Ik noemde Fleetwood Mac ook alleen maar om aan te geven dat ze eigenlijk geen nummer meer "straight" gespeeld hebben. Die walvissenkreet en alles eromheen, het bijzonder flauwe "left, right" gedoe bij The Island, dat gedoe met The Perfect Crime... Op de een of andere manier werd je continu uit de muziek getrokken. Die zeeslag de vorige keer was uiteraard je reinste onzin, maar op dat moment hadden we al een prachtig concert achter de rug.quote:Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Sorry, maar Fleetwood Mac (ah, dat was het) als intro gebruiken, vind ik van een volkomen ander niveau dan met zn allen een zeeslag naspelen.Of halverwege aan het gymmen slaan. Of elkaar van tevoren een hand gaan geven. Vorige keer had ik meer het gevoel dat alle grappen al lang op papier staan dan deze ronde. Vorige keer vond ik ook beter, maar deze ronde kwam mij oprechter over. Is ook wat waard.
The Crane Wife 1+2quote:Op zondag 23 september 2007 12:44 schreef -Dries- het volgende:
Iemand een setlist?
Nou, sjonge, wat was dat saai. En 'so nineties', van die indierock..quote:
Ik vond zowel het bier als het voorprogramma niet te pruimenquote:Op zondag 23 september 2007 14:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vond het ook prima voor tijdens het bier drinken.
Ze slaan er alleen te veel in door. naar mijn meningquote:Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef -Bigguy- het volgende:
Juist dat ze de zaal er bij betrekken vond ik wel leuk, in plaats van braaf achter elkaar de liedjes afwerken en weer weggaan. Kan je net zo goed een cd opzetten naar mijn mening
Ben blij dat ik niet geweest ben, als ik dit zo hoor. Vorige keer was ik met iemand die vooral into jazz en klassieke muziek was, en hij vond het leuk. Ik ookquote:Op zondag 23 september 2007 12:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik noemde Fleetwood Mac ook alleen maar om aan te geven dat ze eigenlijk geen nummer meer "straight" gespeeld hebben. Die walvissenkreet en alles eromheen, het bijzonder flauwe "left, right" gedoe bij The Island, dat gedoe met The Perfect Crime... Op de een of andere manier werd je continu uit de muziek getrokken. Die zeeslag de vorige keer was uiteraard je reinste onzin, maar op dat moment hadden we al een prachtig concert achter de rug.Dit keer had ik toch het gevoel dat ze bepaalde nummers die wel op de setlist stonden ter plekke moesten schrappen, omdat het concert door al die meligheid behoorlijk werd uitgerekt. Vorige keer had je ook wel een hoop nutteloze intermezzo's, maar voor mijn gevoel waren die wat minder talrijk en beter gespreid.
Maar goed. 16 Military Wives met name was een grote tegenvaller, omdat dat hele call/response gedoe bij het vorige concert al helemaal was uitgekauwd; dus wellicht dat dit mijn mening over de meligheid negatief kleurt.Maar zouden ze dat nu werkelijk bij elke opvoering van dat nummer doen?
kijk, da's goed nieuws!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:23 schreef Grobbel het volgende:
Er zit weer een nieuwe plaat aan te komen. Nog geen releasedate bekend vooralsnog, maar heel lang gaat het niet meer duren.
http://www.pitchforkmedia(...)m-do-election-events
Bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 12:21 schreef Tourniquet het volgende:
Op http://www.decemberists.com/ is een nieuw nummer te downloaden. The Rake's Song. Ik kijk uit naar het album!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |