abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 december 2001 @ 03:37:04 #76
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_2603278
4 wishky graag.
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
  dinsdag 25 december 2001 @ 03:43:44 #77
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_2603290
Overigs voor mijn eigenlijke insomniacale buien verwijs is naar mijn topic "loneliness" onder mijn clone naam "moranica"
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
  dinsdag 25 december 2001 @ 05:44:08 #78
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_2603449
Guess this is one of 'm
  dinsdag 25 december 2001 @ 08:56:29 #79
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_2603514
Bleek gewoon een slapeloze nacht te zijn. In de meest letterlijke zin van het woord.
  dinsdag 25 december 2001 @ 16:44:56 #80
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2605781
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 03:37 schreef Gianthuust het volgende:
4 wishky graag.
ey dis niet het onzin forum he.
na na na na na na na Badjasman!
  dinsdag 25 december 2001 @ 16:55:12 #81
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_2605835
Sorry, maar er stond bar
  dinsdag 25 december 2001 @ 19:02:14 #82
13411 NaRRaToR
pi_2606310
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 16:55 schreef Gianthuust het volgende:
Sorry, maar er stond bar
snap ik maar dan nog dit is geen onzin en bedoeld als een gezamelijke plek om over je problemen te piekeren voor drankjes ga je maar naar de CUB ofzo.
mjah kheb je topic gelezen en als je hiero ook beetje doorleest, dan weet je dat je niet de enige bent. ik heb dat gevoel ook heel erg nu vooral met de kerst gewoon de drang om niet alleen te willen zijn maar er nix aan kunnen/durven doen.
  woensdag 26 december 2001 @ 01:33:44 #83
16156 M_THE_MAN
Last, Best Hope For Mankind
pi_2608616
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 19:02 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

snap ik maar dan nog dit is geen onzin en bedoeld als een gezamelijke plek om over je problemen te piekeren voor drankjes ga je maar naar de CUB ofzo.
mjah kheb je topic gelezen en als je hiero ook beetje doorleest, dan weet je dat je niet de enige bent. ik heb dat gevoel ook heel erg nu vooral met de kerst gewoon de drang om niet alleen te willen zijn maar er nix aan kunnen/durven doen.

kijk maar uit Gianthuust, het is besmetelijk!
Don't drink and drive, you might spill your drink...
  woensdag 26 december 2001 @ 02:04:13 #84
13411 NaRRaToR
pi_2608827
ik kan ook weer eens nie slapen.

ik kan mezelf echt wel wat aandoen.
vooral nu met de kerst de tijd dat iedereen lekker knus samenzit komt het x-tra hard aan.

ik zou zo graag bij haar willen zijn, maar ik krijg het gewoon zelf nie gesnapt wrom ik er opeens zo'n moeite mee heb om zoiets simpels uit te voeren.

echt soms ik om mezelf

woensdag 26 december 2001 @ 03:18:48 #85
16156 M_THE_MAN
pi_2609215
quote:
Op woensdag 26 december 2001 02:04 schreef NaRRaToR het volgende:
ik kan ook weer eens nie slapen.

ik kan mezelf echt wel wat aandoen.
vooral nu met de kerst de tijd dat iedereen lekker knus samenzit komt het x-tra hard aan.

ik zou zo graag bij haar willen zijn, maar ik krijg het gewoon zelf nie gesnapt wrom ik er opeens zo'n moeite mee heb om zoiets simpels uit te voeren.

echt soms ik om mezelf

k'weet het man. k'heb het zelfde, ik wil ook iemand hebbe om kerst mee te vieren! nou ja, is het nu een beetje te laat voor. nou ja, misschien morgen, dan ga ik naar een xmas party en komt zij hopelijk ook (m'n vrienden wisten het niet zeker). als zij er niet is... wie weet. misschien dat ik dan toch voor Miss Bitch 2001 ga
  woensdag 26 december 2001 @ 11:00:27 #86
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_2609751
Al dat omslachtige gedoe. Vraag gewoon dat nummer. Je zit wel lekker smoesjes te verzinnen, maar als je het nummer straks hebt zit je je af te vragen waarom je dat nou niet eerder had gedaan. Laat eens zien wie je bent!
  woensdag 26 december 2001 @ 14:38:24 #87
13411 NaRRaToR
pi_2610661
quote:
Op woensdag 26 december 2001 11:00 schreef micha het volgende:
Al dat omslachtige gedoe. Vraag gewoon dat nummer. Je zit wel lekker smoesjes te verzinnen, maar als je het nummer straks hebt zit je je af te vragen waarom je dat nou niet eerder had gedaan. Laat eens zien wie je bent!
ik weet wel dat het zo makkelijk is en dat ik smoesjes zit te verzinnen maar ik durf het gewoon echt niet

laat eens zien wie je bent wat moet ik laten zien dan aan haar dat ik echt zon dumbass loser ben ofzo nee das lekker

pi_2616057
quote:
Op woensdag 26 december 2001 14:38 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dat ik echt zon dumbass loser ben ofzo

Waar is die loser dan Uit jouw posts maak ik op dat je een betrouwbare, hulpvaardige, bescheiden, sportieve, wat verlegen jongen bent. Joh, gun dat meisje zo'n leuke vriend!

-Edit-
En dan had ik dit nog niet eens gezien

[Dit bericht is gewijzigd door Esme_Weatherwax op 27-12-2001 06:06]

Intimidation is the crudest form of headology, though
ACWW: 1031-4257-7907 Juice in Wildtown
ACCF: 4855-0328-6610 Niccie in Swoppa
  donderdag 27 december 2001 @ 17:35:14 #89
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2620165
quote:
Op woensdag 26 december 2001 14:38 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ik weet wel dat het zo makkelijk is en dat ik smoesjes zit te verzinnen maar ik durf het gewoon echt niet

laat eens zien wie je bent wat moet ik laten zien dan aan haar dat ik echt zon dumbass loser ben ofzo nee das lekker

Kerel, ik snap je. Het is en blijft een gevoel van zelfvertrouwen dat je wel of niet hebt. Met de tijd zul je het krijgen, misschien is het nu nog te vroeg voor zulke grappen. Ik was vroeger precies zo, helemaal zoals jou, geloof me. Mijn eerste vriendin had ik ook pas op mijn 19e! Kun je nagaan, nog nooit gezoend of wat dan ook terwijl de al de mensen om mijn heen al de homerun geslagen hadden..! Nu ben ik ongelooflijk zeker van mijn zaak, ben niet enorm knap (ook niet lelijk ) ofzo, maar wel zeker van mijn zaak. Als ik nu mijn zinnen op iemand gezet heb dan ga ik er ook voor. Ik denk maar zo, ik ben het ook waard
Ik heb nu echt een instelling van nooit geschoten, altijd mis. Niet iets laten liggen wat wel iets had kunnen worden.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 28 december 2001 @ 00:08:47 #90
13411 NaRRaToR
pi_2624693
quote:
Op donderdag 27 december 2001 17:35 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Kerel, ik snap je. Het is en blijft een gevoel van zelfvertrouwen dat je wel of niet hebt. Met de tijd zul je het krijgen, misschien is het nu nog te vroeg voor zulke grappen. Ik was vroeger precies zo, helemaal zoals jou, geloof me. Mijn eerste vriendin had ik ook pas op mijn 19e! Kun je nagaan, nog nooit gezoend of wat dan ook terwijl de al de mensen om mijn heen al de homerun geslagen hadden..! Nu ben ik ongelooflijk zeker van mijn zaak, ben niet enorm knap (ook niet lelijk ) ofzo, maar wel zeker van mijn zaak. Als ik nu mijn zinnen op iemand gezet heb dan ga ik er ook voor. Ik denk maar zo, ik ben het ook waard
Ik heb nu echt een instelling van nooit geschoten, altijd mis. Niet iets laten liggen wat wel iets had kunnen worden.

kijk ik heb dus al wel een aantal relaties achter de rug maar die duurden ook nie langer dan 3 of 4 maanden. en ik heb idd heel weinig zelfvertrouwen. als iemand zegt je bent knap, dan geloof ik het niet hoe je ook je best doet ik zal het echt niet geloven. ik denk gewoon zo negatief over alles dat ik gewoon geen een gezonde vrolijke cel meer in mijn hele lichaam heb.

en ik ben het echt niet waard en zeker niet haar. zij kan veel beter krijgen dan mij. kom net terug van de show heb amper tegen haar gepraat. ik was in een andere kleedkamer ingedeeld, omdat er een paar van die huppelkutjes te preuts zijn dat ik nie eens derbij mag zitten als ze in hun BH zitten oid. heel triest van hun maar daar kan ik echt niet mee zitten.

aan de ene kant wil ik echt heel graag iets met haar en ik zou er ook (haast) alles voor over hebben om iets te krijgen met haar ( eventueel zekerheid want als ik het uberhaupt vraag dan zal ze toch wel nee zeggen oid. ). maar aan de andere kant denk ik weer van ach jah laat ook maar zitten ik ben haar niet waard. ze kan veel beter krijgen.

ik weet het gewoon echt niet

vrijdag 28 december 2001 @ 01:21:08 #91
16156 M_THE_MAN
pi_2625629
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 00:08 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

kijk ik heb dus al wel een aantal relaties achter de rug maar die duurden ook nie langer dan 3 of 4 maanden.

ik heb nog nooit een echte relatie gehad en ik heb maar één keer echt gezoend met een meid en dat alleen omdat mijn vrienden er echt op aandrongen.
ik ging vroeger ook echt alleen maar met nerds om, waardoor ik ook niet echt populair was en ik was erg verlegen. ook werd ik vroeger veel gepest.
ik ben nu dus een beetje bang dat ik op die manier te weinig ervaring op heb kunnen doen ofzo.
quote:
en ik heb idd heel weinig zelfvertrouwen. als iemand zegt je bent knap, dan geloof ik het niet hoe je ook je best doet ik zal het echt niet geloven.
ze zeggen ook dat ik knap ben en ik krijg ook wel genoeg vrouwelijke aandacht, maar ik ben gewoon zo onzeker op dat gebied man!
quote:

ik denk gewoon zo negatief over alles dat ik gewoon geen een gezonde vrolijke cel meer in mijn hele lichaam heb.
en ik ben het echt niet waard en zeker niet haar. zij kan veel beter krijgen dan mij. kom net terug van de show heb amper tegen haar gepraat. ik was in een andere kleedkamer ingedeeld, omdat er een paar van die huppelkutjes te preuts zijn dat ik nie eens derbij mag zitten als ze in hun BH zitten oid. heel triest van hun maar daar kan ik echt niet mee zitten.

aan de ene kant wil ik echt heel graag iets met haar en ik zou er ook (haast) alles voor over hebben om iets te krijgen met haar ( eventueel zekerheid want als ik het uberhaupt vraag dan zal ze toch wel nee zeggen oid. ). maar aan de andere kant denk ik weer van ach jah laat ook maar zitten ik ben haar niet waard. ze kan veel beter krijgen.

ik weet het gewoon echt niet

dat zuigt idd. maar het is ook wel onzin om zo negatief over jezelf te doen. iedereen verdient een lover hoe lelijk, dom, lomp je ook bent. zij verdient jou, jij haar, punt. ik denk dat wanneer je over je negativiteit heen bent, dat het dan al een stuk relaxer gaat.
bij mij ligt het denk een stuk lastiger, want ik weet niet echt wat hetgene is dat mij er van weerhoud om gewoon als een normaal mens een meid te versieren.

nou ja, ik ben vanaf vandaag 5 dagen op vakantie, dus dan moeten jullie het ff zonder mij doen (zal wel lukken denk ). ik ga vooral goed uitrusten en nadenken in deze 5 dagen over hoe ik het nou verder aan wil pakken. ik weet dat ik het uiteindelijk zal overwinnen maar hoe en wanneer weet ik niet.

als je zin hebt mail je me maar en hey, als de populariteit van de Insomnia Bar zo blijft stijgen is het misschien wel tof om eens een keer een meeting te houden ofzo.

laterz!

vrijdag 28 december 2001 @ 01:49:20 #92
13411 NaRRaToR
pi_2625945
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 01:21 schreef M_THE_MAN het volgende:
dat zuigt idd. maar het is ook wel onzin om zo negatief over jezelf te doen. iedereen verdient een lover hoe lelijk, dom, lomp je ook bent. zij verdient jou, jij haar, punt.
ik denk daar dus anders over mjah dat kan ik niet veranderen hoe graag ik het zou willen. zij kan vele malen beter krijgen dan moi
quote:
ik denk dat wanneer je over je negativiteit heen bent, dat het dan al een stuk relaxer gaat.
bij mij ligt het denk een stuk lastiger, want ik weet niet echt wat hetgene is dat mij er van weerhoud om gewoon als een normaal mens een meid te versieren.
daar heb ik dus normaal ook een heel erg grote moeite mee
mij zal je nooit in een cafe oid op een meid af zien stappen, vooral om dezelfde redenen. e.d.
quote:
nou ja, ik ben vanaf vandaag 5 dagen op vakantie, dus dan moeten jullie het ff zonder mij doen (zal wel lukken denk ). ik ga vooral goed uitrusten en nadenken in deze 5 dagen over hoe ik het nou verder aan wil pakken. ik weet dat ik het uiteindelijk zal overwinnen maar hoe en wanneer weet ik niet.
veel plezier, waar ga je eik heen. niet teveel nadenken dat doe ik ook atm. ik stippel elke nacht uit hoe ik het evt. de volgende dag ga aanpakken, maar dan doe ik het alsnog niet
quote:
als je zin hebt mail je me maar en hey, als de populariteit van de Insomnia Bar zo blijft stijgen is het misschien wel tof om eens een keer een meeting te houden ofzo.
ehmz een meeting met zun tweeën

anyway have phun he

kheb je geadd op icq btw
laterz!

zondag 30 december 2001 @ 01:13:45 #93
13411 NaRRaToR
pi_2647362
ik kan weer eens niet slapen voor de zoveelste keer lig ik al de hele nacht wakker. dit zal ook wel weer zo'n nacht worden ik ben nu al meer da 100 uur op ofzo ik weet het nie eens meer slapen lukt niet en wakker blijven ga ik kapot aan.

*zucht* het wordt van kwaad tot erger

pi_2648118
Is ook weer eens wakker... insomnia sinds februari dit jaar..

Tja wat is kapot gaan als er weinug van je leven over is ?
zucht..

zondag 30 december 2001 @ 12:03:39 #95
13411 NaRRaToR
pi_2649262
quote:
Op zondag 30 december 2001 02:52 schreef Driez het volgende:
Is ook weer eens wakker... insomnia sinds februari dit jaar..

Tja wat is kapot gaan als er weinug van je leven over is ?
zucht..

en wat is er bij jou dan aan de hand enig idee wrom je lijd aan slapeloosheid
pi_2652098
Ik was worcaholic om voor me problemen weg te lopen enzow
Werkte 100 uur in de week en sliep bijna nooit.. Tot mijn lichaam en geest op waren.. Nu mag ik niet meer werken en kan ik niet slapen.. en als ik slaap is het een uur of 4 van 11 uur sochtends tot 3 uur smiddags..
  zondag 30 december 2001 @ 21:56:45 #97
13411 NaRRaToR
pi_2656079
quote:
Op zondag 30 december 2001 16:26 schreef Driez het volgende:
Ik was worcaholic om voor me problemen weg te lopen enzow
Werkte 100 uur in de week en sliep bijna nooit.. Tot mijn lichaam en geest op waren.. Nu mag ik niet meer werken en kan ik niet slapen.. en als ik slaap is het een uur of 4 van 11 uur sochtends tot 3 uur smiddags..
pff das nie nix nee 100 uur per week fok zeg das echt veel.

misschien moet je eens een sport proberen om moe te worden bijvoorbeel iets intensiefs squash oid

dinsdag 1 januari 2002 @ 18:49:08 #98
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2672157
Hey, Narrator, als je hetzelf niet waard vind dan gaat het ook niet lukken helaas. De enige manier om haar te winnen (je zegt zelf dat je er alles voor over hebt) is dus door aan je zelf te werken. Zet je dromen, idealen, talenten en blabla eens goed op een rij en doe datgene waar je goed in bent, zodat je trots op je zelf kan zijn. Als dat goed gaat zie je ook wel in dat je ieder meisje waard bent. Niemand is namelijk minderwaardig aan een ander.

Loop je zelf nu maar niet te verschuilen in het excuus "ik ben het niet waard" of "ik ben zo onzeker", is wel leuk dat je dat zo eerlijk toe kan geven, maar je komt er zoals je ziet geen steek mee vooruit. M.a.w, niet zeiken maar doén. Daar leef je toch voor? Vergooi die kostbare tijd dan ook niet.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 2 januari 2002 @ 15:35:09 #99
16156 M_THE_MAN
pi_2680247
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 01:49 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ik denk daar dus anders over mjah dat kan ik niet veranderen hoe graag ik het zou willen. zij kan vele malen beter krijgen dan moi
[..]

daar heb ik dus normaal ook een heel erg grote moeite mee
mij zal je nooit in een cafe oid op een meid af zien stappen, vooral om dezelfde redenen. e.d.
[..]

veel plezier, waar ga je eik heen. niet teveel nadenken dat doe ik ook atm. ik stippel elke nacht uit hoe ik het evt. de volgende dag ga aanpakken, maar dan doe ik het alsnog niet
[..]

anyway have phun he

kheb je geadd op icq btw
laterz!

nou, k'ben weer terug van 4 daagjes Ameland. heb veel nagedacht over wat mijn probleem nou eigg is. en natuurlijk hoe ik het op kan lossen. en ik denk dat ik op een of andere manier bang of het moeilijk vind om liefde te geven. ik ben eigg ook best wel egoistisch af en toe en ik denk dat het daardoor ook een stuk lastiger is om je open te stellen voor een ander. dus er moest maar eens een keer iets gaan veranderen!
  woensdag 2 januari 2002 @ 19:50:21 #100
16156 M_THE_MAN
pi_2683170
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 01:49 schreef NaRRaToR het volgende:

hey! je vergeet chocolatemoeze, Gianthuust en Aragorntje (ja ok, die heeft maar 1 of 2 X gepost, maar is wel de topic starter! )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')