Het wordt wel niet zo glad maar als je alleen maar met de haargroeirichting mee scheert heb je vrijwel geen last van rode huid en/of bultjes. Het wordt natuurlijk gladder als je tegen de haargroeirichting in scheert maar dat duurt toch maar even want stoppeltjes heb je al weer snel...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:36 schreef Veilside_red het volgende:
Wat doen jullie er tegen zodat je geen rode huid krijgt? De eerste 2 dagen heb ik nergens last van maar als die ministoppels doorkomen owrdt het altijd wel rood. Terwijl ik het toch al een tijdje scheer. Met babyolie insmeren helpt wel iets maar het rode blijft nog steeds een beetje.
Scrubben (zachtjes dan) en talkpoeder erop, dat werkt goed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:36 schreef Veilside_red het volgende:
Wat doen jullie er tegen zodat je geen rode huid krijgt? De eerste 2 dagen heb ik nergens last van maar als die ministoppels doorkomen owrdt het altijd wel rood. Terwijl ik het toch al een tijdje scheer. Met babyolie insmeren helpt wel iets maar het rode blijft nog steeds een beetje.
Bij mij gaat het er ook echt van komen binnenkort.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:52 schreef Thrilled het volgende:
ik scheer mijn schaamhaar af, ziet er mooier uit, naar mijn idee hygienischer en lijkt me voor mijn vriendin ook prettiger als ze me pijpt, dat ze niet al dat haar in dr mond heeft...
Nope.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef kluivie het volgende:
Je hebt ook al Veet voor mannen dat weet je toch?
ach kerel, zorg jij nou eerst maar eens dat je ontmaagd wordt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:27 schreef masterdave het volgende:
In mijn hut, alleen een frisse kut,
Dus geen flinke baal, maar gewoon helemaal kaal,
Haren op de kut, wordt toch 1 gore zut.
Dat gore pis blijft overal tussen kleffen, en dan verwacht je ook nog dat ik je kut ga beffen?
etc etc etc. zie sig
Toen jij nog aan de titten van je mama zat te sabbelen lag ik al te neuken met je moeder, dus doe ff nie zo stoer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:06 schreef Laton het volgende:
[..]
ach kerel, zorg jij nou eerst maar eens dat je ontmaagd wordt.![]()
Deze reactie bewijst anders wel hoe kinderachtig je zelf bentquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:37 schreef masterdave het volgende:
[..]
Toen jij nog aan de titten van je mama zat te sabbelen lag ik al te neuken met je moeder, dus doe ff nie zo stoer.
Dan doen we dat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:59 schreef kluivie het volgende:
Bij deze dan, van de week gekocht bij kruidvat...tja wel bijna 10 euri maar goed...het werkt goed
ik zou het alleen de dag voor je plannen hebt gebruiken, ontharingscreme stinkt meestal behoorlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan doen we dat.
Uiteraard heb ik ook het "gezeur" gehoord van gevoelige huid dit dat en eerst even kijken want anders brand het en irriteert het je huid enzobla.
Maar opzich heb ik een lichaam die niet bevattelijk is voor allergieen, gevoeligheden, en dat soort zaken.
Dus HUP!
Er voor gaan!
Enne... eerst even bij trimmen?
Of gewoon die zooi erop mikken en wegvegen?
tja, als jij t nie erg vind om een trio te hebben met een andere vent erbij en een vrouw...want dat is wat ik dan opmaak uit jouw verhaal...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:37 schreef masterdave het volgende:
[..]
Toen jij nog aan de titten van je mama zat te sabbelen lag ik al te neuken met je moeder, dus doe ff nie zo stoer.
wat heeft dit met de topic te maken? Het gaat over schaamhaar en dit gaat over heel wat anders dus andere topic zoeken!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:36 schreef wokkeltje het volgende:
[..]
tja, als jij t nie erg vind om een trio te hebben met een andere vent erbij en een vrouw...want dat is wat ik dan opmaak uit jouw verhaal...
hij(laton) was aan t sabbelen(volgens jou)aan de titten van zn mama, en JIJ lag te neuken met zn moeder...
weten we ook weer waar jij van houdt om te doen in je vrije tijd...tis maar wat je geil vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |