Je vergeet de hoeren, drugs en klompenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef Pritt het volgende:
GTA: Amsterdam zou echt het beste zijn.
Lekker over over de Dam en Leidsche scheuren terwijl je wat mokkumers neerknalt.
Eindbaas is Klaas Bruinsma aka de Dominee.
Ik zie het helemaal voor me.
Gouwe ouwe AM, lekker Hazes op tijdens een drugshandeltje.
Klote muziek? Oneindig beter dan die hip-hop rommel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
Ik hoop niet dat ze een stad na gaan maken op realiteit. Londen als thema is prima btw. En niet ergens in de jaren 60, want dan heb je klote auto's klote wapens klote muziek (op een enkel nummer na), etc.
Trouwens, eerst komt deze week nog Liberty City Stories naar de PS2.
Goede rock en hardrock nog niet. En ik hoef geen Jimi Hendrix spul of hoe heet dat kind, Janis Joplin. Ik wil Metallica en Iron Maiden en Helloween achtige taferelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Rock bestond toen al geruime tijd hoor
Ah je wil herrie ipv muziek.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goede rock en hardrock nog niet. En ik hoef geen Jimi Hendrix spul of hoe heet dat kind, Janis Joplin. Ik wil Metallica en Iron Maiden en Helloween achtige taferelen.
Als Vice City Stories weer zon jaren 80 sfeer heeft zou het wel eens een geweldige game kunnen worden!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:49 schreef Retuobak het volgende:
Wij wachten toch echt op die GTA die een jaartje later komt
Port van de ps2 game met een ander verhaal wssquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als Vice City Stories weer zon jaren 80 sfeer heeft zou het wel eens een geweldige game kunnen worden!
Ja, net als LCS. Maar dan krijgt het dus weer een 80ies sfeer en dat zou super zijn. VC was sowieso veruit de leukste GTA.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Port van de ps2 game met een ander verhaal wss
En dan wordt die port straks ook weer geport naar de PS2quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Port van de ps2 game met een ander verhaal wss
Beetje meer respect voor Iron Maiden ja? het had je vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ah je wil herrie ipv muziek.
Zeg dat dan direct.
custom soundtracks zijn hiervoor dus ideaalquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goede rock en hardrock nog niet. En ik hoef geen Jimi Hendrix spul of hoe heet dat kind, Janis Joplin. Ik wil Metallica en Iron Maiden en Helloween achtige taferelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |