Mwoah. Pas een dag of tweequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
het is nu pas officieel.
Is dat zo? staan geen data bijquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef calvobbes het volgende:
Het staat er daar ook al 2 dagen, er is nog geen ander nieuws bij gekomen
die bookies hebben blijkbaar meer vertrouwen in zijn kwaliteiten dan ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef calvobbes het volgende:
Ondanks zijn nederland op de Lakeside, schatten de bookies Van Gerwen nog hoog in. Staat 3de op de lijst om volgend jaar het PDC WK te winnen.
Daar had hij in het verleden nooit echt veel moeite mee na een verliespartij......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:27 schreef Urquhart het volgende:
Hij is de klap van Barney nog niet te boven gekomen
Linkjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:30 schreef Yeahinho het volgende:
Als er nou geen speciaal topic voor zou zijn, dan zou ik zeggen ala. Maar daar zijn ook heel goedlopende topics over volgens mij.
Masters Of Darts #3: van Gerwen is de held en [Darts]Premier league of darts bijvoorbeeld.quote:
Er zijn qualificatie toernooien inderdaad ja. Maar wat de criteria hiervoor zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor de grote toernooien BDO of PDC
Moet je daar per see punten voor hebben of kun je er ook wild cards voor winnen door een toernooi te gooien er paar dagen ervoor ?
Dus als qualifier aan het toernooi mee doen.
De ranking bij de PDC gaat over het gemiddelde wat je de afgelopen 2 jaar hebt verdiend.
En om daar bij aan te haken moet je toch mee gooien op de grote toernooien.
Gooi het erin dan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Masters Of Darts #3: van Gerwen is de held en [Darts]Premier league of darts bijvoorbeeld.
Geen algemene dart-topics, maar het gaat er iig wel over de profs.
Tis niet zo dat ik persé m'n gelijk wil halen, maar vind het gewoon zonde als hier alles door elkaar komt te staan. Ik wilde - na het lezen van de openingspost - iets typen over m'n eigen (amateuristische) dartactiviteiten, maar zag daarna dat de laatste 2 pagina's over Van Barneveld, Taylor, en nog meer van die figuren gaat. Beetje raar zeg maar.
Ja inderdaad, maar zo een Pro Tour-event is GEEN TVtoernooi hoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus door 1 goed qualificatie toernooi te gooien kun je meedoen aan een hoofdtoernooi.
Vanavond heb ik mijn dartbord weer dus dan kan ik weer trainen
Bij De PDC draait het om het prijzengeld.
Ik geloof de nummer 32 heeft iets van 24000 gemiddeld in 2 jaar tijd bij elkaar verdiend.
Als je hier en daar geld kunt verdienen dan klim je aardig op.
Van Gerwen staat nu al als 78ste op de ranking geloof ik.
VDV 170 en Klaasen 198 dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |