'Helaas' krijg ik dat terriergedrag er maar niet uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:36 schreef Conflict het volgende:
Voed je kinderen op dan!
Een houtduif is een andere soort dan de stadsduif, sul..quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:35 schreef broodmonkeh het volgende:
een duif is als een vliegende rat , afmaken die zooi, anders zitten ze van de zomer op je raamkozijn je nacht en ochtendrust te verstoren
Je haat duiven, konijnen...wat haat jij nog meer?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:35 schreef broodmonkeh het volgende:
een duif is als een vliegende rat , afmaken die zooi, anders zitten ze van de zomer op je raamkozijn je nacht en ochtendrust te verstoren
Ja, erg mooie duiven. Maar ik vind alle vogels leuk, ik had het net zo verdrietig gevonden wanneer het een 'vliegende rat' was geweest.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef Deliverance het volgende:
[..]
Een houtduif is een andere soort dan de stadsduif, sul..
Ja hè?! En weet je wat helemaal tranen trekkend is, dat papa en mama Houtduif nu ergens op het dak zitten te roekoeren naar hun kind dat niet meer komtquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:35 schreef broodmonkeh het volgende:
Te laatquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:05 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ja hè?! En weet je wat helemaal tranen trekkend is, dat papa en mama Houtduif nu ergens op het dak zitten te roekoeren naar hun kind dat niet meer komt![]()
![]()
![]()
Mijn honden zijn normaal ook niet snel genoeg, maar deze jonge duif had nog niet al zijn pennen en had zich natuurlijk eerst 'te pletter' gevlogen tegen ons zonnescherm. Geen schijn van kans gehadquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:17 schreef Ieneminie het volgende:
moderator, die vervelende opmerkingen weghaalt wanneer dat nodig is... Blijkbaar was het dat dus..
Sneu voor die duif! Mijn kat vind het allemaal ook erg interessant maar is gelukkig niet snel genoeg!
tis zielig voor het duifjequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:39 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
'Helaas' krijg ik dat terriergedrag er maar niet uit.
Nee, natuurlijk niet, maar ik reageerde op het uiterst domme:quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
tis zielig voor het duifje, maar ja, je honden zijn nou eenmaal jachthonden. Ik denk niet dat je dat 'eruit' krijgt.
quote:Voed je kinderen op dan!
hun gedrag blijft hetzelfde als ze eenmaal een mooi plekje bij je raam vinden als je ligt te slapenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef Staaf het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen; dit is toch wel een en al pracht:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |