Helaas wordt het WK niet beslist op basis van het goede rijden van een coureur.
Want wie rijdt er goed?
Pedro de la Rosa en Marc Gene rijden goed, maar wat moet je in een Arrows of een Minardi.
Het zal waarschijnlijk wel Mika Hakkinen en McLaren-Mercedes worden.
Laat ik de teams eens onder de loep nemen.
Let wel, dit is een persoonlijke mening en je hoeft het hier niet mee eens te zijn.
McLaren: Hakkinen en Coulthard rijden niet goed. Ze zitten beiden in de beste auto, dus een van hen had al lang kampioen moeten zijn.
Ferrari: Salo is te wisselvallig. De ene GP komt hij op het podium en de andere klungelt hij wat achteraan in het veld. Irvine is zeer consistent en scoort in bijna elke GP punten. Hij rijdt dit jaar erg goed.
Williams: Zanardi is een buitengewone goede coureur (zie CART) maar rijdt niet goed in vergelijking met zijn maatje Ralf Schumacher.
Ralf is een van de revelaties van dit seizoen en in mijn ogen een toekomstig kampioen.
Jordan: Frentzen wordt door veel mensen gezien als DE man van dit seizoen, maar eigenlijk behoeft dit geen verbazing. Toen hij samen met Michael Schumacher en Karl Wendlinger in het Mercedes Junior Team zat, was hij al de snelste van deze drie.
Frentzen rijdt dit seizoen zeer goed.
Over Damon Hill kan ik kort zijn, het lachertje van het seizoen 1999.
Benetton: Wurz valt me tegen. Daar had ik meer van verwacht, maar zijn teamgenoot Fisichella laat heel wat betere dingen zien.
Sauber: Alesi is een goede coureur, maar schijnt steeds de verkeerde keuze van teams te maken, terwijl Diniz veel te ondergewaardeerd wordt. Diniz rijdt voor zijn doen dit jaar een goed seizoen.
BAR: Weet je het nog, "we gaan in ons eerste jaar meteen winnen". Jaja. Dat Villeneuve alles probeert uit de wagen te halen is duidelijk, maar het wil maar niet lukken.
Zonta heeft nog niet veel laten zien, maar hij kampt natuurlijk met hetzelfde probleem als Jacques.
Prost: Trulli rijdt een goed jaar, gezien het feit dat Prost zo veel problemen heeft met de Peugeot motor. Panis is sinds zijn ongeluk in Canada nog maar een schaduw van vroeger.
Arrows: De la Rosa doet het gewoon goed voor iemand in z'n eerste jaar en met zo'n belabberd materiaal, terwijl Takagi de verwachtingen die men van hem had niet kan waarmaken.
Stewart: Barrichello is duidelijk de snelste van de twee coureurs en heeft een goed jaar, terwijl Herbert, ondanks zijn overwinning op de Nuerburgring (die ik hem overigens wel gun) toch teleursteld.
Minardi: Badoer kan weinig uitrichten in de Minardi en dat geld ook voor Gene, alhoewel ik de laatste iets hoger inschat.
Dus, op basis van het goede rijden zou ik kiezen voor Irvine, Frentzen, Ralfie boy, of Rubens.
Maar zoals gezegd, het zal Mika wel worden.
En voor mij mag dat hoor, want ik heb aan geen enkele coureur een hekel.
Ik heb alleen maar bewondering voor mensen die met snelheden van boven de 300 km. per uur over een smal baantje razen.
Groetjes,
Vex.
Irvine wordt kampioen en anders Frentzen..Des noods Coulthard maar geen Hakkinen
Grts 'n Stuff,
PARENA
Gezien de geestelijke gesteldheid van Hakinnen vraag ik me af of hij het dit jaar wel halen gaat, want Frentzen is op dit moment niet te stoppen, helaas is het gat vrij groot, maar ik hoop toch dat hij het halen gaat en de nieuwe wereldkampioen wordt.
En dan volgend jaar de beurt aan Schumacher en Ferrari als het aan mij ligt
Ik snap hier niks van, ik post verder niets in Sport, dus als hier in Sport iets gepost is door TARAraboemdijee, ik ben het niet.
Met vriendelijke Groet, de echte TARAraboemdijee (van het BigBrother Forum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |