quote:Dat doorspitten zal ik morgen (erm, vanavond
Op donderdag 03 januari 2002 03:56 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ik weet niet wat me is kan je dat misschien uitleggen.
ik ben weer eens aan het piekeren over een meisje van het sporten waarom ik dus niet op haar af durf te stappen om haar mee uit te vragen terwijl gewoon fun hebben en gezellig doen met haar geen punt is. daar baal ik een beetje erg van want kvind haar erg kjoet en ben best vlieft op der. ik durf het haar alleen niet te laten weten e.d.
voor meer info wil ik je graag verzoeken om dit topic goed door te spitten
Voor nu even het advies, minder piekeren en meer doen! Lekker makkelijk gezegd maar met piekeren bereik je zeker niets (behalve slaapgebrek) en met doen kan je een eind komen. Je zegt dat je het al heel leuk met haar hebt en dan ben je al op de helft
Maar zal morgen eerst het topic doorspitten want misschien blaat ik nu wel enorm uit mijn nek door onwetendheid. Hopelijk heb je lekker geslapen!
quote:ja ok, m'n vorige icon was ook al van zo'n Japans cartoon figuur, misschien moet ik toch maar eens wat anders vinden...
Op donderdag 03 januari 2002 03:49 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
en dat vind je gek
quote:dat klinkt niet zo best. eigenijk verbleekt mijn probleem bij dat van jou
Op donderdag 03 januari 2002 04:11 schreef CiNCHiCK het volgende:[..]
Dat doorspitten zal ik morgen (erm, vanavond
) doen, ga zelf hierna ook slapen. ME is ook bekend als Chronisch Vermoeidheids Syndroom (CVS). Is uitputtende vermoeidheid de hele dag door maar het behelst nog een rits aan symptomen, o.a. overklaarbare spier- en gewrichtspijn, concentratie- en evenwichtsstoringen, flikkeringen, wazig beeld voor de ogen en nog 20 kenmerken. Als je er meer over wilt weten kan ik je wel een site met kenmerken en uitleg geven (maar kan me ook zo voorstellen dat je het niet zo nodig hoeft te weten
)
Voor nu even het advies, minder piekeren en meer doen! Lekker makkelijk gezegd maar met piekeren bereik je zeker niets (behalve slaapgebrek) en met doen kan je een eind komen. Je zegt dat je het al heel leuk met haar hebt en dan ben je al op de helftMaar zal morgen eerst het topic doorspitten want misschien blaat ik nu wel enorm uit mijn nek door onwetendheid. Hopelijk heb je lekker geslapen!
quote:Ach ja, ik heb het inmiddels al tien jaar. Gelukkig ben ik meestal niet geheel bedlegerig (dat kan ook nog) en over het algemeen is er wel goed mee te leven. Ben de ene dag wat positiever erover dan de andere dag.
Op donderdag 03 januari 2002 13:22 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
dat klinkt niet zo best. eigenijk verbleekt mijn probleem bij dat van jou
hoe lang heb je al last van ME? nou ja, als je niet kunt slapen ben je van harte uitgenodigd om hier te komen posten.
Enne..'andere' problemen wil niet zeggen 'mindere' problemen hoor. Als je ergens mee zit is dat gewoon vervelend ongeacht waar anderen mee ziten toch?
Kom zeker nog wel een nachtje posten, tnx!
quote:en weer een nachtbar bewoner erbij
Op donderdag 03 januari 2002 14:06 schreef CiNCHiCK het volgende:[..]
Ach ja, ik heb het inmiddels al tien jaar. Gelukkig ben ik meestal niet geheel bedlegerig (dat kan ook nog) en over het algemeen is er wel goed mee te leven. Ben de ene dag wat positiever erover dan de andere dag.
Enne..'andere' problemen wil niet zeggen 'mindere' problemen hoor. Als je ergens mee zit is dat gewoon vervelend ongeacht waar anderen mee ziten toch?
Kom zeker nog wel een nachtje posten, tnx!
quote:het gaat nog druk worden op die meeting.
Op donderdag 03 januari 2002 14:34 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
en weer een nachtbar bewoner erbij
![]()
quote:dat slaapgebrek ben ik wel aan gewend mijn leef stijl is van 6 uur socjtends tot 3 uur snachts. en dan gewoon bijna elke dag sporten en naar school
Op donderdag 03 januari 2002 04:11 schreef CiNCHiCK het volgende:[..]
Dat doorspitten zal ik morgen (erm, vanavond
) doen, ga zelf hierna ook slapen. ME is ook bekend als Chronisch Vermoeidheids Syndroom (CVS). Is uitputtende vermoeidheid de hele dag door maar het behelst nog een rits aan symptomen, o.a. overklaarbare spier- en gewrichtspijn, concentratie- en evenwichtsstoringen, flikkeringen, wazig beeld voor de ogen en nog 20 kenmerken. Als je er meer over wilt weten kan ik je wel een site met kenmerken en uitleg geven (maar kan me ook zo voorstellen dat je het niet zo nodig hoeft te weten
)
Voor nu even het advies, minder piekeren en meer doen! Lekker makkelijk gezegd maar met piekeren bereik je zeker niets (behalve slaapgebrek) en met doen kan je een eind komen. Je zegt dat je het al heel leuk met haar hebt en dan ben je al op de helft
Maar zal morgen eerst het topic doorspitten want misschien blaat ik nu wel enorm uit mijn nek door onwetendheid. Hopelijk heb je lekker geslapen!
ik was vandaag op om 8 uur en ga nu ff doesjen ontbijten en huiswerk maken. dan dalijk weer eten en sporten hehe
quote:sssssht dalijkk schrikt ze af
Op donderdag 03 januari 2002 14:38 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
het gaat nog druk worden op die meeting.
wat wel origineel zou zijn is om het snachts te houden
quote:LOL! ja, das wel een strak plan! maar waar wil je heen dan om 1 uur s'nachts?
Op donderdag 03 januari 2002 14:42 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
sssssht dalijkk schrikt ze af
wat wel origineel zou zijn is om het snachts te houden
en nog maals, wie er geen zin in heeft, komt gewoon niet.
quote:bij mij is het wat minder erg. mijn bioritme klopt gewoon voor geen meter. als ik het echt zou willen zou ik het denk wel weer op een normaal ritme kunnen gooien, maar ik ben best wel een nachtmens geworden en ik vind het wel fijn eigenlijk. wanneer iedereen al slaapt gewoon ff lekker alleen zijn, met die stilte om je heen...heerlijk!
Op donderdag 03 januari 2002 14:41 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
dat slaapgebrek ben ik wel aan gewend mijn leef stijl is van 6 uur socjtends tot 3 uur snachts. en dan gewoon bijna elke dag sporten en naar school
![]()
ik was vandaag op om 8 uur en ga nu ff doesjen ontbijten en huiswerk maken. dan dalijk weer eten en sporten hehe
het nadeel is alleen dat ik helemaal kapot ben wanneer ik dan om 8 uur moet opstaan, dus ik slaap uit wanneer ik maar kan (en dan slaap ik soms wel tot 2 uur s'middags!)
quote:das lastig jah ik ben meer een geniet van de dag type mens.
Op donderdag 03 januari 2002 15:05 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
bij mij is het wat minder erg. mijn bioritme klopt gewoon voor geen meter. als ik het echt zou willen zou ik het denk wel weer op een normaal ritme kunnen gooien, maar ik ben best wel een nachtmens geworden en ik vind het wel fijn eigenlijk. wanneer iedereen al slaapt gewoon ff lekker alleen zijn, met die stilte om je heen...heerlijk!
het nadeel is alleen dat ik helemaal kapot ben wanneer ik dan om 8 uur moet opstaan, dus ik slaap uit wanneer ik maar kan (en dan slaap ik soms wel tot 2 uur s'middags!)
quote:mag dat niet dan
Op donderdag 03 januari 2002 23:18 schreef Lotjeb het volgende:
mmm.......... valt me op dat er in dit topic ook overdag gepost wordt :-)
en waarom kan jij niet slapen
quote:ik heb er een nodig
Op donderdag 03 januari 2002 23:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
Cool topic, maar ik ben gewoon wel vrolijk.
Kan dat? wie heeft een opbeurend praatje nodig?
quote:lees het topic door zou ik zeggen
Op donderdag 03 januari 2002 23:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat scheelt er aan
quote:ja, een slaapstoornis hebben betekent nog niet dat je alleen s'nachts op ben. en ook bespreken we hier onze love problemen enzo.
Op donderdag 03 januari 2002 23:18 schreef Lotjeb het volgende:
mmm.......... valt me op dat er in dit topic ook overdag gepost wordt :-)
quote:ghehe, tuurlijk mag dat, t viel me alleen maar op :-)
Op donderdag 03 januari 2002 23:19 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
mag dat niet dan
en waarom kan jij niet slapen
en ik kan misschien wel slapen, maar heb eigenlijk nog niet zoveel zin.......... mag ik dat toch hier posten?
quote:tuurlijk hoor iedereen is vrij om te gaan posten tis een vrij forum hehehe
Op donderdag 03 januari 2002 23:38 schreef Lotjeb het volgende:[..]
ghehe, tuurlijk mag dat, t viel me alleen maar op :-)
en ik kan misschien wel slapen, maar heb eigenlijk nog niet zoveel zin.......... mag ik dat toch hier posten?
quote:yep. heb ik ook wel weer eens nodig ja. dus, veel leesplezier en verbaas je over de vele 'oplossingen' die gegeven worden (zoals mijn love spell
Op donderdag 03 januari 2002 23:36 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
lees het topic door zou ik zeggen
quote:is dat voor mij bedoeld
Op donderdag 03 januari 2002 23:40 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
yep. heb ik ook wel weer eens nodig ja. dus, veel leesplezier en verbaas je over de vele 'oplossingen' die gegeven worden (zoals mijn love spell
)
quote:Ben nu druk aan het chatten, wil nog wel eens terugkomen om eens een hart onder de riem te steken. Sterkte iig. Heb alleen gelezen dat je bioritme verkloot is. In dat geval vraag ik je nu offline te gaan
Op donderdag 03 januari 2002 23:36 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
lees het topic door zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |