Bij ons is het eerder andersom, en daar zitten ook mannen in de 30 bij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:59 schreef A_L_N_F het volgende:
vroeger schoor ik het af en toe wel eens weg. ten tijde van vriendin werd het bijgeknipt.
als ik dan onder de douche stond bij voetbal dan werd ik altijd uitgelachen dat ik het heel kort had.
Staphorst, was 't niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:16 schreef A_L_N_F het volgende:
mijn roots liggen in een boerendorp.
voelde me daar al nooit op mijn gemaak dus woon al drie jaar in een stadje
Je wordt met de dag interessanterquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:36 schreef wokkeltje het volgende:
sowieoso bij mezelf... zijn haren alleen voor op mn hoofd.. en bij n kerel.. hoe minder hoe liever.,.
dus jij onthaart je benen, je doos, je snor/nbaard, je armen, je kont en buik?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:36 schreef wokkeltje het volgende:
sowieoso bij mezelf... zijn haren alleen voor op mn hoofd.. en bij n kerel.. hoe minder hoe liever.,.
benen: JA... hey.. ik ben een vrouw..quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus jij onthaart je benen, je doos, je snor/nbaard, je armen, je kont en buik?
??kweetnie.... ??hoe doe je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:26 schreef JoPiDo het volgende:
ga je dan poepen?
vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:26 schreef JoPiDo het volgende:
ga je dan poepen?
Oksels gewoon scheren, zeker in de zomer is dat heerlijk hoor!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:55 schreef dribbel79 het volgende:
Ballen: scheren, lekker glad
- Ik gebruik gewone zeep (van Dove) ipv scheerzeep
Van de ballen richting de aars ook glad, komt ook wel eens een tong
- Same story, beetje zeep plus scheermes.
Schaamhaar: kortwieken
- Tussen de vingers en dan knippencm. of 2 lang.
Oksels: Nog niks mee gedaan...wel een ideetje (kortwieken)
- Iemand ideëen hoe dit aan te pakken? Doe het pas een paar weken.
Gewoon alles scheren doe ik ook borsthaar tot aan je ballen....alles wordt geschoren behalve de benen dan!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:05 schreef soylent het volgende:
Ik ben sinds enkele jaren principieel tegen schaamhaar... Mijn vriendin is een gematigd voorstander, ze houdt het wel bij gelukkig dus het ziet er goed uit, maar wat mij betreft: hoe minder hoe beter
Dan nog een vraag voor de gasten die dit lezen. Ik zit bij mezelf met een dilemma, nou ik een grote jongen ben geworden heb ik wel wat haar op m'n buik gekregen, niet veel gelukkig, maar toch wel iets. M'n ballen wil ik helemaal kaal, maar wat doe je met het haar boven je lul? Helemaal weghalen levert zo'n kale lijn op rond de hoogte van mn boxer omdat op mn buik wel haar zit, dat ziet er nogal dom uit. Nou laat ik het maar een beetje aflopen zodat het naar beneden toe steeds wat dunner wordt, rond mn lul/zak is het dan helemaal weg, maar het kost me een beetje veel moeite en een echt perfecte strategie heb ik nog niet gevonden. Tips?
Daarvóór vond je het geen probleem?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:05 schreef soylent het volgende:
Ik ben sinds enkele jaren principieel tegen schaamhaar...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |