Maar ziet er wel heel mooi uit (de piercing heequote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Kolere zeg, had niet verwacht meteen je kale doos te zien![]()
waar maak jij je druk om zeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:07 schreef Snowtiger het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt.![]()
![]()
Eerst lopen zeiken en nu ben je kaal.
Vuile meeloper.
Wat is lef... Iedereen die niet verder nadenkt dan z'n neus lang is kan een foto van zijn/haar geslachtsdeel posten. Daar is écht geen kunst aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:26 schreef badlittlegirl het volgende:
ik heb tenminste het lef om een foto te plaatsen.
Ja, en niet meer doen he!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:26 schreef badlittlegirl het volgende:
ik heb tenminste het lef om een foto te plaatsen.
Ze geeft juist aan dat het hebben van intieme piercings een goede reden is om te scheren. Waarom reageer je dan op deze manier?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wat is lef... Iedereen die niet verder nadenkt dan z'n neus lang is kan een foto van zijn/haar geslachtsdeel posten. Daar is écht geen kunst aan.![]()
In eerste instantie ja, daar heb ik ook niets op tegen. Maar later meldt ze dat je lef hebt om zo'n foto te plaatsen, en dat vind ik nogal een dom statement.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:40 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
Ze geeft juist aan dat het hebben van intieme piercings een goede reden is om te scheren. Waarom reageer je dan op deze manier?
Amen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:50 schreef BrandX het volgende:
Geschoren/kaal of niet, hygiene is 1.000.000.000.000 belangrijker...![]()
Liever een verzorgde, schone haardos, dan een kale lul met vieze eikel...![]()
![]()
![]()
nee die stoppels en rode huid zijn lekker met dit zweetweer..en ik weet niet hoe lang jij al scheert maar echt geen last van dat haar in dit soort weer hoor.. of uberhaupt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:41 schreef JoPiDo het volgende:
al mijn vrienden laten het doorgroeien, ik wil niet weten hoe klote dat voelt, helemaal met dit weer
gewoon scheren die hap, voelt heerlijk glad en relaxt aan
wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:52 schreef JoPiDo het volgende:
stoppels en rode huis = nooit last van gehad
als het terug groeit, worden het zachte haartjes, geen vieze stoppels
Hey, zolang mensen er mee bezig zijn zullen er topics over geopend worden, who cares?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:06 schreef KonnieKipke het volgende:
jezus, hoeveelste schaamhaar topic is dit wel niet?
En ja je reageerd er toch ook weer op? Dus we gaan gewoon er mee verderquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:06 schreef KonnieKipke het volgende:
jezus, hoeveelste schaamhaar topic is dit wel niet?
Ik weet niet waar jij het mee scheert of geschoren hebt, maar je hoeft geen last te hebben van stoppels en een rode huid.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:49 schreef Laton het volgende:
[..]
nee die stoppels en rode huid zijn lekker met dit zweetweer..en ik weet niet hoe lang jij al scheert maar echt geen last van dat haar in dit soort weer hoor.. of uberhaupt.![]()
reageertquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:23 schreef kluivie het volgende:
En ja je reageerd er toch ook weer op? Dus we gaan gewoon er mee verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |