Jammer.quote:
Netjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:36 schreef p-etr-a het volgende:
Gedicht is ook af en ingezonden.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
We hebben nog maar 12 dagen!
Dat hoef je niet zo nauw te nemen. Hoewel het een relaxte deadline is, lekker dichtbij al, ben ik bang dat het aantal inzendingen met die sluitingsdatum erg laag zal zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
We hebben nog maar 12 dagen!
Arme jij.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb me vanochtend toen ik wakker werd, voorgenomen om te gaan schrijven. Ik heb namelijk al een vaag idee voor een leuk verhaal!
Toen had ik ontbeten, en bedacht ik dat ik niet meer naar buiten kon kijken. Dus heb ik ramen gelapt.
Toen vond ik het hekwerk van het balkon een beetje erg smerig, dus hup, een doekje eroverheen!
Toen ik even op balkon wilde gaan zitten, bleken de stoelen te smerig... dus daar kwam de emmer sop weer...
Tja, en ik wilde ook even mijn dagelijkse beweging hebben, dus sprong ik op de fiets om de duinen in te gaan.
Kort samengevat: ondanks dat ik wilde schrijven, is het er niet van gekomen.
Opschrijven!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik had vannacht wel een droom nachtmerrie, daar zou ik wel een mooi verhaal van kunnen schrijven.
Helaas had het niets met water en/of vuur te maken en des te meer met lijken die aan de wandel gingen en dan voornamelijk achter mij aan.
Ik weet het petra, maar als je dit niet aangeeft, zal er nooit wat gebeuren.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat hoef je niet zo nauw te nemen. Hoewel het een relaxte deadline is, lekker dichtbij al, ben ik bang dat het aantal inzendingen met die sluitingsdatum erg laag zal zijn.
het kan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nog wel een leuk stuk geschreven over on-bead digestiondaar komt kokend water in voor (5 min)
Da's waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik weet het petra, maar als je dit niet aangeeft, zal er nooit wat gebeuren.
En ik ben net klaar met school.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hetop 't moment echt druk met school, 't einde van 't schooljaar komt er weer aan en ik moet nog een hoop doen.
Ik moet tijd vinden, en zoeken is niet mijn sterkste punt.
water, vuur of een combinatie daarvan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef Cairon het volgende:
ik wil best mee doen... wat is het thema?
Tja, dat is geloof ik wel de bedoeling.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:33 schreef Cairon het volgende:
het moet zeker in het Nederlands?
Ach kom!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef Cairon het volgende:
Bagger, mijn Engelse woordenschat, en de beheersing van de grammatica, is beter in het Engels dan in het Nederlands... dus dan vrees ik dat ik nooit mee zal doen.
Is er nog iemand in de gelegenheid om de Wiki aan te passen? De laatste 2 wedstrijden staan er volgens mij niet in.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ach kom!
Je wordt echt niet gelijk afgeknald op een grammaticaal foutje hier en daar in een verhaal.
Hier staan een aantal inzendingen (of is het, 'Hier staat een aantal inzendingen?) van voorgaande wedstrijden:
http://wiki.fok.nl/index.php/TTK-wedstrijd
Probeer, misschien komen er juist hele leuke zinnen uit!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef Cairon het volgende:
Bagger, mijn Engelse woordenschat, en de beheersing van de grammatica, is beter in het Engels dan in het Nederlands... dus dan vrees ik dat ik nooit mee zal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |