Jij wil ook bong proberen? Sjoerquote:
Ik heb anders nog wel een bong voor je aangezien die toch niet gebruik zal worden door Babsquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:36 schreef purplerose het volgende:
MoChe, je lurkt gewoon met mij mee aan de bong, ben je sneller st0ned ook![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een bong voor je aangezien die toch niet gebruik zal worden door Babs
Who doesn't.quote:
Excuse me?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een bong voor je aangezien die toch niet gebruik zal worden door Babs
Check. Mits ik ga dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Is er iemand die vanaf Rotterdam Centraal reist, en een OV kaart in zijn bezit heeft?
Ik zou graag op je korting mee willen reizen
Ik reis ook vanaf Rotterdam, komt goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Is er iemand die vanaf Rotterdam Centraal reist, en een OV kaart in zijn bezit heeft?
Ik zou graag op je korting mee willen reizen
je wil barraquote:
als dan langs leiden komt reis ik ook meequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik reis ook vanaf Rotterdam, komt goed
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik wil alleen jou, je weet toch
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn fok! fuckbuddy wat doe je!
![]()
Deze post voegt echt wat toe met al die smileysquote:
je loopt al vooruit op de spacemiet en bent al begonnen met een stickie?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Deze post voegt echt wat toe met al die smileys
Gister welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef MoChe het volgende:
[..]
je loopt al vooruit op de spacemiet en bent al begonnen met een stickie?
Ik gister ook...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Gister wel![]()
Nu zit ik op mn werk he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |