Makers van Killzone zijn Nederlanders, maar je rent niet door onze hoofdsteden met guns of de veluwe.......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Evil_Jur het volgende:
We moeten ook niet vergeten dat het team achter GTA Brits is, ze zullen graag London doen.
Althans, zou ik wel graag zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Makers van Killzone zijn Nederlanders, maar je rent niet door onze hoofdsteden met guns of de veluwe.......
vergeet niet de leuke bruggetjes in amsterdam waarmee je je sportcar heerlijk kan laten vliegenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik denk dat het heel vernieuwend is om missies te doen bijvoorbeeld in Amsterdam, Londen of Parijs.
Amsterdam: Pooiers afpersen op de wallen
Londen: Met een Engelse dubbeldekker bus door de straten scheuren
Parijs: De mona lisa jatten uit het louvre
Laten we hopen dat het grafisch erg goed wordt en er een gameplay komt die nog uitgebreider is dan die van de voorgaande drie
tot het moment dat iedereen verlangt naar GTA.quote:
in gta 3 zaten 'hints' naar VC, en in VC zaten 'hints' naar SA, in SA zie je overal het getal 69 terugkomen.. maar het is pas zeker als Rockstar het zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:21 schreef Jugaros het volgende:
Ik weet niet hoor, Maar in welke tijd zal deze GTA afspelen...
Vet, zoals?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
in gta 3 zaten 'hints' naar VC, en in VC zaten 'hints' naar SA, in SA zie je overal het getal 69 terugkomen.. maar het is pas zeker als Rockstar het zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |