leuke foto's !!!
![]()
de basic is er al
![]()
... shuv-it opvoeren naar: 360 shuv-it dan 540, dan bigspin etc.. etc...
Jammer dat er niet echt golven staan op die foto's....
![]()
Maar jah voor golven moet je meer in de herfst/winter of het voorjaar zijn...
dit was mei vorig jaar:
![]()
*even geen andere foto van me beschikbaar waar leuke golven opstaan*
Stond een klein metertje ongeveer...
Trouwens... voor de mensen die skimmen echt leuk vinden of gewoon willen komen kijken er is een Skimfest op 12 augustus in Burgh Haamstede bij de overgang: "Het Vuurtoren Pad"
er komen waarschijnlijk net als vorig jaar weer zo'n 100 tot 200 skimboarders op af (wees gerust het is een groot strand!) en er zullen ook wedstrijden gehouden worden voor de liefhebbers, namelijk: Sandskim (flatland skimmen dus), Waveskimmen (op golven skimmen dus) en een wedstrijd voor onder de 14 jaar... (hier mogen beide disc.)
![]()
![]()
is de flyer, hier worden er ook enkele duizenden van verspreidt binnenkort!!
Mocht je de grote versie willen neem dan contact op met: richard@skimboarding.nl
maar even een paar dingen wat verduidelijken:
![]()
is geen golfskim model, het is namelijk een "twin-tip" skimboard... perfect voor (flatland skimmen), shuv-its, ollies etc... etc..
![]()
*kon geen outline vinden, dan maar mijn boardje als vb*
is wel een golfskim board, het is een beetje als een surfboard geshaped... het bestaat niet zoals een flatland (hout)... het is opgebouwd uit een schuim kern waar een glasvezel (met soms carbon) omhulsel rond zit... dit zorgt voor een enorm sterke constructie wat nodig is voor golfskimmen...
![]()
is een Nederlandse... dit is Myrthe, Teamriderster voor WindSurfing Renesse... Tevens een vriendin van mij.
wil je meer weten en meer skimmers ontmoeten kan je ook kijken op
Skimboarding NL*ik wil hiermee niet zeggen dat je hier weg moet... Ik wil alleen jullie alleen de andere kant van het skimmen laten zien en wat voorzien van meer informatie, mogelijkheden om samen te skimmen, vrienden te maken etc.. etc..*