quote:hmz jah mjah ik vind het opzich geen slecht idee ofzo maar dan moeten hun het er ook wel mee eens zijn vind ik
Op woensdag 02 januari 2002 19:50 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
hey! je vergeet chocolatemoeze, Gianthuust en Aragorntje (ja ok, die heeft maar 1 of 2 X gepost, maar is wel de topic starter!
)
quote:ze posten maar ff gewoon op deze topic of ze zin hebbu en zo niet, dan niet, toch?
Op woensdag 02 januari 2002 21:22 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
hmz jah mjah ik vind het opzich geen slecht idee ofzo maar dan moeten hun het er ook wel mee eens zijn vind ik
quote:jah is ook zo hoor.
Op woensdag 02 januari 2002 22:06 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
ze posten maar ff gewoon op deze topic of ze zin hebbu en zo niet, dan niet, toch?
maar ff als reactie op jou eerste post toen je trugkwam, wat ga je precies veranderen en hoe ga je het aanpakken
quote:ja das nogal moeilijk en vaag om uit te leggen. ik denk dat er iets in mijn onderbewustzijnde zit dat mij tegenhoud om gewoon normaal zo'n meid te versieren en ik denk dat ik nu weet wat dat gene is; ik stel mezelf er niet voor open! ik ben bang dat wanneer ik iemand mijn liefde geef, dat zij mij pijn doet, door me af te wijzen en dat ik dan voor lul sta enz. en daarom blijf ik liever afstandelijk, maar dat ben ik dan wel onbewust.
Op woensdag 02 januari 2002 22:08 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
jah is ook zo hoor.
maar ff als reactie op jou eerste post toen je trugkwam, wat ga je precies veranderen en hoe ga je het aanpakken
dus, ik moet gewoon zeker weten dat zij mij leuk vind (en dat is volgens mij nu wel zeker) en ik moet niet te veel denken van: "ja, maar wat als..." en gewoon doen. ik denk dat ik dan al een heel eind verder kom.
ook was ik best wel egoistisch, zo van: "ik wil haar en wel nu!" en zo werkt het niet. het kost tijd en moeite en ik moet zelf ook liefde geven in plaats van alleen maar nemen.
klinkt vaag, maar het komt er op neer dat ik niet verliefd was omdat ik het niet durfde te zijn en omdat ik geen liefde wou geven, alleen maar wou nemen.
wat betreft die meeting, ik vind het een cool idee, maar ik blijf liever in de "anonimiteit" op internet, zolang dat kan ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 03-01-2002 01:57]
het is nog geen bedtijd voor mij kben nog veelste veel bezig met huiswerk en andere dingen. ook sta ik wat minder stil bij mijn eigen problemen atm omdat ik nu veel bezig ben met een ander meisje te helpen wat zelf problemen heeft met haar ex vriend. morgen weer trainen. ik ga haar eens aan der kop zeuren waar mijn kerstkaart blijft
. toen ze hem bij had moest ik eerder weg en daarna is ze hem vergeten
mjah anders moet ze maar zingen hoor (is me al bij 2 meisjes gelukt
)
mjah ik zie wel weer wat ik strax doe. zal wel weer nix zijn as usual sjees ik val in herhaling
ik zal jullie verder wel nie lastig vallen jullie moeten wel erg geirriteerd raken van mijn problemen en mij onderhand uit kunnen ![]()
greetz
NaRRa
xie jullie wel weer morgen dat ik weer loop te zeiken dat er weer nix is gebeurd e.d.
quote:Ik vind het niet erg dat je zeikt hoor. Maar als je met deze instelling al weer naar je "projectje" gaat kun je het net zo goed helemaal uit je kop gaan zetten. Je bent ook niet om te lullen. Je gevoel zit vast. Geef het wat geduld. Dat "lef hebben" is als een plantje, je moet het niet te veel en niet te weinig water geven, dan groeit ie vanzelf.
Op donderdag 03 januari 2002 02:05 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR gaat vast in zijn graf liggenhet is nog geen bedtijd voor mij kben nog veelste veel bezig met huiswerk en andere dingen. ook sta ik wat minder stil bij mijn eigen problemen atm omdat ik nu veel bezig ben met een ander meisje te helpen wat zelf problemen heeft met haar ex vriend. morgen weer trainen. ik ga haar eens aan der kop zeuren waar mijn kerstkaart blijft
)
mjah ik zie wel weer wat ik strax doe. zal wel weer nix zijn as usual sjees ik val in herhaling
ik zal jullie verder wel nie lastig vallen jullie moeten wel erg geirriteerd raken van mijn problemen en mij onderhand uit kunnengreetz
NaRRa
xie jullie wel weer morgen dat ik weer loop te zeiken dat er weer nix is gebeurd e.d.
quote:ik noem het zelf niet echt een projectje. ik zie haar gewoon als een lieve meid en zo zal ik nooit over een meisje spreken ik heb wel gewoon respect voor mensen.
Op donderdag 03 januari 2002 02:08 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ik vind het niet erg dat je zeikt hoor. Maar als je met deze instelling al weer naar je "projectje" gaat kun je het net zo goed helemaal uit je kop gaan zetten. Je bent ook niet om te lullen. Je gevoel zit vast. Geef het wat geduld. Dat "lef hebben" is als een plantje, je moet het niet te veel en niet te weinig water geven, dan groeit ie vanzelf.
M.a.w. wil je het te graag, dan gaat het niet gebeuren, wil je het niet, dan gaat het wel gebeuren. Way of life... Dit kun ik of je zelf gaan voorhouden, maar voordat je het ook écht zo voelt en beseft, tjah, daar ken ik je niet goed genoeg voor om dat in te kunnen schatten.
ik ben wel om te lullen en wil het ook wel veranderen, maar ik zou bij god nie weten waar ik zou moeten beginnen.
ik wil het ook niet te graag als het gebeurd dan gebeurd het dat zou heel mooi zijn maar ik ga er niet naar streven dat weet ik ook wel dat dat niet goed is. teveel is nooit goed he.
quote:hey, guess what! ik kan weer niet slapen.
Op donderdag 03 januari 2002 01:51 schreef chocolatemoeze het volgende:
Tjah, ben zelf pas nog (voor de zoveelste keer eigenlijk alweer door haar)afgewezen door iemand waar ik voor de volle 300% ben gegaan (het is ietsjes meer dan een blauwtje geworden helaas dus). Ik heb er nu wel pijn van, heb er in de loop van het slepend drama veel van geleerd, maar ik heb er geen spijt van. Nog steeds vind ik dat je je zelf best open mag stellen voor liefde, en dat een blauwtje nog wel op te vangen is. Dat zijn de risico's die je maar moet nemen in het leven, anders moet je maar alvast in je graf gaan liggen
Je gaat er aan wennen en van leren van die pijn...
wat betreft die meeting, ik vind het een cool idee, maar ik blijf liever in de "anonimiteit" op internet, zolang dat kan
dus jij hebt geen zin in een meeting? jammer, nou ja, anders word het alleen Narr, ik en onze 2 nieuwe vriendinnen
quote:LOL, wat een optumistme! ik weet zeker dat het je uiteindelijk wel zal lukken. je moet gewoon van je 'zelfhaat' af zien te komen. en dat zal misschien wel wat tijd kosten.
Op donderdag 03 januari 2002 02:05 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR gaat vast in zijn graf liggenhet is nog geen bedtijd voor mij kben nog veelste veel bezig met huiswerk en andere dingen. ook sta ik wat minder stil bij mijn eigen problemen atm omdat ik nu veel bezig ben met een ander meisje te helpen wat zelf problemen heeft met haar ex vriend. morgen weer trainen. ik ga haar eens aan der kop zeuren waar mijn kerstkaart blijft
)
ik zal jullie verder wel nie lastig vallen jullie moeten wel erg geirriteerd raken van mijn problemen en mij onderhand uit kunnengreetz
NaRRa
en dit topic is juist gemaakt voor zeikerds zoals wij! zeik zoveel je wilt, daar is de Insomnia Bar nou eenmaal voor!
quote:kwartetje
Op donderdag 03 januari 2002 02:56 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
hey, guess what! ik kan weer niet slapen.
dus jij hebt geen zin in een meeting? jammer, nou ja, anders word het alleen Narr, ik en onze 2 nieuwe vriendinnen
quote:of heb je liever partnerruil
Op donderdag 03 januari 2002 03:01 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
kwartetje
![]()
quote:als die van jou lekkerder is dan die van mij...
Op donderdag 03 januari 2002 03:02 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
of heb je liever partnerruil
quote:hebbie foto ?
Op donderdag 03 januari 2002 03:13 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
als die van jou lekkerder is dan die van mij...
quote:nope. k'heb trouwens nog steeds geen foto voor het Fok! boek ingescand...toch maar weer eens ff een maken.
Op donderdag 03 januari 2002 03:15 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
hebbie foto ?
quote:wehehehehe
Op donderdag 03 januari 2002 03:21 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
nope. k'heb trouwens nog steeds geen foto voor het Fok! boek ingescand...toch maar weer eens ff een maken.
quote:yep, hier komen alle insomnia patienten bij elkaar (en alle zielige figuren die maar niet tegen het meisje van hun dromen kunnen zeggen wat zij van haar vinden
Op donderdag 03 januari 2002 03:30 schreef CiNCHiCK het volgende:
Wat leuk, er zijn nog meer nachtbrakers hier te vinden ..
quote:hey, iedereen denkt dat ik een Aziaat ben vanwege m'n user icon!
Op donderdag 03 januari 2002 03:31 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
wehehehehe
quote:en jou redenn om niet te kunnen slapen is ?
Op donderdag 03 januari 2002 03:30 schreef CiNCHiCK het volgende:
Wat leuk, er zijn nog meer nachtbrakers hier te vinden ..
quote:stfu jah
Op donderdag 03 januari 2002 03:37 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
yep, hier komen alle insomnia patienten bij elkaar (en alle zielige figuren die maar niet tegen het meisje van hun dromen kunnen zeggen wat zij van haar vinden
)
quote:en dat vind je gek
Op donderdag 03 januari 2002 03:40 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
hey, iedereen denkt dat ik een Aziaat ben vanwege m'n user icon!
Ik heb ME en daardoor een ander bioritme. Ga zo rond vieren (strakjes al dus) naar bed en sta zo rond twaalven op, dan functioneer ik nog op mijn best.
Waarom slaap jij niet?
quote:ik weet niet wat me is kan je dat misschien uitleggen.
Op donderdag 03 januari 2002 03:50 schreef CiNCHiCK het volgende:
Slaap lekker TM!Ik heb ME en daardoor een ander bioritme. Ga zo rond vieren (strakjes al dus) naar bed en sta zo rond twaalven op, dan functioneer ik nog op mijn best.
Waarom slaap jij niet?
ik ben weer eens aan het piekeren over een meisje van het sporten waarom ik dus niet op haar af durf te stappen om haar mee uit te vragen terwijl gewoon fun hebben en gezellig doen met haar geen punt is. daar baal ik een beetje erg van want kvind haar erg kjoet en ben best vlieft op der. ik durf het haar alleen niet te laten weten e.d.
voor meer info wil ik je graag verzoeken om dit topic goed door te spitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |