Wat had die moeten doen volgens jou?quote:Op donderdag 11 mei 2006 03:10 schreef Andromache het volgende:
Hallo allen
Wat vinden jullie van de volgende situatie? Je bent in drie weken tijd twee keer met iemand naar bed geweest, tis geen relatiewaardig materiaal verder (bindingsangst en weet ik veel wat voor rotzooi nog meer, anyway). Zie ik hem vandaag na twee weken weer. Maar zodra ik de zaak binnenstap, gaat hij vrijwel direct weg..... Wat vinden jullie daar nou van?
Blijkbaar wil je WEL perse contact met jou anders zou je het niet zou raar/erg vinden dat 'ie 'm meteen peert.quote:Op donderdag 11 mei 2006 03:37 schreef Andromache het volgende:
Eh, gewoon lekker blijven staan praten met zijn eigen vrienden, niet perse contact met mij...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 03:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je WEL perse contact met jou anders zou je het niet zou raar/erg vinden dat 'ie 'm meteen peert.
Anyway...schot voor open doel: vraag het aan HEM ipv hier op Fok!.
Hij waarschijnlijk ook niet. Was dat al in je opgekomen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 03:42 schreef Andromache het volgende:
maar ik heb ook niet bijzonder veel zin in een gesprek....
Ehm...blijven zitten terwijl die ene persoon zo op je af kan stappen voor een gesprek (en/of meer)?quote:Op donderdag 11 mei 2006 03:58 schreef Andromache het volgende:
Geen zin in gesprek, prima, blijf zitten waar je zit en negeer me gewoon zoals ik dat ook met jou doe. En nee, seks was niet slecht, anders was er niet op zijn initiatief een tweede keer gekomen.Anyway, ik kom er toch niet uit, mod, slotje?
Ik vrees dat we hier het antwoord hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2006 05:08 schreef kastanova het volgende:
Je was goed genoeg om te neuken, maar te lelijk om door bekenden van hem gezien te worden.
Je bent scherp zo op de vroege morgen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 05:08 schreef kastanova het volgende:
Je was goed genoeg om te neuken, maar te lelijk om door bekenden van hem gezien te worden.
Dat hij nog een keer seks wilde betekend niet dat je goed in bed bent, dat betekend dat hij zin had om te neuken...quote:Op donderdag 11 mei 2006 03:58 schreef Andromache het volgende:
Geen zin in gesprek, prima, blijf zitten waar je zit en negeer me gewoon zoals ik dat ook met jou doe. En nee, seks was niet slecht, anders was er niet op zijn initiatief een tweede keer gekomen.Anyway, ik kom er toch niet uit, mod, slotje?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 05:08 schreef kastanova het volgende:
Ik ben bang dat bovenstaande de reden is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 05:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat we hier het antwoord hebben
Hij wilde elk risico dat je hem zou aanspreken en dat hij uit moest leggen aan zijn vrienden wie je was vermijden.
Ik ben het met kasta isa en duiveltja eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang dat bovenstaande de reden is.
Misschien had hij geen zin in dat jij hem de hele avond in de gaten zou houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |