Weet ik! Maar of dat zo nou duidelijk is vind ik van niet. Iets meer karakter zou erin moeten. Ik denk alleen niet dat het algemene publiek hierop staat te wachten.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Pff, en dat is Liberty City.
Hebben Boston en Philadelphia of Dallas of Houston niet genoeg karakteristiek?
Nou, dat geloof ik ook weer niet. Er zijn genoeg karakteristieke Europese steden en het mooie is dat die ook meestal een echt centrum kennen. Dat lijkt me wel mooi, met van die smalle straatjes en oude gebouwen. Dan moet je soms ook ontsnappen met de benenwagen omdat je er met de auto niet door komt, fantastisch!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Amerikaanse steden zijn gewoon voor een veel groter publiek herkenbaar. Nederlanders bijvoorbeeld herkennen waarschijnlijk meer in Amerikaanse steden dan in andere Europeese steden.
Euh, misschien duurt het ook even om het spel te ontwikkelen, maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:42 schreef X-fi het volgende:
Ze willen ons dus een hele jaar lang lekker maken?
Nee joh echt.. Maar meer dan een jaar aankondigen vind ik wel machtigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Euh, misschien duurt het ook even om het spel te ontwikkelen, maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk...
London al gehad, overslaan dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Hij wordt waarschijnlijk London style, dat zou wel erg vet zijn!
[afbeelding]
En dat wij (PC gamers) een jaar extra moesten wachtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat wachten op GTA 3, VC en SA kan ik me nog goed herinneren, was altijd frustrerend maar toch ook leuk naarmate de eerste teaser sites kwamen, dan de eerste screens, en de filmpjes natuurlijk.
waarom? In 3d style zou toch heel vet zijn... Als je bedenkt hoe groot Londen is met al die metro's en typische Engelse dingen... Kzou het geen slecht idee vinden. Heb overigens nog niemand gehoord met een realistischere kijk erop.quote:
Zou ik niets vinden. WTF moet ik in London? Zo'n interessante stad is dat nu ook weer niet voor zo'n spel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Hij wordt waarschijnlijk London style, dat zou wel erg vet zijn!
[afbeelding]
Wat is er zo unique aan london?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
waarom? In 3d style zou toch heel vet zijn... Als je bedenkt hoe groot Londen is met al die metro's en typische Engelse dingen... Kzou het geen slecht idee vinden. Heb overigens nog niemand gehoord met een realistischere kijk erop.
Inderdaad. Ik wil ook eens in de huidige auto's rijdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef -scorpione- het volgende:
Oh en dan nog dat jaartal. Waarom moet alles in de fucking 60s en 70s. Kom op zeg.
Dat is ook nog niet eens zo'n slechte speculatie. Ze pretenderen een game ervaring te gaan leveren die alle 3 de voorgaande delen zal overtreffen. Met de next-gen consoles zou het best wel eens mogelijk zijn dat ze heel, of een gedeelte van Europa zullen gaan doen. En dat je dan idd Amsterdam, Londen en Parijs hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat is er zo unique aan london?Niets. Dan nog liever Amsterdam of Parijs
Daar ben ik het met je eens. Hoe wil je dan van Nederland naar Engeland?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:05 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet eens zo'n slechte speculatie. Ze pretenderen een game ervaring te gaan leveren die alle 3 de voorgaande delen zal overtreffen. Met de next-gen consoles zou het best wel eens mogelijk zijn dat ze heel, of een gedeelte van Europa zullen gaan doen. En dat je dan idd Amsterdam, Londen en Parijs hebt.
Weer iets in Amerika zal niet vernieuwend zijn.
Dat is juist het mooie als ze het zouden doen.... Hoovercraft, boot vliegtuig.... Van londen naar Parijs via de kanaaltunnel... TGV's, ICE in Duitsland. Uiteraard met allemaal gefingeerde namen. Nou wil ik niet verder speculeren dan west-europa alleen maar landen als NL, Fr, UK, Dui, Sp, It zou wel leuk zijn.... Khoop het... Je merkt dat er een trend in opkomst om veel meer in Europa te gaan doen. Dat zie je nu al bij speelfilms en kdenk dat die trend zich ook door gaat zetten in computergames..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef X-fi het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Hoe wil je dan van Nederland naar Engeland?Via de boot, vliegtuig
Laten we het hopen. Dan moet het wel een vet groot spel worden als ze alles 1:1 doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:14 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie als ze het zouden doen.... Hoovercraft, boot vliegtuig.... Van londen naar Parijs via de kanaaltunnel... TGV's, ICE in Duitsland. Uiteraard met allemaal gefingeerde namen. Nou wil ik niet verder speculeren dan west-europa alleen maar landen als NL, Fr, UK, Dui, Sp, It zou wel leuk zijn.... Khoop het... Je merkt dat er een trend in opkomst om veel meer in Europa te gaan doen. Dat zie je nu al bij speelfilms en kdenk dat die trend zich ook door gaat zetten in computergames..
Uhm, Liberty City, Vice City en San Andreas hadden we ook allemaal al gehad in de originele GTA...quote:
London was de meest baggere versie in de GTA-reeks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Uhm, Liberty City, Vice City en San Andreas hadden we ook allemaal al gehad in de originele GTA...
Waar haal jij de info vandaan dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond het best aardig, maar mijn voorkeur voor GTA IV gaat ook uit naar Amerikaanse steden. Echter alles wijst erop dat het London wordt.
Welke aanwijzingen zijn er dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond het best aardig, maar mijn voorkeur voor GTA IV gaat ook uit naar Amerikaanse steden. Echter alles wijst erop dat het London wordt.
Geef mij eens een goede reden waarom het london moet zijn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef King_of_Kool het volgende:
Mij lijkt het wel vet als ze steden in Europa nemen en dat ook realistisch opbouwen. Ik snap niet dat je nu bij voorbaat al kan zeggen dat Londen niets wordt omdat de 2d versie niet leuk was![]()
Waarom zouden ze weer 1 van die 13 in een dozijn Amerikaanse kutssteden moeten nemen. Wij in Europa hebben zat mooie steden waar je een heel mooi spel omheen zou kunnen bouwen. Het zou een feest van herkenning worden als je missies zich afspelen rondom de eiffeltoren, de big Ben of op de Wallen bijvoorbeeld. In Europa wonen ook gamers dus waarom weer zo'n Amerikaanse stad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Geef mij eens een goede reden waarom het london moet zijn?
Eensquote:
Dat is zo. Amerika is niet meer leuk. Is wel leuk geweest. Hup, naar Europa, anders Aziëquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:44 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Waarom zouden ze weer 1 van die 13 in een dozijn Amerikaanse kutssteden moeten nemen. Wij in Europa hebben zat mooie steden waar je een heel mooi spel omheen zou kunnen bouwen. Het zou een feest van herkenning worden als je missies zich afspelen rondom de eiffeltoren, de big Ben of op de Wallen bijvoorbeeld. In Europa wonen ook gamers dus waarom weer zo'n Amerikaanse stad.
Je hebt toch al DL DVD'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef Evil_Jur het volgende:
We moeten wel bedenken dat de x-box schijfjes niet oneindig groot zijn en er dus een limiet aan het spel-oppervlak zit. San Andreas vulde een DVD ook al volledig.
Dat soort dingen zitten ook praktisch niet in de andere GTA's. Waar was het vrijheidsbeeld bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:44 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Waarom zouden ze weer 1 van die 13 in een dozijn Amerikaanse kutssteden moeten nemen. Wij in Europa hebben zat mooie steden waar je een heel mooi spel omheen zou kunnen bouwen. Het zou een feest van herkenning worden als je missies zich afspelen rondom de eiffeltoren, de big Ben of op de Wallen bijvoorbeeld. In Europa wonen ook gamers dus waarom weer zo'n Amerikaanse stad.
Ik wel, lekker vanaf springenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat soort dingen zitten ook praktisch niet in de andere GTA's. Waar was het vrijheidsbeeld bijvoorbeeld?
Daar gaat het dus niet om. Ik hoef geen Eiffeltoren in mijn spel.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Evil_Jur het volgende:
We moeten ook niet vergeten dat het team achter GTA Brits is, ze zullen graag London doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |