That would be mequote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens op mijn eigen onderwerp 'vuur' gestemd... wel toevallig dat ook iemand 'water' heeft ingezonden
Ik had hem te vroeg ingestuurd en dacht dat het onderwerp alleen vuur was... en met het dubbele onderwerp kun je veel meer ... vandaar dat mijn inzending nu verwaarloosbaar isquote:Op maandag 22 mei 2006 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo, er is toch juist heel erg veel te bedenken over water of vuur?
Ik zie dat vuur nu een stem meer heeft dan water...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we het thema van de volgende wedstrijd "Water & Vuur" maken?
En wie alleen over water wil schrijven of alleen over vuur mag dat ook doen.
Is dit zeker?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:41 schreef DaMart het volgende:
Water & Vuur volgens mij. Tot wanneer kunnen we inzenden?
ja, volgens mij wel. Het was een gelijke score. Maar je mag dus ook kiezen voor water of vuur. Zie een paar posts hiervoor van Isaquote:
Ja precies, dat wat je zei over die FP.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we de wedstrijd wat meer moeten promoten...
Ja precies, wat vers bloed kan nooit kwaad!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja precies, dat wat je zei over die FP.
Het zijn nu toch voornamelijk dezelfde die inzenden
Wat dacht je van dit berichtje op de FP:
Ronald Giphart mag zijn hart in het gips verstoppen voor jou?
Gebruik de Slee van Carry als ski op wintersport.
etc.
kom oefenen tijdens de fok!schrijfwedstrijd...blablaba.
bij de fotowedstrijd hebben ze altijd wat prijzen te verdelen, misschien dat dat stimuleert?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
haha een marktonderzoek.
Wat een onzin.
Gewoon erop pleuren en dan zien we het wel.
Misschien ook nog wat links naar de winnende verhalen?
Wij schrijven voor de eer toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij de fotowedstrijd hebben ze altijd wat prijzen te verdelen, misschien dat dat stimuleert?
Nou ja, voor mij hoeft het niet. Ik schrijf toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |