quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik had toen ik 18 was zo'n vriendin, in het begin was het wel kei spannend en geil enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar na vijf maanden werd ik er toch wel gek van, het mens bleef maar schreeuwen, bijten en me 's nachts wakker maken omdat ze wéér wat wilde proberen.. Ze was gewoon gestoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Arme jou!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik had toen ik 18 was zo'n vriendin, in het begin was het wel kei spannend en geil enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar na vijf maanden werd ik er toch wel gek van, het mens bleef maar schreeuwen, bijten en me 's nachts wakker maken omdat ze wéér wat wilde proberen.. Ze was gewoon gestoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik maak jongens ook wel wakker snachts als ik enorm geil ben...ik dacht dat jullie daar in het algemeen niet zoveel problemen mee hadden....quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik moet het bij mijn vriend niet flikkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
[..]
Ik maak jongens ook wel wakker snachts als ik enorm geil ben...ik dacht dat jullie daar in het algemeen niet zoveel problemen mee hadden....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van tijd tot tijd wel spannend. Moet niet te vaak voorkomen, dan raak ik behoorlijk geirriteerd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
[..]
Ik maak jongens ook wel wakker snachts als ik enorm geil ben...ik dacht dat jullie daar in het algemeen niet zoveel problemen mee hadden....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat moet 'ie bij mij ook niet flikken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
Maar andersom doen jullie het wel? Dat jullie je vriendin wakker maken?
Ik vind het juis lief - who needs sleep anyway, een mens slaapt al te veel in zn levenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:53 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat moet 'ie bij mij ook niet flikken.
Slaap is heilig.
Ik anders niet hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
[..]
Ik vind het juis lief - who needs sleep anyway, een mens slaapt al te veel in zn levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'Over het algemeen' heb je gelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Woohoo! Extreem!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:55 schreef regularjoe het volgende:
heb je wellicht iets extremere gevallen gehad waarin je vriendin je domineerde en vroeg om haar voeten te likken etc..?
Goh....je meent het!?!?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:
Nah, buiten het bed ben ik behoorlijk dominant
Als vrouwen bijten en je 's nachts wakker maakt voor sex zijn ze nog niet gestoord hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Eensch.quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Als vrouwen bijten en je 's nachts wakker maakt voor sex zijn ze nog niet gestoord hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Me 2. Alhoewel me vriendin soms wel de overhand heeft buiten het bed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eensch.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In bed en buiten het bed ben ik dominant.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrouwen die een beetje de strijd aangaan in bed zijn spannend, daarbuiten is het vergeefse moeite te proberen mij te domineren.
Tering jij volgt die gozer ook overal he?quote:Op donderdag 11 mei 2006 05:47 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Goh....je meent het!?!?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehe, ik werd eergisteren wakker gebeft. Lekker hoor!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
Maar andersom doen jullie het wel? Dat jullie je vriendin wakker maken?
Machtspelletje doe ik ook regelmatig. Alleen ik ben buiten het bed dus wel dominant, in bed word ik graag gedomineerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eensch.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In bed en buiten het bed ben ik dominant.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrouwen die een beetje de strijd aangaan in bed zijn spannend, daarbuiten is het vergeefse moeite te proberen mij te domineren.
Lekkerrr zo'n slaapkutjequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Whehehe, ik werd eergisteren wakker gebeft. Lekker hoor!
Ik sliep nog geen uur en daarvoor ben ik gaan douchen dus ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:06 schreef thefunny het volgende:
[..]
Lekkerrr zo'n slaapkutjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben zelf behoorlijk dominant, zowel in bed als uit bed, maar ik heb graag iemand die dominanter is dan mij, de me verteld waar de grenzen zijn en me daar ook aan houd. En me als ik thuis kom van werk begint te zoenen en me op bed tilt en me neukt van alle kanten en dan verwacht dat ik nog eten ga maken. Alleen dat soort jongens zijn gewoon niet te vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dat is een beetje het probleem. Iedereen wilt graag iemand die dominanter is dan hijzelf. En waar leidt dat toe. Dat onderwereldfiguren er met de lekkerste wijven vandoor gaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben zelf behoorlijk dominant, zowel in bed als uit bed, maar ik heb graag iemand die dominanter is dan mij,
nou daar heb ik serieus geen probleem mee hoor. Ik claim het ideale vriendje/partner/whatever te zijn.quote:de me verteld waar de grenzen zijn en me daar ook aan houd. En me als ik thuis kom van werk begint te zoenen en me op bed tilt en me neukt van alle kanten en dan verwacht dat ik nog eten ga maken. Alleen dat soort jongens zijn gewoon niet te vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het ideale vriendjes is meelevend, gevoelig, lief, slim, grappig en dat soort dingen. 9 van de 10 keer niet dominant.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:46 schreef McCarthy het volgende:
nou daar heb ik serieus geen probleem mee hoor. Ik claim het ideale vriendje/partner/whatever te zijn.
he verpest het nou nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Het ideale vriendjes is meelevend, gevoelig, lief, slim, grappig en dat soort dingen. 9 van de 10 keer niet dominant.
Als jij het ideale vriendje bent van iedereen betekend het dus dat je jezelf nooit bent maar je aanpast naar het beeld dat jij denkt dat jouw vriendin heeft van een ideaal vriendje, en daardoor word je verre van ideaal.
Ik heb het ook niet over vrouwen in het algemeen maar over mijn ex vriendinquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Als vrouwen bijten en je 's nachts wakker maakt voor sex zijn ze nog niet gestoord hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wauw!!quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben zelf behoorlijk dominant, zowel in bed als uit bed, maar ik heb graag iemand die dominanter is dan mij, de me verteld waar de grenzen zijn en me daar ook aan houd. En me als ik thuis kom van werk begint te zoenen en me op bed tilt en me neukt van alle kanten en dan verwacht dat ik nog eten ga maken. Alleen dat soort jongens zijn gewoon niet te vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
fokbuddy of fuckbuddy? Ik dacht dat je een vriendje had!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:17 schreef Ice_Tea het volgende:
mijn fokbuddy is een beetje dominant...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jouw soort vrouwen schaars zijn. Stiekem ben ik het ideale vriendje want ik ben lief en aardig en sociaal en al dat soort van softe geneuzel terwijl eigenlijk het enige wat ik wil is jouw keihard vernederen en verwacht dat je tijdens het koken ook stofzuigt...quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:19 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Tering jij volgt die gozer ook overal he?
Zie ik kasta posten dan kan je op je vingers natellen dat er binnen een dag een reactie van jou komt...
In de gaten houden die gozerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
i rest my casequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:35 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik geef je twee dagen, dan loop ik dubbel en dwars over je heen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
ik accepteer de cookies.
hahaha, bij ons is dat precies andersom.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hmm...gek zeg. De andere 99% topics hier gaan juist over mannen die dat doen en die dat verwachten. Alleen zijn dat dan weer de klaagtopicsquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
ik accepteer de cookies.
En wat als hij je negeert en zelf het eten gaat klaarmaken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef badlittlegirl het volgende:
hahaha, bij ons is dat precies andersom.
hij komt thuis, en ik lig naakt op bed... eerst neuken en dan maak ik eten voor hem.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zegt wat over zijn werk of over de intensiteit van de seks?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:41 schreef badlittlegirl het volgende:
Na het eten moet ie nog een keer..
Op zijn werk heeft ie al genoeg kunnen rusten..
Zal ie leuk vinden, dat je dat van 'm vindt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:57 schreef badlittlegirl het volgende:
het is zo'n watje dat ik m'n zin krijg..
Dat zegt idd iets over zijn werk..quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat zegt wat over zijn werk of over de intensiteit van de seks?
Mijn probleem is dan dat ik teveel zin krijg om het tegen te houden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:37 schreef badlittlegirl het volgende:
teasen tot ze smeken om meer is veel leuker
'Eerst mij klaarmaken, daarna het eten!'quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:55 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En wat als hij je negeert en zelf het eten gaat klaarmaken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overkwam mij dat nou maar eensquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Klinkt als een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:47 schreef ch0c0 het volgende:
[..]
Zal ie leuk vinden, dat je dat van 'm vindt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben in de slaapkamer wel een tikje dominant... Wring hem in het standje wat ik wil of berijd hem naar mijn hoogtepunt, nieuwe standjes, spelletjes en ideetjes komen ook meestal uit mijn zieke brein omhoog borrelen.
Buiten de slaapkamer heb ik liever dat hij de touwtjes in handen heeft. Mannen zijn makkelijker wat dat betreft, voorbeeldje: Als ik bepaal wat we eten ga ik een heerlijk uitgebreide maaltijd bedenken en in elkaar draaien, ik probeer natuurlijk ook maar indruk op hem te maken, maar als hij dan eens kiest wat we eten blijkt dat hij net zo lief stamppot met worst heeft. Of als ik kleren uit wil kiezen op een dag dat ik me vadsig voel zegt hij maar wat hij me mooi vindt staan, dan trek ik dat aan, dan voel ik me ook mooier.
Het is een combinatie van houding/uitstraling/bewijsdrang/bijdehant gedrag/ eigen mening die mijn interesse triggert. Iedere versie die daar een aftreksel van is, is voor mij geen dominante mevrouw.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:27 schreef regularjoe het volgende:
nice stories.. maar hoe herkennen julie nou een dominante dame.. Dus stel dat je gewoon uitgaat ofzo.. en je ziet een dame .. meeste dames zijn dan op het eerste gezicht ietswat "reserved" en terughoudend wat dominant kan overkomen , maar dan zijn ze nog niet meteen dominant.. Hoe herken JIJ een dominante vrouw/meisje..>?
Als ze je helemaal blauw bijten totdat je er uitziet als een mislukte smurf met geelzucht zijn ze wel best gestoord hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
http://forum.fok.nl/user/history/148592quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
En dan ook alleen maar omdat jij hem daartoe de opdracht geeftquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef schatje het volgende:
Alleen niet in bed. In bed mag mijn vent de baas zijn.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef schatje het volgende:
Alleen niet in bed. In bed mag mijn vent de baas zijn.
Actief zijn heeft toch geen flikker met dominantie te makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:29 schreef aaipod het volgende:
Een vrouw die een beetje een actieve rol in bed aanneemt is gewoon veel interessanter. Zo'n doos die alleen maar op dr rug gaat liggen met dr mond dicht word je ook snel zat van
Precies, ik kan ook op mijn rug, met een sigaret in mijn hand, bevelen rondschreeuwenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Actief zijn heeft toch geen flikker met dominantie te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En als ze niet luisteren, gewoon ff de peuk op een lichaamsdeel uitdrukkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies, ik kan ook op mijn rug, met een sigaret in mijn hand, bevelen rondschreeuwen
Je hebt het onthoudenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
En als ze niet luisteren, gewoon ff de peuk op een lichaamsdeel uitdrukkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie de littekens nog elke dag als ik in de spiegel kijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt het onthoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies, ik kan ook op mijn rug, met een sigaret in mijn hand, bevelen rondschreeuwen
Het was overigens geen grapjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedoel eigenlijk meer, dat je best actief kunt zijn zonder dominant te zijn.
Zei ik dat dan?quote:
Jij hebt nooit gerookt tijdens de seksquote:
Dat is waar ook, jij hebt mij ontmaagd: hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:55 schreef kastanova het volgende:
Jij hebt nooit gerookt tijdens de seksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Relatief gezien wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:57 schreef Xennia het volgende:
Dat is waar ook, jij hebt mij ontmaagd: hoe kon ik dat nou vergetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is niet dominant, dat is aandachtsgeil-slet-met-minderwaardigheidscomplex-en-geen-gevoelens-behalve-egoisme-syndroom.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:44 schreef Darkwolf het volgende:
Tot op emotionele chantage.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:08 schreef Asics het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/148592
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en krabben dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:54 schreef regularjoe het volgende:
Het is wel goud als de vrouw in kwestie de leiding neemt en je een beetje plaagt etc.. maar wat ik dus vernam van een user hier is dat de vrouw je ging bijten etc.. als je dat doet dan ben je gewoon gestoord.
Daar doe ik niet aan, als de seks bagger is zal hij het weten ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:05 schreef badlittlegirl het volgende:
vrouwen krabben toch altijd als ze een orgasme faken...?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, als de seks bagger is zal hij het weten ook.
Licht off-topic, maar: ik heb dit 1x meegemaakt bij een dame (gillen krabben knijpen etc.), maar ik vond dat toch behoorlijk nep overkomen...quote:Op zondag 14 mei 2006 08:57 schreef webspider het volgende:
[...]
Dat er bij zo'n flinke neukpartij gekrabt, gebeten, geknepen en gegild wordt, vind ik alleen maar lekker. Dan weet je tenminste van elkaar dat je ervan geniet !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[...]
Dat heeft toch niets met dominantie te maken, echt dominant ben ik niet, maar iemand een keer met haar en huid opvreten doe ik wel en doe altijd actief mee, wil graag pleasen in bed, dus het de ander erg naar de zin maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:29 schreef aaipod het volgende:
Een vrouw die een beetje een actieve rol in bed aanneemt is gewoon veel interessanter. Zo'n doos die alleen maar op dr rug gaat liggen met dr mond dicht word je ook snel zat van
Als het hypothetische vriendje mijn voeten niet wil likken, weet hij waar de deur is.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:28 schreef Stiles het volgende:
dominante meid in bed heb ik geen problemen mee.
maar voel niks voor dingen als voeten likken enzo.
Vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:05 schreef badlittlegirl het volgende:
er is toch niks mis mee, als iemand je voeten likt... het hoeft niet op een dominante mannier.
er zijn genoeg voet fetishisten.
of rust er nog steeds een taboe op?
Als je geen voetschimmel hebt ben ik iig akkoord.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:28 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Vind ik dus ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het enige nadeel wat ik eraan kan bedenken is dat het lichtelijk denigrerend kan zijn voor de likkende partij, maar vrouwen doen ook wel eens dingen die als denigrerend beschouwd kunnen worden om hun man te plezieren... Ben geen voetfetishist maar als iemand eraan zit te wriemelen tintel ik door mijn hele lijf.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als iemand het niet voor me over heeft mij dat heerlijke gevoel te geven, dan hoeft het voor mij al niet. Dat is toch niet eens zo dominant?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb echt helemaal niets met voeten en zou het echt vertikken eraan te likken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef beestjuh het volgende:
Als het hypothetische vriendje mijn voeten niet wil likken, weet hij waar de deur is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is ook van belang te beseffen dat je indien je in zulk soort activiteiten meegaat niet ondergeschikt bent aan de vrouw of whatever.. dat zijn we nooit .. we zijn gelijk aan de vrouw.. maar we doen het dus voor ons en voor haar plezier en dat is alleen maar goud lijkt me .. een beetje vanquote:Op maandag 15 mei 2006 13:28 schreef Stiles het volgende:
dominante meid in bed heb ik geen problemen mee.
maar voel niks voor dingen als voeten likken enzo.
maar als ze leiding neemt vind ik het totaal niet ergom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
keertje andersom moet ze ook wel kunnen hebben hehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef regularjoe het volgende:
thanks for the undertanding Tranceptor.. echt super goed van je dat je iets zinnigs toe te voegen hebt aan de topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb eerder al (for your info.) een topic geopend over mijn voet fetish , ook op dit forum.. mazzel tranceptor.. je input zullen we missen.. NOT!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is verder begrijpelijk dan dat je zo snel op je teentjes getrapt bent.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dank je wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is verder begrijpelijk dan dat je zo snel op je teentjes getrapt bent.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ware het niet dat de nemende partij je zo onderuit kan schoppen. Ik vind het likken van voeten echt het toppunt van onderdanigheidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:31 schreef badlittlegirl het volgende:
ik vind een voetmassage ook best opwindend... zeker als er een tong/ vinger tussen je tenen door kriebelt... het is juist macht voor de gevende partij om iemand zo te laten kronkelen.
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dank je wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Wat heb je het toch slecht, en wat ben je er blij mee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
Ik ben zelf zo'n 'dominante' vriendin...althans, dat dacht ik. Eigenlijk heb ik met zo'n beetje al mijn ex-en de vloer aangeveegd, ze betutteld, becommandeerd en bestraffend toegesproken.
Tegenwoordig prijs ik me gelukkig met iemand die deze crap niet pikt en me keihard naar buiten stuurt als ik ernaar neig over hem heen te lopen.
Kwestie van de juiste tegenkomen dus..tuurlijk, de neiging en de trekjes blijven, maar de scherpe kantjes zijn er wel aardig af. Sterker nog, ik krijg er gewoon de ruimte niet voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grappig dat jouw karakter ook zo doorschijnt hier op Fok!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
Ik ben zelf zo'n 'dominante' vriendin...althans, dat dacht ik. Eigenlijk heb ik met zo'n beetje al mijn ex-en de vloer aangeveegd, ze betutteld, becommandeerd en bestraffend toegesproken.
Tegenwoordig prijs ik me gelukkig met iemand die deze crap niet pikt en me keihard naar buiten stuurt als ik ernaar neig over hem heen te lopen.
Kwestie van de juiste tegenkomen dus..tuurlijk, de neiging en de trekjes blijven, maar de scherpe kantjes zijn er wel aardig af. Sterker nog, ik krijg er gewoon de ruimte niet voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slecht? Ik heb de man van mijn leven ontmoet en krijg regelmatig met de 'stok'quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:28 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Wat heb je het toch slecht, en wat ben je er blij mee!
Ik herken dat. Ik zou het ook regelmatig met een vriendin aan de stok moeten hebben, anders loop ik er dubbel en dwars overheen. Geef mij maar een lekkere dominante vriendin.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef SHE het volgende:
[..]
slecht? Ik heb de man van mijn leven ontmoet en krijg regelmatig met de 'stok'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar, aangezien dit topic in sex staat en niet in R&P: ben jij alleen buiten het bed dominant, alleen in bed, of allebei? Want dat maakt wel verschil voor dit topic...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik ben in alles dominantquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar, aangezien dit topic in sex staat en niet in R&P: ben jij alleen buiten het bed dominant, alleen in bed, of allebei? Want dat maakt wel verschil voor dit topic...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn vriendinnetje is bijvoorbeeld buiten het bed helemaal niet dominant, maar in bed kan ze behoorlijk dwingend zijn zegmaar. En ik vind het verdomd geil om af en toe eens gecommandeerd te worden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef SHE het volgende:
ik accepteer de cookies.
nee hoor, hij slaat me gewoon met zijn penisquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar nu word je uit bed geschopt als je dominant doet?
hahaha coolquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef SHE het volgende:
[..]
nee hoor, hij slaat me gewoon met zijn penis
Swaffelen!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat lach ik toch iedere keer als jij iets post over vrouwenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:
dominante vrouwen zijn verwaarloosde ongesocialiseerde aapjes. Je moet ze vooral geen aandacht geven, en als je merkt dat je vriendin trekjes heeft, dumpen. Langer dan een jaar met dat soort mensen hou je niet vol.
In de werkelijkheid is het natuurlijk ook zo.. maar je moet het zo zien..: als zij zich dominant opstelt .(ookal is het maar een act) kan het een nieuwe dimensie betekenen voor je sex leven..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Vrouwen moeten geneukt worden en niet andersom! Ik zie het al voor me dat dat kutje mij de les gaat lezen in bed!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dankjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:33 schreef DeGast het volgende:
[..]
Wat lach ik toch iedere keer als jij iets post over vrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het eens voor de grap doen, maar denk niet dat ik er serieus mee om kan gaan, tsja blijft een vrouw hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:53 schreef regularjoe het volgende:
[..]
In de werkelijkheid is het natuurlijk ook zo.. maar je moet het zo zien..: als zij zich dominant opstelt .(ookal is het maar een act) kan het een nieuwe dimensie betekenen voor je sex leven..
Jij bent echt nog ontzettend groen he? Jouw meisjes liggen lui op hun rug te wachten tot het klaar isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:22 schreef Xtremerides.nl het volgende:
[..]
Ik zal het eens voor de grap doen, maar denk niet dat ik er serieus mee om kan gaan, tsja blijft een vrouw heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die eenzijdigheid is dodelijk voor mijn libidoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:51 schreef Skazminko het volgende:
Ik en de baas in bed. Mijn vriendin wordt door mij genomen, en niet andersom.
Als ik die tegenkom ben ik inderdaad snel klaar. Binnen 5 minuten sta ik aangekleed weer buiten... en liggen zij nog verbaasd en hongerig in bed. Daar ga ik niet overheen, alsof je een lijk neukt...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:53 schreef Xennia het volgende:
meisjes liggen lui op hun rug te wachten tot het klaar isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig maar dat er 101 verschillende manieren zijn om mijn vriendin te nemen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die eenzijdigheid is dodelijk voor mijn libido
Een lijk, dat is pas variatiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik die tegenkom ben ik inderdaad snel klaar. Binnen 5 minuten sta ik aangekleed weer buiten... en liggen zij nog verbaasd en hongerig in bed. Daar ga ik niet overheen, alsof je een lijk neukt...
Dan zou ik toch zeker nog even over het tapijt heenzeiken en de koelkast leegvreten, heb ik in ieder geval toch nog een leuke avond gehad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:54 schreef Xebrozius het volgende:
Binnen 5 minuten sta ik aangekleed weer buiten..
Iemand in totale shock achterlaten is al best vermakelijk hoor...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zou ik toch zeker nog even over het tapijt heenzeiken en de koelkast leegvreten, heb ik in ieder geval toch nog een leuke avond gehad.
Broek op de enkels, masturberen voor de spiegel en je ontlasting laten lopen bij het orgasme...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Iemand in totale shock achterlaten is al best vermakelijk hoor...
Wil je daar een filmpje van maken? Dan heb ik ook nog mijn pleziertjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Broek op de enkels, masturberen voor de spiegel en je ontlasting laten lopen bij het orgasme...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas ná het plunderen van de koelkast en het zeiken op het tapijt uiteraardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehe, koelkast leegvreten, het tapijt onderpissen, masturberen voor de spiegel en uiteindelijk haar vloerkleed onderschijten en dan ook nog ff aan je uit-de-kroeg-opgescharrelde-lijk vragen "Hé euuuuh, kun jij deze camera even vasthouden?"quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:14 schreef Xennia het volgende:
Wil je daar een filmpje van maken? Dan heb ik ook nog mijn pleziertje
Je ontwijkt de vraagquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, koelkast leegvreten, het tapijt onderpissen, masturberen voor de spiegel en uiteindelijk haar vloerkleed onderschijten en dan ook nog ff aan je uit-de-kroeg-opgescharrelde-lijk vragen "Hé euuuuh, kun jij deze camera even vasthouden?"
Dreamdateom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You. sick. fuck.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, koelkast leegvreten, het tapijt onderpissen, masturberen voor de spiegel en uiteindelijk haar vloerkleed onderschijten en dan ook nog ff aan je uit-de-kroeg-opgescharrelde-lijk vragen "Hé euuuuh, kun jij deze camera even vasthouden?"
Dreamdateom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je stelt domme vragen, je weet dat m'n cam stuk isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:17 schreef Xennia het volgende:
Je ontwijkt de vraag
Dan leen je de cam van je mede-fotogeile wederhelftquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je stelt domme vragen, je weet dat m'n cam stuk isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vivi?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan leen je de cam van je mede-fotogeile wederhelftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja wat wil je nou? Foto's of filmpjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan leen je de cam van je mede-fotogeile wederhelftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veeleisend als ik ben, wil ik allesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Foto's of filmpjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fotogeil las ik, het stukje wederhelft was me even ontgaan... Zelfs de meest superieure wezens maken wel eens fouten. Kijk maar naar God en z'n creatie van Zhe-Devilllquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, missbreezer.
Maar jij hebt dus getrokken op Vivi?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fotogeil las ik, het stukje wederhelft was me even ontgaan... Zelfs de meest superieure wezens maken wel eens fouten. Kijk maar naar God en z'n creatie van Zhe-Devilll
Dat was juist een briljante zet van Hem, naast Zhe-devill is Hij nog grootserquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fotogeil las ik, het stukje wederhelft was me even ontgaan... Zelfs de meest superieure wezens maken wel eens fouten. Kijk maar naar God en z'n creatie van Zhe-Devilll
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:25 schreef Xennia het volgende:
Nee, missbreezer.
Whehe je kan er zo een breezer inschuivenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan beschadig je haar tongpiercing lijkt me zo...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehe je kan er zo een breezer inschuivenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan kan ze met haar tong de bodem van de fles nog likkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehe je kan er zo een breezer inschuivenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe oud is dat kind?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van onderen of van boven?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:50 schreef Skazminko het volgende:
Hoe oud is dat kind?
Foto...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan kan ze met haar tong de bodem van de fles nog likkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij een kruisjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:55 schreef PLAE@ het volgende:
Wat zit daar nou?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:
Clitpiercing?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:55 schreef PLAE@ het volgende:
Wat zit daar nou?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
damn kasta het is ook altijd raak bij jou! Ik hoorde dat iemand je voorgoed wilde bannen?! wat een gek! anyway je heb dat meissie gepwnd niet?!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je kan zeggen wat je wil maar hij heeft voorlopig een lege zakquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:22 schreef ch0c0 het volgende:
Wees er maar trots op, Kastanova. Echt een dame die je aan de haak hebt geslagen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shit... had ik er gisteren ook wel een kunnen nemen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
IKEAquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
mooi dekbed ook btw, ik heb dezelfde
Ik woonde ooit samen, vandaarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:43 schreef Gstyles het volgende:
[..]
IKEAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahahaha he je icon is trouwes veranderd, is er dan toch nog hoop?!quote:
Wat moet je nou met een dame? Die slikken niet eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:22 schreef ch0c0 het volgende:
Wees er maar trots op, Kastanova. Echt een dame die je aan de haak hebt geslagen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor mij? Onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:48 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hahahaha he je icon is trouwes veranderd, is er dan toch nog hoop?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Kortom, leuke foto's Kastaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cute pictures klinkt mij nogal subjectief in de oren.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:04 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.What do you need for cute pictures!?!? ->Cute people!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De ideale vrouw dus...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:41 schreef regularjoe het volgende:
Hoe raar kan het lopen; Ik date laatst een dame die ontzettend lief en onschuldig leeek maar eenmaal in bed een Animal was,, :p lekker dominant. :p
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Moest ik nog reageren dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:51 schreef Gstyles het volgende:
He KASTA waar blijven je reacties nou?! Het topic gaat naar de klote zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van waar ken ik dat wijf toch.......quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
Je natte dromen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:24 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Van waar ken ik dat wijf toch.......
Genoeg betere dingen die mijn natte dromen veroorzaken, neuh.... , ze lijkt op zo'n slet als kate, zo'n teaser....quote:
Oooooooooh Kate, díe! Ja idd, dat is er eentje zegquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:39 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Genoeg betere dingen die mijn natte dromen veroorzaken, neuh.... , ze lijkt op zo'n slet als kate, zo'n teaser....
even denken hoor. Wat was de naam van dat mensch.
Dude. Kate. Die moet je kennen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oooooooooh Kate, díe! Ja idd, dat is er eentje zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuurlijk ken ik die, da's die teasende slet!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Dude. Kate. Die moet je kennen.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die, da's die teasende slet!
Kennelijk is ze nog steeds populair bij jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Dude. Kate. Die moet je kennen.
Chagerijnig kijkend kutwijf die eerst alleen delen van haar borsten liet zien, maar nu haar populariteit daalt ineens DVD schijven in haar kut gaat proppen?
het heeft te maken met zowel interne als externe factoren die nu danwel in het verleden een rol spelen / speelden...quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:52 schreef regularjoe het volgende:
question; hoe denk je dat het komt dat de ene dame van nature dominant is en de andere niet.?
zou dat iets te maken kunnen hebben met hun vorige relaties en de wjze waarop ze behandeld zijn?
Vooral niet teveel into detail treden he?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:54 schreef Gstyles het volgende:
[..]
het heeft te maken met zowel interne als externe factoren die nu danwel in het verleden een rol spelen / speelden...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik blijf op dit gebied meestal oppervlakkig dat doen die vrouwen namelijk ook ..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:27 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Vooral niet teveel into detail treden he?
zoals ik al zei, interne en externe factoren!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:34 schreef Twiggy het volgende:
Dominantie zit in jezelf, dat heb je of dat heb je niet, dat word je volgens mij niet van andere mensen of wat je hebt beleeft. Ok, daardoor zou je misschien dominant kunnen gaan doen, maar dat zie ik meer als initiatiefrijk en inventief zijn, dat is iets anders dan dominant zijn.
Andere belangrijke factor is dat je tegenspeler enige aanleg heeft voor een onderdanige houding, zonder onderwerping is er geen dominantie, it takes 2 to tango.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk van niet....quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:52 schreef regularjoe het volgende:
question; hoe denk je dat het komt dat de ene dame van nature dominant is en de andere niet.?
zou dat iets te maken kunnen hebben met hun vorige relaties en de wjze waarop ze behandeld zijn?
Als mijn vriendin niet wakker zou worden als ik haar neukte zou ik toch ernstig aan mezelf gaan twijfelen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:31 schreef masterdave het volgende:
Ik neuk me vriendin gewoon terwijl ze slaapt, wordt vanzelf wakker, en als ze niet wakker wordt, dan heeft ze sochtends een lekkere kleefkut
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:09 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Als mijn vriendin niet wakker zou worden als ik haar neukte zou ik toch ernstig aan mezelf gaan twijfelen.
jij gaat nog veel gequote worden; maar ik was de eerstequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:48 schreef meisje4 het volgende:
ik ben juist erg onderdanig aan de man, ik hou ervan als er over mij beslist wordt wat ik moet doen. En ben wel in voor een rollenspel, vind het spannend.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:55 schreef regularjoe het volgende:
heb je wellicht iets extremere gevallen gehad waarin je vriendin je domineerde en vroeg om haar voeten te likken etc..? dan ben ik ook hier benieuwd naar..
![]()
ok. Maar hoe ben je dan in contact gekomen met het voetfetish gebeuren danquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:28 schreef Klytemnestra het volgende:
ik houd ervan als m'n voetzolen worden gelikt en de meeste mannen hebben er geen problemen mee. Vind wel dat zoiemand zich erg voor mij vernedert en eigenlijk mijn slaaf is, neuken doe ik dan ook niet met hem. Dat willen ze trouwens ook meestal niet![]()
[..]
dat heeft bij jou een andere reden...quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:53 schreef F04 het volgende:
Ik erger me altijd enorm aan van die dominante-bazige vrouwen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef regularjoe het volgende:
[..]
ok. Maar hoe ben je dan in contact gekomen met het voetfetish gebeuren dan
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef Klytemnestra het volgende:
moest ik die met m'n hak in z'n kruis trappen.
[..]
Jep, ik ook. In bed : ok. Buiten bed: nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:32 schreef Fleam het volgende:
Heb niet alleen maar dominante vriendinnen gehad maar ze hebben duidelijk wel mijn voorkeur, met name dan in bed. Buiten bed ben ik vrij eigenwijs en daardoor niet meer echt onderdanig.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef Klytemnestra het volgende:
dat is al op de basisschool begonnen, mijn vriendje was de sterkste jongen van de school en altijd als hij met vechten van een ander jongetje gewonnen had moest ik die met m'n hak in z'n kruis trappen. Vaak kwam zo'n jongen tot mijn verbazing dan een paar dagen later naar mij toe om te vragen of ik hem nog een keer op z'n zak wilde trappen. Een keer zei ik voor de grap: goed maar dan moet je mijn voeten likken. Dat vond iktoen zo lekker dat ik het iedere keer liet doen. En als je al zo vroeg begint met ervaring op te doen dan weet je later natuurlijk precies wat je aan iemand hebt. Geloof me, het stikt echt van de mannen die op voeten geilen
[..]
Jij. Bent. Een. Bofkont.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Bij ons is het een apart geval...m'nmeisje is zéér dominant aangelegd en gedraagt zich thuis ook als zodanig. Tijdens het spelen heeft zij dan ook - letterlijk - de touwtjes in handen. War ze overigens inmiddels zeer bedrven in is geworden. Zij is zo dominant dat ze zich niet eens meer hoeft te te laten gelden, dus tijdens de vanilla sex kan ze zich gewoon laten gaan en heel hard laten nemen. Tijdens die momenten heb ik het heft dus in handen en dat gaat vrij ver. Hard anaal nemen, handjes op de rug binden en flink nemen, of ronduit het hele bed doorjagen. Het kan haar niet hard en gek genoeg.. Tijdens de 'normale' sex vindt ze het ook lekker als ik haar op sommige plekken pijn doe. Maar dan we precies op de plekken die ze aangeeft, op de momenten die ze aangeeft...staat garant voor schreeuwende chick en klagende buren de volgende dag
Gisteravond was ook leuk. Ik was in mn eigen huis en ze moest even iets op komen halen bij me...ik liep naar beneden (woon in een oud herenhuis met hoge trappen) en toen ik de deur opendeed werd ik naar binnengeduwd, de trap op geduwd tot ik op een trede zat, zij klom een paar treden op zodat ze met haar kruis op mijn hoofdhoogte was, pakte me bij mn achterhoofd en zei: likken!
Kortom, de ideale vrouw...voor mij dan
maar ondertussen kreeg je wel een harde elke keer en deed je de schrammen en rode plekken op je werk af met: " tja gisteren weer hard getrained tijdens het Thai-boxen "quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik had toen ik 18 was zo'n vriendin, in het begin was het wel kei spannend en geil enzo![]()
![]()
Maar na vijf maanden werd ik er toch wel gek van, het mens bleef maar schreeuwen, bijten en me 's nachts wakker maken omdat ze wéér wat wilde proberen.. Ze was gewoon gestoord![]()
Roawwwwwwrrrrrquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Bij ons is het een apart geval...m'nmeisje is zéér dominant aangelegd en gedraagt zich thuis ook als zodanig. Tijdens het spelen heeft zij dan ook - letterlijk - de touwtjes in handen. War ze overigens inmiddels zeer bedrven in is geworden. Zij is zo dominant dat ze zich niet eens meer hoeft te te laten gelden, dus tijdens de vanilla sex kan ze zich gewoon laten gaan en heel hard laten nemen. Tijdens die momenten heb ik het heft dus in handen en dat gaat vrij ver. Hard anaal nemen, handjes op de rug binden en flink nemen, of ronduit het hele bed doorjagen. Het kan haar niet hard en gek genoeg.. Tijdens de 'normale' sex vindt ze het ook lekker als ik haar op sommige plekken pijn doe. Maar dan we precies op de plekken die ze aangeeft, op de momenten die ze aangeeft...staat garant voor schreeuwende chick en klagende buren de volgende dag
Gisteravond was ook leuk. Ik was in mn eigen huis en ze moest even iets op komen halen bij me...ik liep naar beneden (woon in een oud herenhuis met hoge trappen) en toen ik de deur opendeed werd ik naar binnengeduwd, de trap op geduwd tot ik op een trede zat, zij klom een paar treden op zodat ze met haar kruis op mijn hoofdhoogte was, pakte me bij mn achterhoofd en zei: likken!
Kortom, de ideale vrouw...voor mij dan
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:46 schreef LUCITHAI2 het volgende:
Volgens mij houdt ze gewoon van SM.
Meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:44 schreef IntensiveGary het volgende:
Hmm...dus daarom hebben we twee sporttassen vol met zwepen, klemmen, touwen en wat dies meer zij..het wordt me opeens allemaal duidelijk
Om over onze uitgaansgarderobe nog maarte zwijgen
Lol, heb je nog plaats voor een liefhebber?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:47 schreef IntensiveGary het volgende:
Yup...en we reizen de halve wereld over naar leuke feestjes...in mei waren we in Florida voor Fetish Factory en in september en oktober doen we Londen aan voor het Rubber Ball en het Londen Fetish weekend...Eind van het jaar gaan we naar New York en Boston..alleen maar voor de feestjes
Ja hoor. Vastgebonden in een koffer moet dat geen probleem zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:58 schreef LUCITHAI2 het volgende:
Lol, heb je nog plaats voor een liefhebber?
Ze zijn er...goed zoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef zagevent het volgende:
Een dominante vriendin lijkt me het einde. Wel niet zo'n feeks die je als voetveeg gebruikt, maar een relatie waar je vriendin de touwtjes in handen heeft, maar waar de partners gelijkwaardig zijn en die gebaseerd is op wederzijds respect. Een vriendin die van je houdt, maar toch duidelijk de baas is. Dat is voor mij het ideaal.
Waar denk je dat de D voor staat in BDSM?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:02 schreef Fleam het volgende:
Even beetje off topic en 'serieuse' vraagIs het voor mij interessant om toegang te hebben tot het keldertje, ben wel geinteresseerd in mind play, dominant/onderdanig en heel veel wat je daarbij kan verzinnen. Maar juist weer minder in fetish, kinky of bdsm? Hoop op een beetje serieus antwoord
er zijn genoeg mannen die meelevend en gevoelig zijn hoor!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Het ideale vriendjes is meelevend, gevoelig, lief, slim, grappig en dat soort dingen. 9 van de 10 keer niet dominant.
Als jij het ideale vriendje bent van iedereen betekend het dus dat je jezelf nooit bent maar je aanpast naar het beeld dat jij denkt dat jouw vriendin heeft van een ideaal vriendje, en daardoor word je verre van ideaal.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een post uit 2006.. Misschien is ze ondertussen van gedachte veranderd..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er zijn genoeg mannen die meelevend en gevoelig zijn hoor!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook niet zo'n probleem. tot je elken avond midden in de nacht wakker gemaakt word.quote:Ik maak jongens ook wel wakker snachts als ik enorm geil ben...ik dacht dat jullie daar in het algemeen niet zoveel problemen mee hadden....![]()
Wat bedoel je met "aardig dominante trekjes"?quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:22 schreef rrrrrumba het volgende:
Heb een tijdje een relatie gehad met een meid die (pas na enige tijd trouwens) in bed aardig dominante trekjes begon te vertonen.
Vond het erg opwindend en zou daar wel meer mee willen. Goed zoeken, zal best, maar je ziet het er meestal niet aan af. En of iemand misschien behoefte heeft mij af en toe eens hard aan te pakken in bed, da's ook niet een van de eerste vragen die ik iemand stel
Begon op een gegeven moment met steeds meer teasen en de baas spelen in bed. Later bond ze me wel eens vast, en ze heeft me wel eens geslagen met een zweepje (stuk waslijn eigenlijk, maar deed niet minder pijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef regularjoe het volgende:
Wat bedoel je met "aardig dominante trekjes"?
helemaal mee eensquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:04 schreef rrrrrumba het volgende:
[..]
Begon op een gegeven moment met steeds meer teasen en de baas spelen in bed. Later bond ze me wel eens vast, en ze heeft me wel eens geslagen met een zweepje (stuk waslijn eigenlijk, maar deed niet minder pijn). Ontzettend opwindend vond ik dat, vrouwen zouden wat mij betreft wel vaker te touwtjes in handen mogen nemen, letterlijk!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
[..]
Ik maak jongens ook wel wakker snachts als ik enorm geil ben...ik dacht dat jullie daar in het algemeen niet zoveel problemen mee hadden....![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
hahaha, bij ons is dat precies andersom.
hij komt thuis, en ik lig naakt op bed... eerst neuken en dan maak ik eten voor hem.![]()
nee maar ik was gewoon benieuwd naar andere ervaringen..quote:Op zondag 18 januari 2009 10:56 schreef IntensiveGary het volgende:
uhmmm..voeg dan iets toe ipv slechts het topic te kicken na 4 maanden?
nouquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben zelf behoorlijk dominant, zowel in bed als uit bed, maar ik heb graag iemand die dominanter is dan mij, de me verteld waar de grenzen zijn en me daar ook aan houd. En me als ik thuis kom van werk begint te zoenen en me op bed tilt en me neukt van alle kanten en dan verwacht dat ik nog eten ga maken. Alleen dat soort jongens zijn gewoon niet te vinden.![]()
een echte man gaat na de sex eten, dan nog een keer en dan pas slapenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Een echt man gaat slapen na sex, niet vreten.
hahah xD ik bijt gewoon terugquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik had toen ik 18 was zo'n vriendin, in het begin was het wel kei spannend en geil enzo![]()
![]()
Maar na vijf maanden werd ik er toch wel gek van, het mens bleef maar schreeuwen, bijten en me 's nachts wakker maken omdat ze wéér wat wilde proberen.. Ze was gewoon gestoord![]()
het kan wel leuk zijn...quote:Op maandag 23 februari 2009 17:54 schreef regularjoeback het volgende:
Het kan wel leuk zijn als een meid dominant is
Dont say you broke up with her?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
![]()
haha. Mijn woorden waren niet echt goed uitgekozen idd. Het is GEWELDIG als een meid dominant is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:09 schreef femdom4ever het volgende:
[..]
het kan wel leuk zijn...
het enthousiasme spat eraf hier....
schreef regularquote:In de werkelijkheid is het natuurlijk ook zo.. maar je moet het zo zien..: als zij zich dominant opstelt .(ookal is het maar een act) kan het een nieuwe dimensie betekenen voor je sex leven..
je bedoelt "bang bent gedomineerd te worden"quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:11 schreef clitsearch het volgende:
[..]
schreef regular
wel, ik denk dat het niet altijd een act is en dat jij het zo wil voorstellen en bang is echt gedomineerd te worden.
nee. topic voor dominante vrouwen en mannen die ervaring hebben met dominante vrouwen om hun ervaringen en meningen te delen met de rest.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef Adolecens het volgende:
Potentieel topic om nieuwe neukertjes uit te zoeken aan de hand van de geaardheid en opstelling in bed?
Wie zegt dat dan?quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef kippetje1987 het volgende:
dat alle vrouwen machtsgeil zouden zijn... Nope
En niks te beleven hier...![]()
Jij komt alleen het onderdanige type tegen? Of laten ze je soms ook best dingen doen die zij willen?quote:foto Op zondag 12 april 2009 17:05 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Dominante vrouwen. Ik ken ze niet, maar ze schijnen te bestaan!
Een beetje zoals vrouwen die zelf versieren dus, iedereen kent er 1 van horen zeggen.
Dat zou kunnen, maar ik stimuleer het zelfvertrouwen genoeg om hen daar overheen te zetten.quote:Op zondag 12 april 2009 17:15 schreef Tally het volgende:
Als je de ander meteen het gevoel geeft dat er toch niets te winnen valt (omdat je aangeeft dat je ontzettend dominant ben) dan zullen ze het ook niet proberen
Ik heb genoeg zelfvertrouwen.. En kan zeggen dat ik best ontzettend dominant kan zijn..quote:foto Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik stimuleer het zelfvertrouwen genoeg om hen daar overheen te zetten.
Dat vind ik niet dominant, dat is obsessief dwangmatig.quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfvertrouwen.. En kan zeggen dat ik best ontzettend dominant kan zijn..
Maar als de tegenpartij al zo dominant is en hij/zij (onbewust) laat merken dat tegenspreken of spartelen toch geen zin heeft dan ga ik er niet eens aan beginnen..
Dat wil ook niet zeggen dat ik me zo maar gewonnen geeft bij iets..
Je weet wat BDSM of SM is? Daar komt het geregeld in voorquote:foto Op zondag 12 april 2009 17:39 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat vind ik niet dominant, dat is obsessief dwangmatig.
Sex heb je met twee mensen imho.
Ik vind BDSM e.d. wat anders dan de kwestie of je 'dominant' bent in bed.quote:Op zondag 12 april 2009 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet wat BDSM of SM is? Daar komt het geregeld in voor
En ook dat is dominant.. Dat jij dr anders over denkt kan best
Als je de OP leest dan zie je dat de TS ook neigingen heeft richting BDSM hoorquote:foto Op zondag 12 april 2009 18:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik vind BDSM e.d. wat anders dan de kwestie of je 'dominant' bent in bed.
BDSM en SM is een rollenspel dat je vantevoren afspreekt, dat doe je bij natuurlijke dominantie niet.
Ik wilde geen week meer wachten op een reactie, vandaar mijn editquote:Op zondag 12 april 2009 14:32 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan?![]()
Als je het niets vindt dan hoef je niet terug te komen![]()
Dominante dames mogen hier gewoon ervaringen delen!
kan op zijn tijd leuk zijn, is alleen lastig als je beide dominante neigingen hebt. Dan kan je elkaar nog wel eens tegenkomen in bed en elkaar "dwingen" wat rustiger, of afwachtender te doenquote:foto Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef kippetje1987 het volgende:
[..]
Ik wilde geen week meer wachten op een reactie, vandaar mijn edit(ben niet dominant alleen een beetje bazig
)
Ervaring mee?...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
kan op zijn tijd leuk zijn, is alleen lastig als je beide dominante neigingen hebt. Dan kan je elkaar nog wel eens tegenkomen in bed en elkaar "dwingen" wat rustiger, of afwachtender te doen
Ja, heb wel ervaringenquote:foto Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef kippetje1987 het volgende:
[..]
Ervaring mee?...![]()
Doe mij maar een dominante man, in bed, maar dan wel weer wat minder daar buiten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop