abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 december 2001 @ 23:25:46 #26
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2512939
quote:
Op zondag 16 december 2001 16:12 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

yep, maar wie moet ik nu kiezen? hoe kan ik nou ooit een keuze maken tussen twee meiden die ik alle twee leuk vind? en daar naast ben ik ook best wel verlegen en dat helpt dus ook niet echt.
[..]

of ze een vriend heeft of niet kun je beter vragen aan andere mensen die haar kennen, dat scheeld ook weer de last om het zelf aan haar te vragen.
en ja, als je echt denkt dat zij je leuk vind, moet je haar gewoon een keer mee uit vragen. het is lastig, dat weet ik zelf ook wel, maar er is geen andere manier. meiden zijn op dat gebied gewoon een stel luie donders , want ze wachten altijd totdat jij de eerste stap zet.

jah, ik kan het evt. wel vragen aan een van haar vriendinnen, maar dan weet ik ook wel zodra ik me omkeer dat ze er toch 8terkomt, niet dat die vriendin nie te vertrouwen is maar wat wil je met gemiddeld 100 meiden die aan het puberen zijn enzo en daar heb ik geen zin in want dan krijg je van dat oeeeeh narrie vindt iris leuk woeeeeeeh en daar heb ik gewoon echt een schijthekel aan omdat zoiets dingen alleen maar vern**ken, en ik de rest van seizoen voor lul rondloop daaro.

en om haar uit te vragen, ik zou nie eens weten waar ik zou moeten beginnen, ik bedoel er zijn altijd wel anderen in de buurt op de ijsbaan, en buiten de ijsbaan zie ik haar niet .

ze is echt zo liev vorige week zondag moesten we ieder een kleintje helpen met lessen (normaal geef ik haar wel eens hulp bij sprongen ed.) maar het zag er echt superliev uit. en ze heeft een goede dosis humor en ze is gezellig. ook is ze knap maar daar gaat het bij mij in de eerste instantie niet om ik ga meer op innerlijk.

DAMN wat ben ik ook gvd een mietje,

quote:
yep, maar wie moet ik nu kiezen? hoe kan ik nou ooit een keuze maken tussen twee meiden die ik alle twee leuk vind? en daar naast ben ik ook best wel verlegen en dat helpt dus ook niet echt.

probeer van beiden meer te weten te komen zou ik zeggen, en maak afwegingen wat je wel en niet leuk vind aan beide. probeer daarmee een keuze te maken, in other words eik wat je ook doet en er mochten welzeker gevoelens ook voor jou zijn je zal er altijd 1 pijn moeten doen. kies je voor geen van beide dan doe je 2 meiden pijn. aan jou de rest zou ik zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door NaRRaToR op 16-12-2001 23:30]

na na na na na na na Badjasman!
  zondag 16 december 2001 @ 23:33:30 #27
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_2513014
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:25 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

BLAAT VERHAAL

ow klopt: je bent een mietje.

first of all, wat BOEIT JOU DAT NOU dat ze achter je rug om zeggen 'oee ehij vind blabla leuk' ????
Dat zal wel het laatste zijn dat mij boeit.
Verder zal ik als ik jou was het informeren bij de BRON zelf.
Dat werkt effectiever.
Als ze zo lief is als je zegt dat ze is wordt het beeeld vak veromantiseerd, dus dan is het 'oeee hij vroeg of ik een vriendje had, wat lieffff'.. always look on the bright side of life

Verder, boeie als je bloost? boeie als je wegloopt en tegen de muur knalt? etc.. staat juist 'leuk'.

Je leeft maar één keer...
  maandag 17 december 2001 @ 00:03:56 #28
13411 NaRRaToR
pi_2513393
quote:
Op zondag 16 december 2001 23:33 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

ow klopt: je bent een mietje.

first of all, wat BOEIT JOU DAT NOU dat ze achter je rug om zeggen 'oee ehij vind blabla leuk' ????

er zitten ertussen van 11 en 14 jaar en ik weet zeker dat jij het geen week uithoudt met minimaal 50+ van die puberende irritantjes
quote:
Als ze zo lief is als je zegt dat ze is wordt het beeeld vak veromantiseerd, dus dan is het 'oeee hij vroeg of ik een vriendje had, wat lieffff'.. always look on the bright side of life
of juist niet
quote:
Verder, boeie als je bloost? boeie als je wegloopt en tegen de muur knalt? etc.. staat juist 'leuk'.
dat zal me echt aan me reet roesten of ik zulke acties uithaal. zoiets overkomt me ook wel zonder zoiets gedaan te hebben bv. als ik weer een snie oplet
  maandag 17 december 2001 @ 14:52:47 #29
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_2519449
quote:
Op maandag 17 december 2001 00:03 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

er zitten ertussen van 11 en 14 jaar en ik weet zeker dat jij het geen week uithoudt met minimaal 50+ van die puberende irritantjes
[..]

of juist niet
[..]

dat zal me echt aan me reet roesten of ik zulke acties uithaal. zoiets overkomt me ook wel zonder zoiets gedaan te hebben bv. als ik weer een snie oplet

Ey, je leeft maar 1x, dus als jij deze 'eenmalige kans' voorbij wilt laten gaan is dat geheel aan jouw.
Things can only get better.
  maandag 17 december 2001 @ 19:01:30 #30
16156 M_THE_MAN
Last, Best Hope For Mankind
pi_2522781
yep, er is geen andere keus, je moet het haar gewoon vragen.
begin gewoon eerst een gesprekje en vraag gewoon op een gegeven moment of zij nog iets te doen heeft op de datum wanneer je haar uit wilt vragen. als ze nee zegt, dan vraag je of ze dan zin heeft om met jou uit te gaan, zegt ze ja, dan spreek je een andere datum af.
Don't drink and drive, you might spill your drink...
  maandag 17 december 2001 @ 19:15:59 #31
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_2522942
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 01:10 schreef WouterFB het volgende:

SAMENVATTING

k ga ook maar weer s wat gedachten spuien...
Verliefd! en zij ook... op een ander
.. sindsdien s r niet echt veel veranderd, maar t blijft allemaal doorgaan... ze blijft contact zoeken met mij ... blijf hopen en fantaseren over ons samen in de toekomst ... oh god laat t asjeblieft een x goed gaan nu...

Nou, ik en me ex zijn weer 1, en de relatie is echt superduper nu, precies zoals we het wilde.
Mocht het weer lethal aflopen... dan is het ook sloes.
Maar een 2e kans mag, tenslotte is zelfs 3x pas scheepsrecht!

En als we geen fouten zouden maken in het leven .. ??
Ik ken niemand die geen fouten in ze leven heeft gemaakt.. btw.

Zelfs zij kan dat dus! zou het zowiezo nog 1 kans gunnen, anders kom je er toch nooit 100% overheen.

maandag 17 december 2001 @ 19:27:55 #32
13411 NaRRaToR
pi_2523073
quote:
Op maandag 17 december 2001 19:01 schreef M_THE_MAN het volgende:
yep, er is geen andere keus, je moet het haar gewoon vragen.
begin gewoon eerst een gesprekje en vraag gewoon op een gegeven moment of zij nog iets te doen heeft op de datum wanneer je haar uit wilt vragen. als ze nee zegt, dan vraag je of ze dan zin heeft om met jou uit te gaan, zegt ze ja, dan spreek je een andere datum af.
er is wel een andere keus, ik vraag het niet en krijg er spijt van zoals usual. maar ik krijg mezelf gewoon nie gepushed om het te vragen alsof ik mezelf beschemr tegen een afgang. ik wil geen idee scheppen dat ik het niet durf want heb het al wel regelmatig gedaan maar ik snap gewoon nie wrom het niet lukt bij haar alsof er iets is wat me tegenhoud
  maandag 17 december 2001 @ 20:00:20 #33
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2523498
quote:
Op maandag 17 december 2001 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

er is wel een andere keus, ik vraag het niet en krijg er spijt van zoals usual. maar ik krijg mezelf gewoon nie gepushed om het te vragen alsof ik mezelf beschemr tegen een afgang. ik wil geen idee scheppen dat ik het niet durf want heb het al wel regelmatig gedaan maar ik snap gewoon nie wrom het niet lukt bij haar alsof er iets is wat me tegenhoud

Juist als je het meisje heel speciaal vind durf je het minder. Je bent bang dat alles in duigen valt als ze nee zegt, en dat is ook zo. Dat zal je niet kunnen verdragen. Maar je kunt het nog minder vedragen als je later met spijt terug denkt als blijkt dat ze je toen wel leuk vond en dat het wel wat had kunnen worden. Tis jouw keuze welke spijt je wilt kiezen, kies je de kant van de held (the winner fucks the homecoming queen ofzoiets) of de kans van de twijfelachtige lafaard. Ik zeg: "Choose life" .
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  maandag 17 december 2001 @ 21:53:52 #34
13411 NaRRaToR
pi_2525022
quote:
Op maandag 17 december 2001 20:00 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Juist als je het meisje heel speciaal vind durf je het minder. Je bent bang dat alles in duigen valt als ze nee zegt, en dat is ook zo. Dat zal je niet kunnen verdragen. Maar je kunt het nog minder vedragen als je later met spijt terug denkt als blijkt dat ze je toen wel leuk vond en dat het wel wat had kunnen worden. Tis jouw keuze welke spijt je wilt kiezen, kies je de kant van de held (the winner fucks the homecoming queen ofzoiets) of de kans van de twijfelachtige lafaard. Ik zeg: "Choose life" .

*zucht* ik weet het nu gewoon niet meer ik zit het nu af te wegen en als ik dalijk zou beslissen om het te doen dan weet ik toch dat ik weer dichtklap als ik het wil zeggen

life is a bitch and free as it is

maandag 17 december 2001 @ 22:18:53 #35
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_2525371
quote:
Op maandag 17 december 2001 21:53 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

*zucht* ik weet het nu gewoon niet meer ik zit het nu af te wegen en als ik dalijk zou beslissen om het te doen dan weet ik toch dat ik weer dichtklap als ik het wil zeggen

Noodsituatie is dat je uitgaat waar zij ook altijd uitgaat, ram je wat biertjes in je strot en probeer het dan.
pi_2528138
Zat er eerst aan de denken om zelf het grote ik kan niet slapen topic te beginnen in onzin maar dit is meer van toepassing geloof ik
Ik kan nu al weken niet goed slapen en het hangt me echt de keel uit nu.
Is al 2 jaar ofzo aan de gang maar de laatste paar weken zijn echt errug.
En ik ben zo verschrikkelijk moe maar ik kan maar niet slapen!
De hele tijd pieker, pieker, pieker en nog wel over de kleinste dingetjes ook.
Niet zo erg allemaal maar het houd me uit me slaap!!
Zo dat moest er even uit
Profiel opgeheven.
  dinsdag 18 december 2001 @ 04:21:25 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2528301
Ik slaap inmiddels al 3 weken niet. Tegen de tijd dat mijn buren naar hun werk gaan (7 uur, half 8) begin ik in slaap te vallen. Hele ritme staat op zijn kop, word er gek van. En dit ondanks dat ik iedere dag keurig om 12 uur mijn slaappillen inneem. Maar ja die werken dus niet. Nu weer een ander medicijn, en 3 x raden; ik ben nog wakker
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 18 december 2001 @ 10:44:10 #38
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_2529225
Sliep vroeger ook HEEL rot,

Maar ik ben eruitwaar het aan ligt:
- Ik had soms bestwel veel koffie gezopen op die bewuste dag.
- Ik had bier gedronken (blijkbaar ben ik er allergisch voor waardoor ik slapeloos wordt en heel licht en rot slaap).
- Ik denk teveel aan wat ik nog moet doen, wat me nog te wachten staat, wat ik morgen niet moet vergeten.

Oplossing:
- Dikke stik roken voor't slapen gaan.
- nadeel: Veel koffie bij het opstaan.

Tegenwoordig:
- Op schrijven wat ik me 'net' bedenk zodat ik dat morgen niet vergeet.
- Goed dieet overdag, regelmatig eten en drinken, niet te vet, geen alcohol.
- Een goed boek lezen zodat me gedachte afvaren.

Nu slaap ik weer van 23 tot 7/8h zoals het hoort, en voel me sogges ook echt uitgeslapen.

dinsdag 18 december 2001 @ 15:52:38 #39
16156 M_THE_MAN
pi_2532677
quote:
Op maandag 17 december 2001 21:53 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

nou, je kunt altijd deze nog proberen, t'is een traditionele Wiccan Love Spell:

Wiccan Love Spell #1: THE MOST IMPORTANT LOVE SPELL: If you are not open to love, no love spell can work. You may want to do this spell as preparation for any other love spell you do. In fact, this spell to make yourself open to love might be the only love spell you will ever need. Look inside yourself: is there something in you that blocks love? For instance, do you feel you don¹t deserve love? Or perhaps you think that no one could ever love YOU? Or maybe you think you are too fat, or too thin? Maybe you are afraid to ask someone out on a date? Whatever the negative belief, fear or other internal block is, get in touch with it, then use soap and water to ³wash it away.² Actually put your hands in water and wash them as a way to get rid of your block to love!

klinkt vaag allemaal, maar bij mij heeft het wel geholpen. ik was vorige week zaterdag echt een stuk losser (en nee, ik had niet te veel gezopen ), daardoor heb ik ook dat 2e meisje leren kennen ...

dinsdag 18 december 2001 @ 21:04:36 #40
13411 NaRRaToR
pi_2536393
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 15:52 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

nou, je kunt altijd deze nog proberen, t'is een traditionele Wiccan Love Spell:

Wiccan Love Spell #1: THE MOST IMPORTANT LOVE SPELL: If you are not open to love, no love spell can work. You may want to do this spell as preparation for any other love spell you do. In fact, this spell to make yourself open to love might be the only love spell you will ever need. Look inside yourself: is there something in you that blocks love? For instance, do you feel you don¹t deserve love? Or perhaps you think that no one could ever love YOU? Or maybe you think you are too fat, or too thin? Maybe you are afraid to ask someone out on a date? Whatever the negative belief, fear or other internal block is, get in touch with it, then use soap and water to ³wash it away.² Actually put your hands in water and wash them as a way to get rid of your block to love!

klinkt vaag allemaal, maar bij mij heeft het wel geholpen. ik was vorige week zaterdag echt een stuk losser (en nee, ik had niet te veel gezopen ), daardoor heb ik ook dat 2e meisje leren kennen ...

wahahahahahahahahahahaha sorry dat ik lach mjah klinkt echt vaag sorry
  woensdag 19 december 2001 @ 00:05:44 #41
16156 M_THE_MAN
pi_2538585
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 21:04 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

wahahahahahahahahahahaha sorry dat ik lach mjah klinkt echt vaag sorry

hey, lach maar zoveel je wilt, feit is dat het werkt.
  woensdag 19 december 2001 @ 01:01:31 #42
13411 NaRRaToR
pi_2539076
quote:
Op woensdag 19 december 2001 00:05 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

hey, lach maar zoveel je wilt, feit is dat het werkt.

jah tuurlijk open gaan voor liefde door je te wassen sure. klinkt best vaag weetje.

ik zal het eens proberen morgen in de doesj ok of moet het persee op de avond dat je wilt scoren dan moet het donderdag of vrijdag

woensdag 19 december 2001 @ 10:02:50 #43
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2540519
nah, met als je dit soort tips al uitlacht kom je natuurlijk niet ver hè...

tis gewoon dat je hart onbewust vaak door veel factoren geremd wordt, ingesnoerd door emoties en factoren waar je totaal geen controle over hebt of waar je je soms niet eens bewust van bent.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 19 december 2001 @ 11:24:09 #44
13411 NaRRaToR
pi_2541234
quote:
Op woensdag 19 december 2001 10:02 schreef chocolatemoeze het volgende:

tis gewoon dat je hart onbewust vaak door veel factoren geremd wordt, ingesnoerd door emoties en factoren waar je totaal geen controle over hebt of waar je je soms niet eens bewust van bent.

hoe bedoel je dat ?
  woensdag 19 december 2001 @ 18:01:37 #45
16156 M_THE_MAN
pi_2546986
quote:
Op woensdag 19 december 2001 01:01 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

[/b]jah tuurlijk open gaan voor liefde door je te wassen sure. klinkt best vaag weetje.[/b]

yep, vond het zelf ook, maar ik was zo desperate dat ik het heb geprobeerd en damn, het werkte nog ook! (heeft denk trouwens meer met psyschologie te maken dan met magie volgens mij)
quote:
ik zal het eens proberen morgen in de doesj ok of moet het persee op de avond dat je wilt scoren dan moet het donderdag of vrijdag

je hoeft het in principe maar 1x in je leven te doen. je moet gewoon je handen boven een wasbak houden, die gevuld is met warm water. denk daarna aan het gene dat jou tegenhoud om liefde te ontvangen en te geven en was het weg met de zeep en was je handen in het water. spoel daarna het water weg en: tada!

[Dit bericht is gewijzigd door M_THE_MAN op 19-12-2001 18:08]

woensdag 19 december 2001 @ 20:10:19 #46
13411 NaRRaToR
pi_2548540
quote:
Op woensdag 19 december 2001 18:01 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

yep, vond het zelf ook, maar ik was zo desperate dat ik het heb geprobeerd en damn, het werkte nog ook! (heeft denk trouwens meer met psyschologie te maken dan met magie volgens mij)
[..]

je hoeft het in principe maar 1x in je leven te doen. je moet gewoon je handen boven een wasbak houden, die gevuld is met warm water. denk daarna aan het gene dat jou tegenhoud om liefde te ontvangen en te geven en was het weg met de zeep en was je handen in het water. spoel daarna het water weg en: tada!

zal het eens proberen tjah wie niet waagt wie niet wint he
  donderdag 20 december 2001 @ 15:44:12 #47
16156 M_THE_MAN
pi_2557856
quote:
Op woensdag 19 december 2001 20:10 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

zal het eens proberen tjah wie niet waagt wie niet wint he

yepz, hopelijk werkt het voor jou ook.
  donderdag 20 december 2001 @ 17:45:43 #48
13411 NaRRaToR
pi_2559274
quote:
Op donderdag 20 december 2001 15:44 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

yepz, hopelijk werkt het voor jou ook.

jah ik hoop het echt ik ga het nu doen en dan sporten, lets hope it works en dat ik dan wel de lef heb om het te vragen
  donderdag 20 december 2001 @ 18:07:23 #49
16156 M_THE_MAN
pi_2559464
quote:
Op donderdag 20 december 2001 17:45 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

jah ik hoop het echt ik ga het nu doen en dan sporten, lets hope it works en dat ik dan wel de lef heb om het te vragen

have fun en suc6
  donderdag 20 december 2001 @ 18:13:08 #50
16156 M_THE_MAN
pi_2559517
quote:
Op woensdag 19 december 2001 10:02 schreef chocolatemoeze het volgende:

ja, en dat is heel vervelend. vooral omdat je vrienden je niet begrijpen. 'Waarom pakte je haar niet op haar bek, je kon het zo doen!'
'Nou, weet ik eigenlijk niet...'
'Als ik jou was dan zou ik het wel weten hoor!'
ja fijn, daar hebben we veel aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')