Relneger18 toch ook niet? (volgens mij heb ik 'm dat in een topic wel eens horen roepen)quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Het is een fucking VUIST. Dat jij er meteen een "box" in ziet, zegt meer over u, dan over mij. En ik ga volgend jaar studeren hoor. En stiekem ben ik niet eens een neger
.
Zou je eens moeten proberen, straks ben je op je 30e nog steeds maagd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:20 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Op internet versier ik meestal geen meisjes.
Je raakt mn tere ziel nuquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:21 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen, straks ben je op je 30e nog steeds maagd.
www.tmf.nl
Dus met andere woorden; generaliseren is okay!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:21 schreef Jozzy het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat er relatief veel diefstallen gepleegd worden door negers. Wellicht proberen te kijken naar de oorzaak ipv de dikzak kanker toewensen.
meen je die vraag serieus?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef MisterICE het volgende:
Was het zon V beveiliger ?
Als we dan toch treurig gaan doen...quote:
Beticht andere mensen dan svp niet van domheid..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:19 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik wel topic i.p.v. topics. Maar blijf maar speuren naar spelfouten hoor, daar versier je vast veel meisjes mee.
Yes, een spelfout maken staat inderdaad gelijk aan je leven lang een Etos bewaken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Beticht andere mensen dan svp niet van domheid..
Je maakt jezelf daardoor nogal ongeloofwaardig.![]()
Werkt dat nog steeds?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef skiczukie het volgende:
Je moet trouwens zo'n diepvriesplasticzak gebruiken.
Tja, ik heb zelf een poos lang haar gehad, dan had ik ook dikzakken die achter me aanliepen door een winkel. Maar tja, heb me er niet druk om gemaakt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:23 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Dus met andere woorden; generaliseren is okay! [afbeelding]
Oh shit, nu bevestig ik zo'n beetje dat ik wel eens steel!quote:
Ik zie het verband niet echtquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:25 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Yes, een spelfout maken staat inderdaad gelijk aan je leven lang een Etos bewaken.
Negert!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:27 schreef De_Bierkoerier het volgende:
For the record jongens.. Ik ben half Moluks, fucking sexy en heb nog nooit wat gestolen in mijn leven!
P.S. De rel is matig, komaan.
En dan noem je mij domquote:
Een rel?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:27 schreef De_Bierkoerier het volgende:
For the record jongens.. Ik ben half Moluks, fucking sexy en heb nog nooit wat gestolen in mijn leven!
P.S. De rel is matig, komaan.
Aziaatquote:
Ja nergens nog echtquote:
Ik heb nergens gezegd dat je dom bent hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:27 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
En dan noem je mij dom [afbeelding]
Je suggereerde het wel een beetjequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je dom bent hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |