Mag ik aan je tepels zitten?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:13 schreef Weemz het volgende:
Lagen we eruit dan?
quote:
Psst. *wijst op sig*quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:37 schreef Weemz het volgende:
Wat is dat nou voor kutvraag?
Uhu, stil en misselijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:21 schreef Cazman het volgende:
Ja daar wordt je wel stil van godverdomme
mat andere woorden: je kijkt je ogen uit?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:22 schreef Stroekie het volgende:
Oh en de stad is al helemaal rood gekleurd met spaanse voetbalfans die nu al rondstruinen en niet kunnen wachten op de wedstrijd vanavond
gaat bijna allemaal schuil onder enorme vlaggen die ze als een cape hebben omgeslagenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
mat andere woorden: je kijkt je ogen uit?
ga je als jezelf of als een alter-ego?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja zo ja gaaf he
stel die vraag over een maand of 6 nog eensquote:
de loadbalancer doet het, de database doet hetquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:32 schreef Stroekie het volgende:
En Fok doet eng!!!!
althans de index van ONZIN is nog niet actueel
Laatste post wordt niet correct weergegeven en het draaipunt ding icoon staat groen en niet rood
het lijkt me werk wel,quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
de loadbalancer doet het, de database doet het
alleen de webservers doen raar
tis ook altijd wat..
de zon is lekker
En jij gaat het straks in USA proberen om een driving license te behalen ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:15 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje heeft zijn rijbewijs en net zijn we een stukje gaan rijden... hij heeft nog wat moeite met de koppeling maar toch wel knap...
Oh en Rocky je moet ook niet aan de telefoon rellen, maar dat gewoon hier in het topic doenquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:12 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben uitgescholden door een telefoniste.
*Rockster ziet op straat 2 auto's frontaal op elkaar botsen en belt bezorgd 112quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:12 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben uitgescholden door een telefoniste.
Ik heb geen kinderstem.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
*Rockster ziet op straat 2 auto's frontaal op elkaar botsen en belt bezorgd 112
TRS (met zn kinderstem): Hallo mevrouw, hier op de blablakade zijn 2 auto's op elkaar gebotst.
Operator: Jongetje, heeft jouw mama je nooit verteld dat je niet zomaar 112 mag bellen.
TRS: Mevrouw, het is echt zo, ik zie die man bloedend in zn auto zitten!!
Operator: Kutkind, ga iemand anders lastigvallen!
Zoiets?
Is trouwens echt gebeurd. Jongetje belde omdat zn moeder een aanval kreeg en de operator didnt believe him en toen was zn moeder dood(Ja, ik lees de Metro
)
kunnen we dat niet als uitbreiding voordragen als nuttige uitbreiding van het fotoboek ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het geen origineel idee als iedereen hier eens een MP3-tje van zijn of haar stem post?.
Doe ik meteen, ik ben zo hees dat niemand me herkentquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het geen origineel idee als iedereen hier eens een MP3-tje van zijn of haar stem post?.
Laat ik die van mij wel door m'n zus insprekenquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe ik meteen, ik ben zo hees dat niemand me herkent
Ik heb overwegend een kinderstem.quote:
Dikzak.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb overwegend een kinderstem.
Oke! [afbeelding]
Trouwens, dikzak, laat jouw stem maar eens horen!
Oh.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dikzak.. Ik weeg 60 kg.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |