abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2002 @ 04:01:40 #126
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2687974
ik ga nu echt slapen ik lee straks rond een uur of 8 wel wat je getypt hebt ok doei trustuh
na na na na na na na Badjasman!
pi_2687989
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 03:56 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ik weet niet wat me is kan je dat misschien uitleggen.

ik ben weer eens aan het piekeren over een meisje van het sporten waarom ik dus niet op haar af durf te stappen om haar mee uit te vragen terwijl gewoon fun hebben en gezellig doen met haar geen punt is. daar baal ik een beetje erg van want kvind haar erg kjoet en ben best vlieft op der. ik durf het haar alleen niet te laten weten e.d.

voor meer info wil ik je graag verzoeken om dit topic goed door te spitten

Dat doorspitten zal ik morgen (erm, vanavond ) doen, ga zelf hierna ook slapen. ME is ook bekend als Chronisch Vermoeidheids Syndroom (CVS). Is uitputtende vermoeidheid de hele dag door maar het behelst nog een rits aan symptomen, o.a. overklaarbare spier- en gewrichtspijn, concentratie- en evenwichtsstoringen, flikkeringen, wazig beeld voor de ogen en nog 20 kenmerken. Als je er meer over wilt weten kan ik je wel een site met kenmerken en uitleg geven (maar kan me ook zo voorstellen dat je het niet zo nodig hoeft te weten )

Voor nu even het advies, minder piekeren en meer doen! Lekker makkelijk gezegd maar met piekeren bereik je zeker niets (behalve slaapgebrek) en met doen kan je een eind komen. Je zegt dat je het al heel leuk met haar hebt en dan ben je al op de helft Maar zal morgen eerst het topic doorspitten want misschien blaat ik nu wel enorm uit mijn nek door onwetendheid. Hopelijk heb je lekker geslapen!

[url=http://www.cinner.com]CiNNeR[/url]
  donderdag 3 januari 2002 @ 13:18:33 #128
16156 M_THE_MAN
Last, Best Hope For Mankind
pi_2690117
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 03:49 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

en dat vind je gek

ja ok, m'n vorige icon was ook al van zo'n Japans cartoon figuur, misschien moet ik toch maar eens wat anders vinden...
Don't drink and drive, you might spill your drink...
  donderdag 3 januari 2002 @ 13:22:47 #129
16156 M_THE_MAN
pi_2690158
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 04:11 schreef CiNCHiCK het volgende:

[..]

Dat doorspitten zal ik morgen (erm, vanavond ) doen, ga zelf hierna ook slapen. ME is ook bekend als Chronisch Vermoeidheids Syndroom (CVS). Is uitputtende vermoeidheid de hele dag door maar het behelst nog een rits aan symptomen, o.a. overklaarbare spier- en gewrichtspijn, concentratie- en evenwichtsstoringen, flikkeringen, wazig beeld voor de ogen en nog 20 kenmerken. Als je er meer over wilt weten kan ik je wel een site met kenmerken en uitleg geven (maar kan me ook zo voorstellen dat je het niet zo nodig hoeft te weten )

Voor nu even het advies, minder piekeren en meer doen! Lekker makkelijk gezegd maar met piekeren bereik je zeker niets (behalve slaapgebrek) en met doen kan je een eind komen. Je zegt dat je het al heel leuk met haar hebt en dan ben je al op de helft Maar zal morgen eerst het topic doorspitten want misschien blaat ik nu wel enorm uit mijn nek door onwetendheid. Hopelijk heb je lekker geslapen!

dat klinkt niet zo best. eigenijk verbleekt mijn probleem bij dat van jou
hoe lang heb je al last van ME? nou ja, als je niet kunt slapen ben je van harte uitgenodigd om hier te komen posten.
pi_2690574
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 13:22 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

dat klinkt niet zo best. eigenijk verbleekt mijn probleem bij dat van jou
hoe lang heb je al last van ME? nou ja, als je niet kunt slapen ben je van harte uitgenodigd om hier te komen posten.

Ach ja, ik heb het inmiddels al tien jaar. Gelukkig ben ik meestal niet geheel bedlegerig (dat kan ook nog) en over het algemeen is er wel goed mee te leven. Ben de ene dag wat positiever erover dan de andere dag.

Enne..'andere' problemen wil niet zeggen 'mindere' problemen hoor. Als je ergens mee zit is dat gewoon vervelend ongeacht waar anderen mee ziten toch?

Kom zeker nog wel een nachtje posten, tnx!

[url=http://www.cinner.com]CiNNeR[/url]
  donderdag 3 januari 2002 @ 14:34:34 #131
13411 NaRRaToR
pi_2690853
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:06 schreef CiNCHiCK het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb het inmiddels al tien jaar. Gelukkig ben ik meestal niet geheel bedlegerig (dat kan ook nog) en over het algemeen is er wel goed mee te leven. Ben de ene dag wat positiever erover dan de andere dag.

Enne..'andere' problemen wil niet zeggen 'mindere' problemen hoor. Als je ergens mee zit is dat gewoon vervelend ongeacht waar anderen mee ziten toch?

Kom zeker nog wel een nachtje posten, tnx!

en weer een nachtbar bewoner erbij
  donderdag 3 januari 2002 @ 14:38:07 #132
16156 M_THE_MAN
pi_2690891
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:34 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

en weer een nachtbar bewoner erbij

het gaat nog druk worden op die meeting.
  donderdag 3 januari 2002 @ 14:41:23 #133
13411 NaRRaToR
pi_2690936
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 04:11 schreef CiNCHiCK het volgende:

[..]

dat slaapgebrek ben ik wel aan gewend mijn leef stijl is van 6 uur socjtends tot 3 uur snachts. en dan gewoon bijna elke dag sporten en naar school

ik was vandaag op om 8 uur en ga nu ff doesjen ontbijten en huiswerk maken. dan dalijk weer eten en sporten hehe

donderdag 3 januari 2002 @ 14:42:07 #134
13411 NaRRaToR
pi_2690946
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:38 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

het gaat nog druk worden op die meeting.

sssssht dalijkk schrikt ze af

wat wel origineel zou zijn is om het snachts te houden

donderdag 3 januari 2002 @ 15:01:39 #135
16156 M_THE_MAN
pi_2691189
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:42 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

sssssht dalijkk schrikt ze af

wat wel origineel zou zijn is om het snachts te houden

LOL! ja, das wel een strak plan! maar waar wil je heen dan om 1 uur s'nachts?

en nog maals, wie er geen zin in heeft, komt gewoon niet.

donderdag 3 januari 2002 @ 15:05:21 #136
16156 M_THE_MAN
pi_2691230
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 14:41 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dat slaapgebrek ben ik wel aan gewend mijn leef stijl is van 6 uur socjtends tot 3 uur snachts. en dan gewoon bijna elke dag sporten en naar school

ik was vandaag op om 8 uur en ga nu ff doesjen ontbijten en huiswerk maken. dan dalijk weer eten en sporten hehe

bij mij is het wat minder erg. mijn bioritme klopt gewoon voor geen meter. als ik het echt zou willen zou ik het denk wel weer op een normaal ritme kunnen gooien, maar ik ben best wel een nachtmens geworden en ik vind het wel fijn eigenlijk. wanneer iedereen al slaapt gewoon ff lekker alleen zijn, met die stilte om je heen...heerlijk!

het nadeel is alleen dat ik helemaal kapot ben wanneer ik dan om 8 uur moet opstaan, dus ik slaap uit wanneer ik maar kan (en dan slaap ik soms wel tot 2 uur s'middags!)

donderdag 3 januari 2002 @ 15:15:35 #137
13411 NaRRaToR
pi_2691409
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 15:05 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

bij mij is het wat minder erg. mijn bioritme klopt gewoon voor geen meter. als ik het echt zou willen zou ik het denk wel weer op een normaal ritme kunnen gooien, maar ik ben best wel een nachtmens geworden en ik vind het wel fijn eigenlijk. wanneer iedereen al slaapt gewoon ff lekker alleen zijn, met die stilte om je heen...heerlijk!

het nadeel is alleen dat ik helemaal kapot ben wanneer ik dan om 8 uur moet opstaan, dus ik slaap uit wanneer ik maar kan (en dan slaap ik soms wel tot 2 uur s'middags!)

das lastig jah ik ben meer een geniet van de dag type mens.
  donderdag 3 januari 2002 @ 22:50:10 #138
16156 M_THE_MAN
pi_2697003
k'ga denk toch proberen of ik vandaag wat vroeger kan gaan slapen. ben nu best wel moe eigenlijk. ik viel gisteren rond 5 uur in slaap en ik werd om 12 uur wakker, das toch wel laat.
pi_2697321
mmm.......... valt me op dat er in dit topic ook overdag gepost wordt :-)
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:19:18 #140
13411 NaRRaToR
pi_2697331
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:18 schreef Lotjeb het volgende:
mag dat niet dan

en waarom kan jij niet slapen

donderdag 3 januari 2002 @ 23:22:43 #141
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2697374
Cool topic, maar ik ben gewoon wel vrolijk.
Kan dat? wie heeft een opbeurend praatje nodig?
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:33:20 #142
13411 NaRRaToR
pi_2697541
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Cool topic, maar ik ben gewoon wel vrolijk.
Kan dat? wie heeft een opbeurend praatje nodig?
ik heb er een nodig
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:36:11 #143
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2697577
Wat scheelt er aan
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:36:33 #144
13411 NaRRaToR
pi_2697581
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat scheelt er aan
lees het topic door zou ik zeggen
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:38:07 #145
16156 M_THE_MAN
pi_2697601
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:18 schreef Lotjeb het volgende:
ja, een slaapstoornis hebben betekent nog niet dat je alleen s'nachts op ben. en ook bespreken we hier onze love problemen enzo.
pi_2697605
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:19 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

mag dat niet dan

en waarom kan jij niet slapen

ghehe, tuurlijk mag dat, t viel me alleen maar op :-)

en ik kan misschien wel slapen, maar heb eigenlijk nog niet zoveel zin.......... mag ik dat toch hier posten?

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:39:50 #147
13411 NaRRaToR
pi_2697630
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:38 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

ghehe, tuurlijk mag dat, t viel me alleen maar op :-)

en ik kan misschien wel slapen, maar heb eigenlijk nog niet zoveel zin.......... mag ik dat toch hier posten?

tuurlijk hoor iedereen is vrij om te gaan posten tis een vrij forum hehehe
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:40:06 #148
16156 M_THE_MAN
pi_2697634
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:36 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

yep. heb ik ook wel weer eens nodig ja. dus, veel leesplezier en verbaas je over de vele 'oplossingen' die gegeven worden (zoals mijn love spell )
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:40:54 #149
13411 NaRRaToR
pi_2697649
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:40 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

yep. heb ik ook wel weer eens nodig ja. dus, veel leesplezier en verbaas je over de vele 'oplossingen' die gegeven worden (zoals mijn love spell )

is dat voor mij bedoeld
  donderdag 3 januari 2002 @ 23:40:56 #150
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2697650
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:36 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ben nu druk aan het chatten, wil nog wel eens terugkomen om eens een hart onder de riem te steken. Sterkte iig. Heb alleen gelezen dat je bioritme verkloot is. In dat geval vraag ik je nu offline te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')