Idd, en dat mag zich dan een persvoorlichter noemen..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
En over die modieuze mannen, komt dat mens nooit in de 'grote' stad ofzo?.
Ik was er rond 7 uur, er hingen nog twee kledingstukken.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:19 schreef ruby het volgende:
Vanachtend van een klein afstandje meegekeken hoe honderden (?) panische vrouwen (en enkele heren) klaar stonden voor de H&M in Den Haag. Wat een hype zeg, ongelofelijk.
Ze stonden al nerveus te wiebelen, maar zodra de rolluiken omhoog gingen, werd het nog erger en toen de deur openging (die eerst even haperde) stormden ze als een hysterische bende de trappen op.
"Dat mens" is Elke Kieft, onze persvoorlichtster. En ze komt regelmatig in de grote stad, ze werkt op het hoofdkantoor in Amsterdam. En toevallig is ze best aardig!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:42 schreef Jurk het volgende:
En over die modieuze mannen, komt dat mens nooit in de 'grote' stad ofzo?.
Maar ik vind het raar dat ze doet alsof ze nog nooit een modieuze man gezien heeft, H&M is behoorlijk geliefd bij 'modieuze' mannenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:42 schreef Jurk het volgende:
"Dat mens" is Elke Kieft, onze persvoorlichtster. En ze komt regelmatig in de grote stad, ze werkt op het hoofdkantoor in Amsterdam. En toevallig is ze best aardig!
Wie niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef daeri het volgende:
Het is niet eens mooi!
De kleding is niet mooi, en waarom niet, door het ontwerp, ik vind het echt helemaal niks, zo truttig, ik snap niet waarom mensen zo helemaal freaken van n stel designers die n stel lelijke kleren hebben gemaakt.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie niet?
Wat niet?
Waarom niet?
beetje niets zeggend deze opmerking...
aangezien het hier over de victor en rolf collectie van de H&M gaat, denk ik dat die opmerking daar dan ook op slaat..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie niet?
Wat niet?
Waarom niet?
beetje niets zeggend deze opmerking...
Mooi gezegdquote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef robster16 het volgende:
de jas die ik heb gekocht is een model schippersjas waar ik al heeeeeeeeeeeeeeeel lang naar op zoek ben, normaal zijn die dingen ontzettend breed en aangezien ik erg dun ben past deze dus wel mooi, was dat niet t geval geweest, had ik m niet gepakt. Je moet ook niet kopen om te kopen vind ik, merkjes zeggen me persoonlijk niet zoveel. Wel een grote plus vind ik dat het Viktor en Rolf wereldwijd ONTZETTEND op de kaart zet, echt HUGE is dit voor de nederlandse mode industrie. En Viktor en Rolf zijn bovendien te prijzen zowel als mode-ontwerpers, EN als kunstenaars. Ik kijk altijd met open mond naar hun shows, de concepten en catwalk shows die ze geven passen zo in een museum, hun concepten voor parfums, winkelinterieurs, kijk op dingen is echt iets wat de mode overstijgt. Briljant hoor...
Hij zou mij ook geweldig hebben gestaan!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef MadGuy het volgende:
Dat is inderdaad erg jammer. Overigens heb ik de heren trenchcoat nog niet gespot op Marktplaats, maar misschien kijk ik niet goed.
Ik zag trouwens wel een heel mooi meisje op weg naar huis. Ze had haar H&M trench al aangetrokken en het stond haar echt geweldig.
Oh ja, op Ebay stond er eentje voror 249 euro te koopquote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hij zou mij ook geweldig hebben gestaan!![]()
:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, nog even proberen via teh internets komende week en anders is het gewoon jammer, ik ga echt geen 150 euro neertellen omdat er zo'n valse feeks gelukkig van gaat worden.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Oh ja, op Ebay stond er eentje voror 249 euro te koop.
Ja, doei, dat begint bij 150 euro voor een sjaaltjequote:Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk, al die met afgunst doorspekte postsWisten jullie dat je ook Viktor & Rolf in designerstores kunt kopen?
Haha ik ook, hoewel ik de rest van de collectie niet veel aan vind en de jas ook niet echt persé moet voor mij, maar het is wel lullig voor de mensen die hem wel héél graag wilden!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef parselmouth het volgende:
[..]. Niet te geloven, ik hoop echt zo dat die mensen die kleding niet kwijtraken en dan opgescheept zitten met een jas die veel te klein is
![]()
Goh, toevallig dat ik jou hier zo tegenkom.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef robster16 het volgende:
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |