En Bongo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Zorg dat je de gevangenis in moet, daar krijg je sigaretten in ruil voor seksuele handelingen!
En doe Big Leo ()de groeten van me.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:22 schreef timmeeeh het volgende:
neuk het meisje van de sigarettenwinkel
Ervaringquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:25 schreef phuck het volgende:
zeggen dat je net gestopt bent, gaan ze je gelijk sigaretten aanbieden![]()
Dat vind ik zo smerig he, zwervers die dat doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:36 schreef Nega het volgende:
Stelen.
Of niet helemaal opgerookte sigaretten rapen.
quote:
Ik zag eens zo'n vrouw een jointje van de grond rapen en die ging er op kauwenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat vind ik zo smerig he, zwervers die dat doen.
Duidelijk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
Ik zal eens proberen de verslaafde medemens aan gratis sigaretten te helpen![]()
Ben je een Jongen gebruik dan geweld om elke pauze van je werk/school een of ander pispaaltje zijn pakje af te pakken..
ben je een meisje ?
ga dan een relatie aan met de ergste smoke verslaafde en gebruik je vrouwlijke skillz om hem over te halen jou elke dag een pakje te geven (als je al zoveel rookt)
Je kan natuurlijk ook gewoon simpelweg de pakjes uit de tassen/jassen stelen maar dat is diefstal en dat andere niet
Nu ben ik ook wel benieuwd naar jullie tips![]()
Niet echt.. Maar altijd leuk om ergens tegenaan te schoppenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Moraalridder!
Maar goed, dit is echt onzin idd
Buk-Shag!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:36 schreef Nega het volgende:
Stelen.
Of niet helemaal opgerookte sigaretten rapen.
Ja, dat doe ik trouwens ook wel vaak.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:00 schreef Chandler het volgende:
Bietsen is iets dat veel mensen doen, vooral bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |