Ik heb ondertussen ook tickets.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:08 schreef Summerteeth het volgende:
21 februari 2007 > Amsterdam! Dat wordt de 4e keer dat ik ze zie in 2,5 jaar tijd
Psst, ze hebben nog meer albums hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik ga misschien. Hopelijk raakt het niet uitverkocht, dan kan ik op het laatste moment beslissen.
Vind hun beide albums (Picaresque en Crane Wife dus) best goed, maar voel mezelf al dagen niet al te best...
hier hetzelfde. wil ze erg graag zien, maar weet nog niet of 't praktisch haalbaar wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik ga misschien. Hopelijk raakt het niet uitverkocht, dan kan ik op het laatste moment beslissen.
Ik heb net de rest van het topic maar eens doorgelezenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Psst, ze hebben nog meer albums hoor
Volgens mij wel, zij het aan de late kant.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:29 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Ik heb net de rest van het topic maar eens doorgelezen
Maar zijn die eerste twee CD's ook officieel in NL uitgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |