Die Willem Schalekamp moet gewoon een keer weer goede seks hebben zo te lezen. Wat een chagerijn.quote:De schapen vinden het echter allemaal geweldig en zullen ze zich ook kostelijk vermaken op een EO-jongerendag.
Da's een end weg! Maar wel errug leuk, en op een zaterdag, dus werk zal me niet tegenhouden lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef dreamaniac het volgende:
THE DECEMBERISTS
Zaterdag 22 september 2007 in Paradiso.
aanvang: 20.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 17,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 21 april.
![]()
Ik zal een notitie maken in mijn agenda voor de vvk op 21 april. Komt wel in orde.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Rimneger het volgende:
Grobbel, regel jij effe kaartjes?
Je kunt nog terugkomen met het OV hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef Spuit12 het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is (voor mij dan). Woon in Apeldoorn, en moet nog naar 't een en ander voor CKV.
O Valencia! is ook wel heel mooi.quote:Op maandag 23 april 2007 13:31 schreef MeneerTim het volgende:
Maar welke liedjes zijn nou geweldig? Ik wil meer Yankee Bayonets.
Het is een bonustrack op de vinyl versiequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:38 schreef methodmich het volgende:
Dat album is al een tijdje uit. Maar die B-Side is van een single dan neem ik aan, aangezien die niet op de CD staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |