abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43407485
Ik dacht dat H&M al met Prada had onderhandeld, maar om onbekende redenen toch voor Viktor & Rolf gekozen had. Zo stond het in elk geval in NRC.next. Lijkt me een beetje raar als ze dan toch nog Prada gaan doen, komt dan een beetje als tweede keus over naar mijn mening.

En over die modieuze mannen, komt dat mens nooit in de 'grote' stad ofzo? .
pi_43407626
V&R was voor dit jaar toch al eigenlijk 2e keus?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43407814
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
Idd, en dat mag zich dan een persvoorlichter noemen..
pi_43408087
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:19 schreef ruby het volgende:
Vanachtend van een klein afstandje meegekeken hoe honderden (?) panische vrouwen (en enkele heren) klaar stonden voor de H&M in Den Haag. Wat een hype zeg, ongelofelijk.
Ze stonden al nerveus te wiebelen, maar zodra de rolluiken omhoog gingen, werd het nog erger en toen de deur openging (die eerst even haperde) stormden ze als een hysterische bende de trappen op.
Ik was er rond 7 uur, er hingen nog twee kledingstukken.
pi_43408334
[/quote]
"Dat mens" is Elke Kieft, onze persvoorlichtster. En ze komt regelmatig in de grote stad, ze werkt op het hoofdkantoor in Amsterdam. En toevallig is ze best aardig!
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_43408850
Hier in Enschede was het gelukkig nuchterheid zelve
Heb uurtje gelee nog een blouse gehaald, en hingen ook nog genoeg blazers.

Ik ga online hopelijk wel de trui scoren!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_43408948
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:42 schreef Jurk het volgende:

"Dat mens" is Elke Kieft, onze persvoorlichtster. En ze komt regelmatig in de grote stad, ze werkt op het hoofdkantoor in Amsterdam. En toevallig is ze best aardig!
[/quote]
Ah, ik wist niet dat ze ook op fok zit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43409096
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:42 schreef Jurk het volgende:
Maar ik vind het raar dat ze doet alsof ze nog nooit een modieuze man gezien heeft, H&M is behoorlijk geliefd bij 'modieuze' mannen
pi_43409665
Het is niet eens mooi!
pi_43409752
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef daeri het volgende:
Het is niet eens mooi!
Wie niet?
Wat niet?
Waarom niet?

beetje niets zeggend deze opmerking...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43410248
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie niet?
Wat niet?
Waarom niet?

De kleding is niet mooi, en waarom niet, door het ontwerp, ik vind het echt helemaal niks, zo truttig, ik snap niet waarom mensen zo helemaal freaken van n stel designers die n stel lelijke kleren hebben gemaakt.

edit: Het is ook nog eens gemaakt door handjes in de 3e wereld, of een of ander oostblok land, waardoor de kwaliteit van de kleding ook al niet al te best is, dat heb ik nml ook gezien bij de kleding van stella mccartney, die had allemaal scheve naden en stuff, echt niet om over naar huis te schrijven.
  donderdag 9 november 2006 @ 21:43:59 #212
97348 Matness
Matt about you
pi_43410989
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie niet?
Wat niet?
Waarom niet?

aangezien het hier over de victor en rolf collectie van de H&M gaat, denk ik dat die opmerking daar dan ook op slaat..
pi_43411086
de jas die ik heb gekocht is een model schippersjas waar ik al heeeeeeeeeeeeeeeel lang naar op zoek ben, normaal zijn die dingen ontzettend breed en aangezien ik erg dun ben past deze dus wel mooi, was dat niet t geval geweest, had ik m niet gepakt. Je moet ook niet kopen om te kopen vind ik, merkjes zeggen me persoonlijk niet zoveel. Wel een grote plus vind ik dat het Viktor en Rolf wereldwijd ONTZETTEND op de kaart zet, echt HUGE is dit voor de nederlandse mode industrie. En Viktor en Rolf zijn bovendien te prijzen zowel als mode-ontwerpers, EN als kunstenaars. Ik kijk altijd met open mond naar hun shows, de concepten en catwalk shows die ze geven passen zo in een museum, hun concepten voor parfums, winkelinterieurs, kijk op dingen is echt iets wat de mode overstijgt. Briljant hoor...
pi_43411560
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef robster16 het volgende:
de jas die ik heb gekocht is een model schippersjas waar ik al heeeeeeeeeeeeeeeel lang naar op zoek ben, normaal zijn die dingen ontzettend breed en aangezien ik erg dun ben past deze dus wel mooi, was dat niet t geval geweest, had ik m niet gepakt. Je moet ook niet kopen om te kopen vind ik, merkjes zeggen me persoonlijk niet zoveel. Wel een grote plus vind ik dat het Viktor en Rolf wereldwijd ONTZETTEND op de kaart zet, echt HUGE is dit voor de nederlandse mode industrie. En Viktor en Rolf zijn bovendien te prijzen zowel als mode-ontwerpers, EN als kunstenaars. Ik kijk altijd met open mond naar hun shows, de concepten en catwalk shows die ze geven passen zo in een museum, hun concepten voor parfums, winkelinterieurs, kijk op dingen is echt iets wat de mode overstijgt. Briljant hoor...
Mooi gezegd
Ik vind hun kleding ook vaak geweldig, het heeft altijd stijl en klasse, in tegenstelling tot vele andere ontwerpers die soms van dat pad afwijken om een breder publiek te trekken en dan ordinaire rotzooi gaan maken.
Ik vind vrijwel heel de collectie wel mooi, alleen zou ik veel dingen niet kopen, hoe goedkoop het ook was, omdat het gewoon niet allemaal mijn ding is. Jammer dat er blijkbaar veel mensen vanochtend voor de deur stonden die het geen reet kon interesseren of ze het mooi vonden of niet en graaiden wat er te graaien viel, met als gevolg dat er nu over de 100 advertenties op marktplaats staan met daarin V&R love H&M.
  donderdag 9 november 2006 @ 21:56:42 #215
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43411626
Op marktplaats lopen de biedingen trouwens heel erg hoog op!
De trench is 99 euro maar werd aangeboden voor 150 euro, echt belachelijk!
Ook niet leuk voor de mensen die speciaal naar zo'n H&M zijn afgereisd en dat dan alles voor ze weg wordt gegraaid door mensen die 6 jassen pakken met als doel ze voor het dubbele te verkopen. .

Béétje jammer, maar ook wel te verwachten natuurlijk .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_43412081
Dat is inderdaad erg jammer. Overigens heb ik de heren trenchcoat nog niet gespot op Marktplaats, maar misschien kijk ik niet goed.

Ik zag trouwens wel een heel mooi meisje op weg naar huis. Ze had haar H&M trench al aangetrokken en het stond haar echt geweldig.
pi_43412251
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef MadGuy het volgende:
Dat is inderdaad erg jammer. Overigens heb ik de heren trenchcoat nog niet gespot op Marktplaats, maar misschien kijk ik niet goed.

Ik zag trouwens wel een heel mooi meisje op weg naar huis. Ze had haar H&M trench al aangetrokken en het stond haar echt geweldig.
Hij zou mij ook geweldig hebben gestaan! :
Nou ja, nog even proberen via teh internets komende week en anders is het gewoon jammer, ik ga echt geen 150 euro neertellen omdat er zo'n valse feeks gelukkig van gaat worden.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:14:31 #218
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43412296
Ja, hij staat volgens mij ook heel erg mooi (als je het figuur er voor hebt teminste, denk ik dan), maar er was dus een meisje die eentje veel te groot had gekocht, nou dat staat dan dus écht niet hé!

Hier nog een filmpje van de circus in A'dam:

http://www.elle.nl/player(...)nl/quotenet/VenR.flv
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:15:28 #219
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43412339
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Hij zou mij ook geweldig hebben gestaan! :
Nou ja, nog even proberen via teh internets komende week en anders is het gewoon jammer, ik ga echt geen 150 euro neertellen omdat er zo'n valse feeks gelukkig van gaat worden.
Oh ja, op Ebay stond er eentje voror 249 euro te koop .
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43412348
Wel grappig dat je ondertitel nu 'No love lost' is in combinatie met je avatar van V&R.

Nee, ik ga me ook niet allerlei wegen in kronkelen om die trench te krijgen. Mijn oude jas is eigenlijk net zo stijlvol en nog in prima staat, overigens ook van H&M. Maar goed, je wilt wel eens iets anders hè?
pi_43412593
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Oh ja, op Ebay stond er eentje voror 249 euro te koop .
. Niet te geloven, ik hoop echt zo dat die mensen die kleding niet kwijtraken en dan opgescheept zitten met een jas die veel te klein is
pi_43412598
Heerlijk, al die met afgunst doorspekte posts Wisten jullie dat je ook Viktor & Rolf in designerstores kunt kopen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43412629
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk, al die met afgunst doorspekte posts Wisten jullie dat je ook Viktor & Rolf in designerstores kunt kopen?
Ja, doei, dat begint bij 150 euro voor een sjaaltje
  donderdag 9 november 2006 @ 22:28:21 #224
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43412820
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef parselmouth het volgende:

[..]

. Niet te geloven, ik hoop echt zo dat die mensen die kleding niet kwijtraken en dan opgescheept zitten met een jas die veel te klein is
Haha ik ook, hoewel ik de rest van de collectie niet veel aan vind en de jas ook niet echt persé moet voor mij, maar het is wel lullig voor de mensen die hem wel héél graag wilden!
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43412840
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef robster16 het volgende:
....
Goh, toevallig dat ik jou hier zo tegenkom.
(LilAngel> ShakiraMedia)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')