Foto's op pagina 2 uit de Elle en de folder is deze maand o.a. toegevoegd in de Marie Claire.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:36 schreef Molluck het volgende:
Hoe komen jullie aan die folder?
Trouwjurken bij de H&M... vreemd...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:29 schreef schatje het volgende:
De trouwjurk, wereldwijd 1000 examplaren.
[afbeelding]
Ik vind 'm niet mooi. Ik heb zo het vermoeden dat de trenchcoat een regelrechte hit zal worden.
Ah, jullie hebben ze gescand dus? Ze staan niet ergens on-line?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Foto's op pagina 2 uit de Elle en de folder is deze maand o.a. toegevoegd in de Marie Claire.
Klopt, op pagina 2 staat dus het e.e.a. voor de heren en op de site van H&M (o.a. trenchcoat) onder de kop 'inspiration'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben ze gescand dus? Ze staan niet ergens on-line?
Ik ben namelijk wel benieuwd naar de herencollectie...
Die wil ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die schoenen en de frambozenroderok helemaal geweldig.
Het ligt er een beetje aan waar je heen gaat. In Amsterdam was het een gekkenhuis, maar er waren ook filialen waar het niet zo druk was.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:45 schreef piepster het volgende:
Wie is er de vorige keer geweest, toen de kleding van Karl Lagerfeld in de winkels kwam? Hoe druk was het toen? En hangt er aan het eind van de middag ook nog wat, of is alles binnen een half uur op?
Neej is uit de mannenlijn van V&Rquote:Op zondag 5 november 2006 23:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar idd. Of wordt het een vrouwenjeans?
Met de kerst misschienquote:Op maandag 6 november 2006 00:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die trenchcoat icm smokingsuit en die schoenen zijn zooooomaar ja, wanneer hebik dat nou aan
Bron? aangezien de H&M in Almere de 2e grootste van Nederland is.quote:Op maandag 6 november 2006 11:43 schreef piepster het volgende:
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Enschede, Groningen, Maastricht, Rotterdam en Tilburg geloof ik. Almere dus niet.
Roffa.quote:Op maandag 6 november 2006 12:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Wat denken jullie wordt het drukker in Rotterdam of Den Haag
Ik heb al een mooi (en duur pak) beetje zonde om er dan nog een te kopenquote:
Klopt hoor, dat hangt in de winkels zelf, in Eindhoven (Piazza) zit ook een hele grote en die krijgt de V&R collectie helaas ook niet...quote:Op maandag 6 november 2006 12:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Bron? aangezien de H&M in Almere de 2e grootste van Nederland is.
Echt niet!quote:Op maandag 6 november 2006 12:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Bron? aangezien de H&M in Almere de 2e grootste van Nederland is.
Wel waar, zak hooi.quote:Op maandag 6 november 2006 16:28 schreef Jurk het volgende:
[..]
Echt niet!Het is wel een mooie winkel, dat wel.
Maar goed, het klopt dus dat Victor en Rolf in de winkels verkocht gaat worden die al genoemd zijn, volgens mij staat het ook wel op de site.
De collectie gaat trouwens ook on-line in de verkoop.
Ik kom toch regelmatig in verschillende vestigingen, aangezien dat bij mijn werk hoort....maar goed, jij weet het vast wel beter.quote:
Geil!quote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef schatje het volgende:
Mensen die online bestellen kunnen gebruik maken van de volgende kortingscode:
7236 (welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze, geldig tot 26-12-2006)
Houd er rekening mee dat het snel uitverkocht zijn, dus wees er snel bij. Verder moet alles wat je online bestelt uit Zweden komen. De verzendkosten bedragen ¤ 4,90.
Juistem. Maar ik moet sowieso maar zien of ik hem te pakken krijg. Het wordt écht druk vrees ik.quote:
Ga ik ook doen, 25% korting is wel heeeel verleidelijkquote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef imago het volgende:
Ik wil de trench... Werkt die kortingscode echt ook bij de V&R collectie? Ik twijfel alleen over de maat, misschien kijken of ik in de winkel kan passen en dan online kan kopen...
Zou dat ook werken bij de V&R collectie?quote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef schatje het volgende:
Mensen die online bestellen kunnen gebruik maken van de volgende kortingscode:
7236 (welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze, geldig tot 26-12-2006)
Houd er rekening mee dat het snel uitverkocht zijn, dus wees er snel bij. Verder moet alles wat je online bestelt uit Zweden komen. De verzendkosten bedragen ¤ 4,90.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |