We hebben nog ruim een week hoor!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef _Arual_ het volgende:
Verhaal afgeraffeld ( Zon! Zon! Zon!) en ingestuurd.
Leuk idee!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:11 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even wat reclame in mijn sig gezet.![]()
ai ai aiquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef _Arual_ het volgende:
Verhaal afgeraffeld ( Zon! Zon! Zon!) en ingestuurd.
Ja, maar mij week zit volquote:
okquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, gewoon nieuwe versie insturenEn even heel groot erboven zetten dat dat de nieuwe verbeterde (nu nòg beter! met nòg meer waskracht!) versie is
![]()
Goed bezig allemaal.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vanochtend 1 hele alinea geschreven. In mijn hoofd heb ik hem al herschreven.
Mijn winnende verhaal van de vorige wedstrijd zat al weken in mijn hoofd, voordat ik hem op papier zette. Ondertussen was het verhaal behoorlijk geëvolueerd.quote:
Het is ook zeker geen gekke methode. Ik moet alleen wel goed m'n best doen om de zinnen vast te houden. Ik heb telkens geen zin om te beginnen als ik al weet dat het niet af komt.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn winnende verhaal van de vorige wedstrijd zat al weken in mijn hoofd, voordat ik hem op papier zette. Ondertussen was het verhaal behoorlijk geëvolueerd.
Ik vind het ook het makkelijkste om een verhaal eerst helemaal in mijn hoofd te verzinnen en daarna pas te gaan schrijven.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn winnende verhaal van de vorige wedstrijd zat al weken in mijn hoofd, voordat ik hem op papier zette. Ondertussen was het verhaal behoorlijk geëvolueerd.
En ik heb nooit echt een idee. Schrijf altijd maar wat op en dan komt er vanzelf wat.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vind het ook het makkelijkste om een verhaal eerst helemaal in mijn hoofd te verzinnen en daarna pas te gaan schrijven.
En dan een paar dagen laten liggen en weer herschrijven.
Alleen vaak voor deze wedstrijdrondes is het zo dat ik op het laatst nog wat schrijf en dan geen tijd meer heb om te verbeteren/veranderen.
Iets met klotsend zweetquote:Op maandag 12 juni 2006 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Hulde aan de slapeloze zomernachten!
Het wakker liggen in de brandende hitte en het vurig verlangen naar water heeft mij vannacht geïnspireerd tot het schrijven van een verhaal.![]()
![]()
Daar begon mijn mislukte begin van een verhaal gisteren wel mee.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar begon mijn mislukte begin van een verhaal gisteren wel mee.
De zon brandde op zijn lichaam. Hij voelde de zweetdruppeltjes langzaam over zijn lichaam glijden. Met zijn tenen bewoog hij heen en weer, waardoor er koele kuiltjes in het zand ontstonden.quote:
Hmja, daar had ik ook al een enigszins ander idee voor.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Och wel een leuk idee om het een beetje in te korten voor 55fiction?
19 juni.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hmja, daar had ik ook al een enigszins ander idee voor.
Wat was de deadline ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |